Volgens mij is de regel van Sellpy alleen dat de verkoopwaarde van een artikel minstens 5 euro moet zijn, anders doneren ze het. Misschien dat ze daarom die broekjes op 5 euro zetten.
Misschien sowieso geen slecht idee om tweedehands kleding van de zeeman gewoon te doneren als je niet afhankelijk bent van die paar euro die het oplevert
Ja eens, of maak er een groot kledingpakket van per maat. Ik zou hier in ieder geval geen 5 euro voor betalen.
Volgt iemand Merel Wildschut? Ik dacht dat ze een huis had gekocht en aan het opknappen was met haar nieuwe liefde maar ik kan er niks over vinden
O! Lijkt ook wel dat wat er sporadisch stond weg is.
Die samen het Buitenbrengers account hebben?
Vroeger van de groene meisjes
Zij heeft sowieso een erg onstuimig liefdesleven heb ik de indruk.
Ik volgde haar blog via Ellegirl denk ik toen ze nog in de kast zat, daarna totaal vergeten tot ze laatst inderdaad op mijn insta verscheen dat ze een huishad gekocht in Friesland met haar vriendin.
Huh, hoezo? Ze was toch best lang samen met haar vorige partner? Ik vind het vooral een onstuimig verhuisleven haha.
Ik heb mij laatst precies hetzelfde afgevraagd. Ik hou van verbouwingscontent dus ik keek er naar uit.
Oh huh nu je het zegt… ze zijn ook van elkaars instagram verdwenen
Ja dat is waar, het zijn meer langdurige intense liefdes met steeds grote verhuizingen het hele land door.
Ja same! Heel kort een paar stories dat ze ging inpakken en klussen en opeens niets meer. En ook geen kampeer stories meer gezien sindsdien
Nou op naar de kapper maar weer voor wat juice
Ah nee. Hoop het niet. Ik gun haar echt een stabiele liefde.
Ze plaatste gisteren een story over dat haar huid door weinig slaap etc begint te lijken op vers gestucte muren. Tan blindness is real ![]()
Misschien te niche voor dit topic, maar de ex van Porterenee, Kasper is een nieuwe podcast gestart, @BlikjeBeter, met zijn nieuwe vriendin. Zijn vriendin deelt op instagram al een aantal jaar over hardlopen en deze podcast gaan ze hun tips delen over gezond leven. Gelukkig hebben ze nul échte kennis of onderbouwing om over deze onderwerpen te praten. Dus het is vooral een gesprek tussen hun twee waarin ze erg lopen te flirten en hier en daar een seksueel grapje maken. Zo heeft Kasper wel wat extra “proteine” voor Nicky omdat ze elkaar een week niet hebben gezien. Als ik kijk zit er weinig tijd (of zelfs overlap) tussen de breakup van Renee en Kasper, de breakup van Nicky en haar ex en de start van de relatie tussen Kasper en Nicky. Dus naast dat ik me verbaas hoe zelfverzekerd ze delen en adviseren over best wel gevoelige onderwerpen (sporten, dieëten, mentale gezondheid) vind ik het ook vrij intens hoe ze zo hun relatie tentoonstellen met een podcast, instagram én nieuwsbrief terwijl die zo pril is.
Even opgezocht op insta maar omg, de cringe
Waarom krijgt iedereen een podcast? Die mensen zijn echt zo oninteressant en hebben dus ook weinig interessants te vertellen.