Het influencertopic #25

Links achter zijn hoofd/schouder en dan staan ze naast elkaar. De linker is donkerblauw dus moeilijk te zien.

5 likes

De Michael Jackson make over.

1 like

Ik ben vooral benieuwd hoe zij eruit ziet als ze 's ochtends wakker wordt (al dan niet na een avond stevig drinken/feesten).

3 likes

Ik vind dat ook fascinerend aan Maike. Zag op haar insta die trend van 2016 en niet normaal wat er allemaal in haar gezicht is gebeurd in de afgelopen 10 jaar. Naast die neus ook heftige lippen, super ingevallen ogen en ziet ze er gewoon ongezond uit. Zo zonde

12 likes

Links bij zijn nek

7 likes

justice for @FrenchWays, echt mijn favoriete bijdrager aan dit topic

13 likes

de Mask makeover

image

15 likes

Je vergeet een hartje op het andere kind, ik snap dat je bent afgeleid :wink:

Ik zie op Maike haar insta een post van een paar dagen geleden dat ze slecht in haar vel zit en al maanden lang extreem slaaptekort heeft door haar jongste kind. Opmerkingen over uiterlijk vind ik sowieso al vilein maar helemaal als iemand er toch duidelijk flink doorheen zit?

11 likes

Ja dit snap ik nooit zo goed hè, op oudere kinderen wel een hartje (al is dat ook al achterhaald en kan AI er alsnog gewoon een goed “kloppend” gezicht van maken) maar op de jongste dan niet. :face_with_spiral_eyes:

5 likes

Is het in dit geval niet omdat vader van kind 1 niet oke vindt dat zijn kind herkenbaar gedeeld wordt en vader van kind 2 wel?

Alsnog krom hoor en ik snap niet dat je dan niet als ouder gewoon voor consistentie kiest en je kinderen onherkenbaar deelt.

5 likes

hahaha deze komt rechtstreeks zo van het internet, ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal niet naar de kinderen heb gekeken. Zie ook nu pas dat ze matcht met haar dochter

4 likes

oh sorry, ik wist niet dat ze het super zwaar had met haar fluflu bestaan.

Edit: de rest van mijn comment was te gemeen!

6 likes

De afbeelding is verwijderd, je mag ‘m alleen opnieuw plaatsen als je de kinderen onherkenbaar maakt.

5 likes

Ja al was dat alleen omdat ze minder goed kon ademen e.d. (zei ze eens)

5 likes

Hoezo heeft haar man exact dezelfde mond

4 likes

Wat ik grappig vind aan deze extreem opgedofte en erg bruine vrouwen, zijn de foto’s met hun kinderen.
Die kinderen steken lijkbleek af naast hun moeders.

Kan toch niet anders dan dat zij over een aantal jaar terugkijken op deze foto’s en denken: hoezo zei niemand dat ik erbij liep als een oempaloempa :tangerine:.

13 likes

Nou dit. Moet hierbij altijd denken aan een oude foto van Michelle B met haar jongste zoontje, waarbij hij door haar bronzer en filter over de foto haast een soort ziek lijkt

14 likes

Haar hand matcht ook gewoon niet met dr hoofd

2 likes

Hee ik mis jouw roze varken ineens, goed dat je ook om zijn/haar privacy denkt!

6 likes