Het influencertopic #25

Ik heb het niet meer :rofl: Die man helemaal opgepropt met z’n twee doppers en een espresso in een legbatterij, terwijl die witte bakken lekker van het zonlicht genieten :joy::joy:

Is toch ook wat als je moet videobellen, z’n collega’s denken dat hij in een doos zit ofzo

18 likes

Haha echt stuk om deze

11 likes

Vergeet niet die zilveren afvoerslang, als je dat als collega ziet denk je toch ook dat hij groene vingers heeft :joy:

9 likes

Een opmerking van Maike in haar Q&A: ā€œik heb nog nooit zo weinig gekocht en loop nog in de winterjas van vorig jaar en draag iedere dag dezelfde sneakers.ā€ Snap het vanwege haar werk, maar klinkt wel heel heftig :face_with_hand_over_mouth:

8 likes

Wie is Maike nou weer

15 likes

Ik weet het niet zeker, maar ze lijkt een beetje hier op:

13 likes

Is dit Kissie :joy:

12 likes

Omg memories :rofl::rofl:

6 likes

Wel tof dat je juist Schoonoord benoemd haha. Komt wel heel dichtbij zo.

11 likes

OMG Kissie :rofl:

4 likes

eens met dit, de tijd met dagboekblogs en weekoverzichten en oprechte aanprijzing van enthousiaste dingen. maar die blogs bestaan amper meer. en tegelijk ook juist goed, las vandaag de Trouw en kon het niet meer eens zijn:

" Het drama van de Beckhams is een waarschuwing voor alle influencer-families

…
Ze geven een inkijkje in hun dagelijkse bestaan, bieden tips en advies en verkopen ondertussen de mommy lifestyle en/of de family unit .

Of het wel ethisch is om zo veel van de privacy van je jonge kind weg te geven voor een influencer-carriĆØre houdt pedagogen, filosofen en onderzoeksjournalisten de afgelopen jaren flink bezig – terecht.
Maar wat ik me ook afvraag is hoe deze gang van zaken over een jaar of tien, twintig, de relaties van die ouders en kinderen zal beĆÆnvloeden.

Als je dankzij je ouders ongevraagd een bekendheid bent geworden, hebben zij dan recht op jou als merk? En op welke leeftijd houdt dat dan op? Houdt dat ooit op? Het is een bizar vraagstuk, maar desalniettemin drijft het nu de Beckhams uit elkaar. En ik denk dat het een kwestie is die in de huidige creator-economie steeds vaker aan bod zal komen."

trouw.nl/columnisten/het-drama-van-de-beckhams-is-een-waarschuwing-voor-alle-influencer-families~b9868f42/

8 likes

zoooo kissie memory unlocked. even opgezocht en ze is nog steeds online, gek genoeg herken ik haar nog wel op haar insta ondanks dat ze toch wat minder heftig eruit ziet als destijds

5 likes

Ik zag dr eerste post en dacht wow die is echt niks veranderd, maar het was een 2016 throwback :joy:

7 likes

Ik vind 2016 juist nog best meevallen! Zij had blijkbaar jaren daarvoor een nog opvallender uiterlijk, heel dun met grote borsten, groot haar en zwarte oogmake-up. Ohja, zij leefde ook op babyvoeding toch? Hoe lang is dat wel niet geleden… Veel meiden gingen dat nadoen destijds, zo heftig.

5 likes

KadƩ-Beunk

4 likes

Wow door Kissie moest ik aan Kenza Schouten denken, die is ook al weer zwanger van d’r vierde.

6 likes

Ze maakt dit topic lezenswaardig! Een soort unhinged Wilma Nanninga die ja soms wat ver gaat maar here for it - HALLOO check in welk topic we zitten.

@FrenchWays: moet jij binnenkort nog naar de kapper? In Brabant?

12 likes

Ik blijf me ook steeds afvragen wat die Maike -nu- KADƉ heeft laten doen. Zijn er beelden van hoe ze eruit zag toen ze zeg 15 was?

7 likes

echt een goede zoekplaat dit; want waar zie je die twee doppers?
ik kan ze niet vinden

5 likes

Haar neus volgens mij dat zei ze een keer maar sws wel meer

2 likes