Het influencertopic #25

Omg memories :rofl::rofl:

6 likes

Wel tof dat je juist Schoonoord benoemd haha. Komt wel heel dichtbij zo.

11 likes

OMG Kissie :rofl:

4 likes

Ik zag dr eerste post en dacht wow die is echt niks veranderd, maar het was een 2016 throwback :joy:

7 likes

Ik vind 2016 juist nog best meevallen! Zij had blijkbaar jaren daarvoor een nog opvallender uiterlijk, heel dun met grote borsten, groot haar en zwarte oogmake-up. Ohja, zij leefde ook op babyvoeding toch? Hoe lang is dat wel niet geleden… Veel meiden gingen dat nadoen destijds, zo heftig.

5 likes

Kadé-Beunk

4 likes

Wow door Kissie moest ik aan Kenza Schouten denken, die is ook al weer zwanger van d’r vierde.

6 likes

Ze maakt dit topic lezenswaardig! Een soort unhinged Wilma Nanninga die ja soms wat ver gaat maar here for it - HALLOO check in welk topic we zitten.

@FrenchWays: moet jij binnenkort nog naar de kapper? In Brabant?

12 likes

Ik blijf me ook steeds afvragen wat die Maike -nu- KADÉ heeft laten doen. Zijn er beelden van hoe ze eruit zag toen ze zeg 15 was?

7 likes

echt een goede zoekplaat dit; want waar zie je die twee doppers?
ik kan ze niet vinden

5 likes

Haar neus volgens mij dat zei ze een keer maar sws wel meer

2 likes

Links achter zijn hoofd/schouder en dan staan ze naast elkaar. De linker is donkerblauw dus moeilijk te zien.

5 likes

De Michael Jackson make over.

1 like

Ik ben vooral benieuwd hoe zij eruit ziet als ze 's ochtends wakker wordt (al dan niet na een avond stevig drinken/feesten).

3 likes

Ik vind dat ook fascinerend aan Maike. Zag op haar insta die trend van 2016 en niet normaal wat er allemaal in haar gezicht is gebeurd in de afgelopen 10 jaar. Naast die neus ook heftige lippen, super ingevallen ogen en ziet ze er gewoon ongezond uit. Zo zonde

12 likes

Links bij zijn nek

7 likes

justice for @FrenchWays, echt mijn favoriete bijdrager aan dit topic

13 likes

de Mask makeover

image

15 likes

Je vergeet een hartje op het andere kind, ik snap dat je bent afgeleid :wink:

Ik zie op Maike haar insta een post van een paar dagen geleden dat ze slecht in haar vel zit en al maanden lang extreem slaaptekort heeft door haar jongste kind. Opmerkingen over uiterlijk vind ik sowieso al vilein maar helemaal als iemand er toch duidelijk flink doorheen zit?

11 likes