Het influencertopic #25

Kaya shit hit the fence quintana?

24 likes

Zeker!

4 likes

Ohh thanks voor dit haha. Echt heel toevallig, maar ik dacht pas nog aan haar, maar ik was haar naam vergeten. Jaren geleden keek ik af en toe op haar website en vond het altijd wonderlijk dat zij van alles leek te doen, maar ik snapte nooit waar ze nou precies haar geld mee verdiende? Maar ze praatte altijd alsof ze duizenden followers had en een echte content creator was. En nog steeds zie ik, dat ‘stationary brand’ bestaat een maand, account heeft 150 followers en haar posts tussen de 1-5 likes, maar toch ‘vlogt’ ze dat ze de administratie moet doen voor dat merk etc. Echt heeeel bijzonder :sweat_smile:

Edit: ik keek even op haar Vinted en haar slogan daar is: ‘Curated pre-owned fashion. Sustainable, but make it fancy.’ En vervolgens verkoopt ze super basic niet boeiende kleding van McGregor, Sissy Boy en Esprit (voor veel te veel geld). Ze praat ook in de ‘we’-vorm op Vinted. ‘We found this beautiful sweater
’ Alsof er een heel bedrijf achter zit haha.

7 likes

Haha eerste filmpje wat ik aanklik: ze pakt een tweedehands blouse in, heel mooi in zo’n crĂȘpepapiertje en een professioneel kaartje erbij
 Om het daarna in een gele Jumbo-tas te verpakken. :joy:

36 likes

Vooral dat niemand reageert. Ben zo benieuwd hoeveel van dit soort mensen er zijn, die hun instagram gebruiken alsof ze influencer zijn met de stille hoop dat ze dan ooit volgers en reacties gaan krijgen. Pijnlijk Pijnlijk Pijnlijk

12 likes

Ik vind het ergens ook best misleidend om er een nieuw kaartje aan te hangen? In combinatie met de prijs lijkt het nu om een nieuw product te gaan.

Ook daar heeft ze overigens maar 4 reviews. Zo hard loopt dat dus niet

3 likes

Hahahhaa wat cringe

4 likes

Zoveel views op haar reels op haar eigen pagina heeft ze ook niet. De meeste halen de 500 views nog niet eens.

6 likes

Gewoon extreem fake it till you make it, dat gevoel krijg ik erbij. Maar ik blijf het kijken uit fascinatie!
Inderdaad alsof ze een enorm gevolg heeft en een groot bedrijf.

7 likes

800e per nacht niet duur? Wat zit je dan voor een bubbel😂 Dus met die 2 weken vakantie is dat 11k.

7 likes

Was zij ook van Go Big Or Go Home? Want dat doet ze gewoon.

3 likes

Hahaha nee dat was iemand anders.
Wel was er eens een lange discussie over haar uitspraak van het woord leopard. Zij bleef volhouden dat je liejoopard zegt omdat een lepperd iemand met lepra is. :joy:

20 likes

Huh maar ze doet tenminste wel iets wat ze leuk vind. Is niks mis mee toch?

6 likes

Natuurlijk is er niets mis met wat ze doet. Ik vind het alleen grappig en vreemd tegelijk en was benieuwd of er meer forummers zijn die haar volgen.

3 likes

Ik ging naar haar site en gil om de poging tot professioneel over te komen maar de template nooit af te werken.

als je klikt op een project kom je gewoon terug op de startpagina
image

oh en ze doet ook coaching

8 likes

Ik vind het ook wel tof dat iemand dus zo enthousiast is dat ze het gewoon doet, ookal krijgt ze niet veel likes en reacties.

6 likes

Sanneke deelt vandaag dat ze het soms lastig vindt om dingen te ondernemen als er niemand is die leuke dingen met haar wil doen. Is het de bedoeling dat iemand zich aangesproken voelt? Ik weet dat haar vriendencirkel klein is heeft ze natuurlijk wel een aantal mensen in haar leven toch? Waarom stuurt ze hen niet gewoon een berichtje buiten social media om? Ik vind zo’n bericht op stories zo raar?

En als ze nieuwe vriendinnen zoekt in een bepaalde omgeving kan ze toch gewoon een oproepje plaatsen? ipv van “Niemand wil leuke dingen met me doen”

19 likes

Ik las laatst ergens “a girl trying to be an influencer is the equivalent of a boy trying to be a rapper” en die vond ik zo passend hahaha

52 likes

We hebben het over Sanneke hĂš, alles is voor haar te veel, te moeilijk, kan toch niet omdat xyz. Vind het ontzettend sneu voor haar want daar word je gewoon geen gelukkig(er) mens van maar haar trademark is natuurlijk wel dat er altijd wel vier redenen zijn waarom iets niet mogelijk is.

12 likes

Moest vanochtend ook ergens wel een beetje lachen dat ze andere verweet verbitterd te zijn, terwijl ik haar ook vaak vrij zuur over vind komen.

13 likes