Ik vind het ook een verademing dat mensen eerlijk posten dat ze weinig hun vrienden zien en niet alleen maar fotos posten met mensen van kijk mij eens veel vrienden hebben.
Ik vind je kind zo op Instagram zetten wel echt problematisch.
Niet problematischer dan alle andere influencers die exact hetzelfde doen, alsof je tĂłch nog per se iets negatiefs wil zeggen.
Klopt. Bij alle influencers kut.
Waar ik bij haar een beetje moe van word, is dat nergens uit blijkt dat ze haar situatie probeert te veranderen. Ze is ons natuurlijk niks verplicht, maar ik vind wel dat ze een sneu beeld schildert van dâr vrienden. Tijdje terug ook al over dat kraambezoek dat het merendeel niet geweest was. Vraag me dan toch af hoe dat komtâŠ
Waarom vraag je je dat af? Het is toch al duidelijk genoeg dat vrienden maken en onderhouden haar lastig afgaat. En dat je je geïsoleerd kan voelen met een jonge baby is ook niet bepaald onbekend. Tel daarbovenop nog autisme en een klein sociaal vangnet, een zieke moeder⊠jeetje zeg cut the girl some slack.
Also, âdoe gewoon een oproepje op Facebookâ, alsof de vrienden dan uit de lucht komen vallen? Vrienden maken in je 30âs is al niet zo makkelijk voor de gemiddelde persoon, laat staan de Sannekes van deze wereld die al genoeg problemen hebben.
Dit is iets wat al langer speelt dan sinds dâr baby er is, hoor. Voor die tijd was dit ook al een ding. En natuurlijk kan haar autisme daar een rol in spelen en kan ze het lastig vinden om vriendschappen te onderhouden.
Ze lijkt alleen, sinds ze dâr âlabelâ heeft alles daar op af te schuiven of het ermee te verklaren. Daar heb ik moeite mee, omdat het heel stigmatiserend kan werken.
Also, ik maakte niet die FB oproep opmerking, hĂš. Na je 30e nieuwe vrienden maken is lastig, zeker als je in Verweggistan woont en beperkt bent in je vervoer.
Niemand vraagt jou om haar te volgen? Ze gaat zich echt niet beter voelen als jij gemene dingen over haar zegt op een openbaar forum
Heb je nou speciaal een account aangemaakt om Sanne naar beneden te komen halen?
Nee hoor
Lees al een hele tijd mee, maar wilde dit kwijt. Het is slechts het eerste waar ik op reageer. Verbeeld je maar niks!
Ja ja is goed zo lekker slapen!
Ja, oftewel je hebt nu hiervoor een account aangemaakt ![]()
Klopt, is ook de reden dat ik haar niet meer volg. En volgens mij zeg ik niks gemeens, ik schets alleen hoe ze bij mij overkomt.
Je âschetst hoe ze bij jou overkomtâ maar bent niet gemeen hoor. Girl
Daar bestaat dit hele topic toch zo ongeveer uit?
Totdat iemand zegt dat het niet oké is, dan wordt er even gekibbeld en weer doooorrr.
En dus is het oké? Echt niet mee eens maar oke
Nou, dit. Voor mijn gevoel niks gezegd wat out of line is met wat ik verder lees hier. Maar dat zal wel aan mij liggen, ofzo. đ«
Ik keek op haar Instagram en daarna post ze gewoon dat ze een onverwachts fijne dag heeft gehad dus ook weer lekker selectief om het alleen over die eerste twee stories te hebben.
Ik meen het oprecht als ik zeg dat ik dat heel fijn voor dâr vind. Ik reageerde puur op wat ik hier las, want ik volg haar dus niet meer. Hopelijk kan ze wat vaker dit soort dagen voor zichzelf creĂ«ren.
Sanneke boeit mij totaal niet. Dus niet naar haar specifiek. Maar over influencers praten hoort er toch een beetje bij. Dat is natuurlijk als influencer niet altijd leuk, maar als je iets op een opembaar platform plaatst terwijl je veel volgers hebt, dan hebben mensen nou eenmaal een mening. Of het nou over channel-watjes gaat of een sponsordeal van de wibra. Als je niet graag in de belangstelling staat is influencer niet het meest geschikte beroep.