Het lijkt ook wel alsof ze de hele tijd haar speeksel opzuigt ofzo. Heel irritant!
Ik heb gehoord dat ze een gastenverblijf wil openen op Ibiza en retraites wil gaan organiseren. Geen idee of dit nog steeds op de planning staat maar misschien dat ze ook daarom weer op social media te vinden is?
Kennen jullie ElineLeonieAudrey, vroeger bekend als itâsonlyalifetime? Ze maakt al jaren vlogs en online content. Ik heb daar ergens respect voor, omdat ze het zo consequent blijft doen. Tegelijkertijd lijkt het me dat ze graag groter zou willen worden, terwijl dat tot nu toe niet echt gebeurt. Soms roept dat bij mij ook wat ongemak op, omdat het voelt alsof ze veel deelt en daar iets uit hoopt te halen. Maar misschien vindt ze het simpelweg leuk genoeg om ermee door te gaan, los van succes.
Ohh wow ik keek haar vroeger altijd, wist niet dat ze nog YouTube deed. Net even gekeken, maar wel sneu ergens dat ze het al zolang doet en maar rond de 300 views heeft per video
Wajo is er iets irritanter dan die â2016 trendâ die nu elke influencer en zân moeder doet
Hahah ja echt top, was toen nog zoân video van dat hij die tas ging geven toen ze bij de nagelsalon zat ![]()
Ja! Volgens mij in die docu van Linda Hakeboom
Ja, Spotify wrapped
Lil kleine
?
Haha ja. Echt zo gelachen om die reactie van Monica ![]()
Ik vond die oude vlogbeelden heel nostalgisch om te zien, deze vlog era was wel echt fantastisch ![]()
Misschien moet dit maar in het biechttopic maar ik vind het echt jammer dat ze die vlogs offline gehaald heeft
Af en toe zette ik er nog weleens een aan tijdens het opmaken of zo
Oh ik ook! Als ik echt niks te kijken had keek ik ook nog wel eens een vlog terug. Dus vind het ook heel jammer
Haha je bent zeker niet enige!
Influencers die hun make-up doen of, zoals mijn grote irritatie Nira, de kaartjes van hun ondergoed knippen terwijl ze een spreekbeurt houden over een serieus onderwerp. Echt kappen hoor
Dat doen zoooo veel mensen. Echt mijn grootste ergernis.
Of mensen die met heel veel speeksel praten. Kan dan gewoon niet wegkijken zo goor.
Weet niet of dit nu in mommyblogger topic hoort of hier, en ben ook late to the party, maar heb echt genoten van Bonnieâs kerstvlog van afgelopen zondag
Echt zoân knusse en gezellige sfeer als vanouds, en echt mooi om te zien hoe zij en Nick samen en ook met zân drieĂ«n met hun baby zijn.
Jaa helemaal mee eens! Echt een heerlijke vlog