Het influencertopic #25

Hahaa bij jou is het wel altijd how can I make this about Michelle of niet?

25 likes

Haha er zit in het programma Woonkoorts een oliedomme influencer, Rosalie, die vanuit het ouderlijk huis een huis wil kopen. Vast een lieve meid maar ze praat wel alsof ze eigen huis en tuin aan het presenteren is, heel bewust van zichzelf ofzo. Haar broertje doet al het filmwerk en die ouders lijken ook helemaal in dienst te zijn. Is ze met haar moeder allemaal kleding aan het sorteren blijkt opeens dat de vader IN DE TRAPKAST zit want dat is zijn werkplek. ā€œJa er is verder geen plek voor mijā€

Hahaha deze horror

70 likes

oosten van Nederland

Drenthe of Friesland

???

41 likes

Zij is echt mijn bec, kan het niet aan hoe ze met haar handen doet als ze praat.

10 likes

Jep…

Je hoeft van mij echt geen Schoonoord, Doldersum of Borne op de kaart aan te wijzen maar het onderscheid kennen tussen het oosten, Drenthe en Friesland voelt toch wel een beetje als the bare minimum.

Groetjes van het noorden

43 likes

Ik vind het zo bizar dat voor sommige mensen hun hele leven beige en creme is. Eigen kleding, kleding van die kinderen, meubels, muren, al het speelgoed :sweat_smile:

27 likes

Omg krijgt die vent wel lucht daar :joy: ik zou daar echt claustrofobisch van worden

13 likes

Hahahaja ik ken de context niet maar dit is kapot droog :cry: :joy:

9 likes

#lirizleven

4 likes

Hahah harry potter, de volwassen versie. Wat een hel

12 likes

Ahh en de wasmanden (?) wel gewoon voor het raam. Je zou zeggen, wissel dat om en die man heeft een prima werkplek

26 likes

Nee want kleding>papa haha

9 likes

Hahahaha ik zit hardop te lachen :joy::joy: die man kijkt ook zo verschrikt alsof hij is betrapt dat hij een ā€˜ruimte’ in het huis voor zichzelf heeft geclaimd. En dat hij nu bang is dat het wordt afgepakt.

40 likes

Wow ik herkende jouw posts altijd aan die blauwe F als profielfoto dus moest even goed kijken

8 likes

Ik ben echt nog een kind want ik zou het zooo leuk vinden om een kamertje in de trapkast te hebben :joy: Natuurlijk niet als dit daadwerkelijk de enige plek is waar je mag werken, maar leuk als geheim kamertje.

10 likes

IMG_2439

17 likes

Pff wat zijn in flufu’s toch irritant die een samenwerking hebben met Vinted en dan posten dat als iemand iets koop zij een klein zakcentje verdient. Zelfs als niemand iets zou kopen verdien je nog gewoon toch met je #ad.

2 likes

Hahaha er zit ook een tochtroostertje in de deur die ze open houdt. Krijgt ie toch nog wat zuurstof

3 likes

Kan echt niet wachten tot jij het forum verlaat.

10 likes

Dit dacht ik ook, geloof je het zelf meid :sweat_smile:

2 likes