ik heb daar destijds aan bijgedragen met mijn white fragility, heb er nog steeds spijt van
sorry Chanel. ik weet inmiddels beter
ik vind haar ook leuk! maar ik kan me herinneren dat best veel mensen haar vervelend vinden.
dat ze hier meepostte dat wist ik helemaal niet tot een tijdje geleden, terwijl ik hier al sinds de oprichting ben dus hoe dat verliep heb ik niet meegekregen. maar wat @Daelyss zegt gebeurt ook altijd op haar socials dus logisch dat dat hier ook zo was.
Omg pas na deze post realiseerde ik me dat het niet ging om chanel van crazymom ![]()
Misschien weet iemand wie ik bedoel… vroeger keek ik nog wel eens YouTube video’s over journaling, stickers, stationary etcetera. Deed dat zelf niet maar vond het wel fascinerend om te zien hoeveel troep mensen konden verzamelen
. Ik keek af en toe naar video’s van een meisje met een zwaar accent vanuit het oosten van Nederland gok ik, volgens mij was het Drenthe of Friesland of iets dergelijks? Ze praatte vrij truttig/netjes en had een vriend. Ben benieuwd of iemand weet wie ik bedoel
. Zij popte ineens op in mijn gedachten en nu ben ik benieuwd
?
Ja is het nou het oosten van Nederland of het noorden…
Moet bij de suggestie van hierboven wel denken aan STOP make ingemarieke happen!!!
Annemiekel
Wat een dom filmpje van Cynthia op reis over kamperen hoeft niet
Zo’n plaat voor je kop past natuurlijk ook helemaal niet in een tent.
Oeh, Koning Cringe aka Joerie aka Bonjoerie gaat de naam van zijn nieuwe liefde tatoeëren of speelt met de gedachte.
#hupperdepup #letsgo
Ze hebben al een L en een J tattoo van elkaar😅
Die man heeft nog steeds geen baan #opentowork dus de desperationmeter zal wel hoog zijn om ofwel zelf door te breken als fluflu ofwel de personal assistent te worden van Lotje. Vind dat ook zo typisch bij Michelle, die nieuwe partner wordt direct ingelijfd als cameraman en assistent om het overzicht te bewaren, naar afspraken te rijden, de tassen vast te houden etc. etc. dezelfde dynamiek tussen Joeri en Lotje, meer een soort groupie die hun achtervolgd dan een partner.
Zo, gaat het
?!
Hahaa bij jou is het wel altijd how can I make this about Michelle of niet?
Haha er zit in het programma Woonkoorts een oliedomme influencer, Rosalie, die vanuit het ouderlijk huis een huis wil kopen. Vast een lieve meid maar ze praat wel alsof ze eigen huis en tuin aan het presenteren is, heel bewust van zichzelf ofzo. Haar broertje doet al het filmwerk en die ouders lijken ook helemaal in dienst te zijn. Is ze met haar moeder allemaal kleding aan het sorteren blijkt opeens dat de vader IN DE TRAPKAST zit want dat is zijn werkplek. “Ja er is verder geen plek voor mij”
Hahaha deze horror
oosten van Nederland
Drenthe of Friesland
???
Zij is echt mijn bec, kan het niet aan hoe ze met haar handen doet als ze praat.
Jep…
Je hoeft van mij echt geen Schoonoord, Doldersum of Borne op de kaart aan te wijzen maar het onderscheid kennen tussen het oosten, Drenthe en Friesland voelt toch wel een beetje als the bare minimum.
Groetjes van het noorden
Ik vind het zo bizar dat voor sommige mensen hun hele leven beige en creme is. Eigen kleding, kleding van die kinderen, meubels, muren, al het speelgoed ![]()
Omg krijgt die vent wel lucht daar
ik zou daar echt claustrofobisch van worden