Het influencertopic #25

Een heksenjacht is niet nodig lijkt me, maar gewoon toegeven dat je fouten hebt gemaakt en je nu klaar bent voor een nieuwe start is niet zo moeilijk.

20 likes

Jij ziet ā€˜m dus ook nog? Die reactie

6 likes

Nee alleen de vraag wat ze doet, niet die van jouw printscreen

4 likes

Blijkbaar wel hahahha

De link staat er nog steeds op hahah, ik ga stuk.

3 likes

En ze deed toch ook iets met coaching?

6 likes

Was annic (of haar familie?) ook niet van die geflopte stroopwafelzaak waar dan ā€˜s nachts in de etalage de muizen aan de stroopwafels knaagden?

23 likes

Die zaak bestaat toch nog steeds?

4 likes

Oh echt! In U volgens mij allang niet meer. Toch minder geflopt dan ik dacht dan?

Je mag best zeggem geflopt hoor.

https://www.parool.nl/amsterdam/na-vier-failliete-stroopwafelzaken-wordt-de-laatste-van-wonderen-gered~bdd320f5/

7 likes

Wie heeft haar ebook gelezen? Gratis te vinden op dr website

2 likes

Ohja klopt! Ondernemers coaching idd, had ze beter blij kunnen blijven.

5 likes

Klopt, en haar zusje Elise had een webshop Modemusthaves en die was daarna ook nergens meer op de socials te vinden.

1 like

Er was toch ook ooit een interview met haar over haar vader en dat ze zo gepest werd omdat haar vader een bekende zakenman was oid? Echt komen allemaal dingen naar boven van deze meit

4 likes

Zeker, u vraagt, wij draaien: IT-girl Annic van Wonderen werd vroeger bespuugd omdat haar vader rijk was

Staan een aantal vreselijke passages in btw.

7 likes

Ik hou soms toch zo van dit forum !

10 likes

Hahaha door de combinatie gerenommeerde broodjeszaak herinner ik me opeens dit artikel weer :joy:

8 likes

Huh? Haar grachtenpand penthouse appartement is toch helemaal uitgebrand…

Ik hoop dat de verzekering meeleest…

Grapjeeeeee

Het lijkt me traumatisch om mee te maken ,erg bijzondere beeldspraak in die context

9 likes

Serieus? Wist ik niet :sweat_smile:?
Ik wist alleen dat de een heel groot huis ergens in t gooi ofzo had dacht ik.

5 likes

Oh my god ik was even vergeten hoe irritant zij met haar tong beweegt als ze praat.

Ben wel benieuwd wat ze nu allemaal te vloggen heeft. Weer zo’n dertien in een dozijn influencer die nu op Ibiza woont. Lijkt me overigens ook heel ongelukkig voor die man van haar, die is toch piloot? Lijkt Ibiza mij niet een hele handige uitvalsbasis. Of gaat ze niet meer met die natte tosti?

6 likes

Wat een draak van een interview :sob::sob:

7 likes