Hahaa bij jou is het wel altijd how can I make this about Michelle of niet?
Haha er zit in het programma Woonkoorts een oliedomme influencer, Rosalie, die vanuit het ouderlijk huis een huis wil kopen. Vast een lieve meid maar ze praat wel alsof ze eigen huis en tuin aan het presenteren is, heel bewust van zichzelf ofzo. Haar broertje doet al het filmwerk en die ouders lijken ook helemaal in dienst te zijn. Is ze met haar moeder allemaal kleding aan het sorteren blijkt opeens dat de vader IN DE TRAPKAST zit want dat is zijn werkplek. āJa er is verder geen plek voor mijā
Hahaha deze horror
oosten van Nederland
Drenthe of Friesland
???
Zij is echt mijn bec, kan het niet aan hoe ze met haar handen doet als ze praat.
Jepā¦
Je hoeft van mij echt geen Schoonoord, Doldersum of Borne op de kaart aan te wijzen maar het onderscheid kennen tussen het oosten, Drenthe en Friesland voelt toch wel een beetje als the bare minimum.
Groetjes van het noorden
Ik vind het zo bizar dat voor sommige mensen hun hele leven beige en creme is. Eigen kleding, kleding van die kinderen, meubels, muren, al het speelgoed ![]()
Omg krijgt die vent wel lucht daar
ik zou daar echt claustrofobisch van worden
Hahahaja ik ken de context niet maar dit is kapot droog
![]()
#lirizleven
Hahah harry potter, de volwassen versie. Wat een hel
Ahh en de wasmanden (?) wel gewoon voor het raam. Je zou zeggen, wissel dat om en die man heeft een prima werkplek
Nee want kleding>papa haha
Hahahaha ik zit hardop te lachen ![]()
die man kijkt ook zo verschrikt alsof hij is betrapt dat hij een āruimteā in het huis voor zichzelf heeft geclaimd. En dat hij nu bang is dat het wordt afgepakt.
Wow ik herkende jouw posts altijd aan die blauwe F als profielfoto dus moest even goed kijken
Ik ben echt nog een kind want ik zou het zooo leuk vinden om een kamertje in de trapkast te hebben
Natuurlijk niet als dit daadwerkelijk de enige plek is waar je mag werken, maar leuk als geheim kamertje.

Pff wat zijn in flufuās toch irritant die een samenwerking hebben met Vinted en dan posten dat als iemand iets koop zij een klein zakcentje verdient. Zelfs als niemand iets zou kopen verdien je nog gewoon toch met je #ad.
Hahaha er zit ook een tochtroostertje in de deur die ze open houdt. Krijgt ie toch nog wat zuurstof
Kan echt niet wachten tot jij het forum verlaat.
Dit dacht ik ook, geloof je het zelf meid ![]()