Zelfde chirurg?
Mijn hand matcht ook niet met mn hoofd en ik draag alleen wat blush. Is toch algeen bekend dat je handen lichter zijn? Neemt niet weg dat ze extreem bruin is hoor verder.
Nee bij mij is het ook niet hetzelfde hoor, maar als ik zelfbruin (doet zij volgens mij ook aan dr vlekkerige hand te zien) zorg ik er wel voor dat mn handen meegenomen worden en ze een beetje een kleur krijgen.
Liefslotte heeft een samenwerking met Sellpy en daar staat zoveel creamyzooi op dat het toch wel bijzonder is. Ze was toch zo’n fan?
De factuur zal betaald zijn dus dan boeit het niet meer ![]()
Ze leest hier mee denk ik haha ze geeft nu aan dat het andere maten zijn die zij niet past ofzo?
Voor 1/3e van de prijs, kost 1 body normaal dan 90 euro? ![]()
Vind sowieso die prijzen (nav haar stories) vrij hoog. Een babybroekje van de Zeeman voor 5 euro? Die zijn nieuw nauwelijks duurder
Bij Sellpy staat ook dat ze geen kleding doorverkopen van budget merken zoals Primark etc… Maar zij mag die blijkbaar wel verkopen? Lol
Volgens mij is de regel van Sellpy alleen dat de verkoopwaarde van een artikel minstens 5 euro moet zijn, anders doneren ze het. Misschien dat ze daarom die broekjes op 5 euro zetten.
Misschien sowieso geen slecht idee om tweedehands kleding van de zeeman gewoon te doneren als je niet afhankelijk bent van die paar euro die het oplevert
Ja eens, of maak er een groot kledingpakket van per maat. Ik zou hier in ieder geval geen 5 euro voor betalen.
Volgt iemand Merel Wildschut? Ik dacht dat ze een huis had gekocht en aan het opknappen was met haar nieuwe liefde maar ik kan er niks over vinden
O! Lijkt ook wel dat wat er sporadisch stond weg is.
Die samen het Buitenbrengers account hebben?
Vroeger van de groene meisjes
Zij heeft sowieso een erg onstuimig liefdesleven heb ik de indruk.
Ik volgde haar blog via Ellegirl denk ik toen ze nog in de kast zat, daarna totaal vergeten tot ze laatst inderdaad op mijn insta verscheen dat ze een huishad gekocht in Friesland met haar vriendin.
Huh, hoezo? Ze was toch best lang samen met haar vorige partner? Ik vind het vooral een onstuimig verhuisleven haha.
Ik heb mij laatst precies hetzelfde afgevraagd. Ik hou van verbouwingscontent dus ik keek er naar uit.