Jaaa pauline doet dit heel erg in de podcast van genoeg over ons. Na elke zin zuigt ze lucht naar binnen in haar mond ofzo?
Ik vraag me opeens af wat nanne meijer nu doet
Kan m ook niet vinden op de socials.
Hij heeft een lunchroom toch? The brunch brothers op insta
Omggggg nostalgie
Oh wat grappig! Wist ik niet.
Oeh, ik vond hem zo hot!
Heeft hij niet ook gedate met die furtjuh?
Ohh is die dat begonnen? Hij had ook een cafe met allemaal gekke milkshakes etc
Ja die heeft hij gerebrand naar Brunch Brothers. Hij heeft nu nog een koffiezaakje geopend, Coffee Brothers
Had hij ook niet ineens van die random thirst trap video’s op TikTok onder een andere naam?
Nee das weer iemand anders volgens mij hahaha
@Cam Ik herinner me wel iets van een schandaaltje toch of niet?
Beetje lullig om in het influencertopic flauw te doen over iemand die helemaal geen influencer is en hier ook nog gewoon een account heeft, inclusief volledige naam?
Wat een flauwe post
Haar TikToks kwamen op mij over alsof ze dat wel graag wilde en dat heeft ze daar vgm ook uitgesproken, maar misschien was dat een verkeerde interpretatie. Ik wist niet dat ze hier nog actief was, ik ‘kende’ haar alleen van EGF. Zal het voor de zekerheid weghalen
Eh zij zit hier ook nog gewoon toch. Zou in ieder geval ff haar naam uit je post halen.
Toch moet ik je gelijk geven dat ik hetzelfde dacht. Erg tenenkrommend.
Hahahaha!! Ik dacht dat je hiermee Fred van Leer bedoelde ![]()
Ik heb de OG post gemist, maar als het toch gewoon iemand is die op TikTok/insta/social media influencer ambities heeft mag dat toch gewoon hier besproken worden? Ongeacht ze dan toevallig op FF zit
nee want deze persoon (als het gaat over wie ik denk) heeft helemaal nog geen following. ik zie haar ook wel eens op mijn fyp en volgens mij heeft ze echt een paarhonderd volgers. het is dan toch gewoon lullig om te gaan bashen? ik heb de oorspronkelijke post niet gelezen maar ik vind het heel flauw klinken
Waarom is het lullig om te bashen op iemand met weinig volgers maar niet op iemand met veel?