Die prijzen op Vinted. Een blousje met nieuwprijs 16 euro, verkopen voor 10. Ben je inclusief de kosten nog meer kwijt dan nieuw.
En al die andere matige dingen voor 50 euro…
Die prijzen op Vinted. Een blousje met nieuwprijs 16 euro, verkopen voor 10. Ben je inclusief de kosten nog meer kwijt dan nieuw.
En al die andere matige dingen voor 50 euro…
Laat die vrouw toch eens met rust, altijd zout op elke slak bij haar. Ze beschuldigd niemand in haar post dus waarom voel jij je hypothetisch aangesproken namens haar vrienden?
Misschien heeft ze ze wel geappt en kunnen ze niet, of heeft ze er mentaal even geen ruimte toe en wil ze alleen maar even delen dat ze zich eenzaam voelt (zoals veel forummers hier overigens ook te allen tijde doen…).
Ze zit duidelijk niet lekker in haar vel, is nog aan het ontzwangeren hormonaal en ze heeft autisme, maar nee hoor een volslagen onbekende vrouw vindt dat ze maar gewoon even een oproep tot nieuwe vrienden moet doen en niet op haar eigen pagina even haar hart mag luchten.
Ik vind het ook een verademing dat mensen eerlijk posten dat ze weinig hun vrienden zien en niet alleen maar fotos posten met mensen van kijk mij eens veel vrienden hebben.
Ik vind je kind zo op Instagram zetten wel echt problematisch.
Niet problematischer dan alle andere influencers die exact hetzelfde doen, alsof je tóch nog per se iets negatiefs wil zeggen.
Klopt. Bij alle influencers kut.
Waar ik bij haar een beetje moe van word, is dat nergens uit blijkt dat ze haar situatie probeert te veranderen. Ze is ons natuurlijk niks verplicht, maar ik vind wel dat ze een sneu beeld schildert van d’r vrienden. Tijdje terug ook al over dat kraambezoek dat het merendeel niet geweest was. Vraag me dan toch af hoe dat komt…
Waarom vraag je je dat af? Het is toch al duidelijk genoeg dat vrienden maken en onderhouden haar lastig afgaat. En dat je je geïsoleerd kan voelen met een jonge baby is ook niet bepaald onbekend. Tel daarbovenop nog autisme en een klein sociaal vangnet, een zieke moeder… jeetje zeg cut the girl some slack.
Also, ‘doe gewoon een oproepje op Facebook’, alsof de vrienden dan uit de lucht komen vallen? Vrienden maken in je 30’s is al niet zo makkelijk voor de gemiddelde persoon, laat staan de Sannekes van deze wereld die al genoeg problemen hebben.
Dit is iets wat al langer speelt dan sinds d’r baby er is, hoor. Voor die tijd was dit ook al een ding. En natuurlijk kan haar autisme daar een rol in spelen en kan ze het lastig vinden om vriendschappen te onderhouden.
Ze lijkt alleen, sinds ze d’r ‘label’ heeft alles daar op af te schuiven of het ermee te verklaren. Daar heb ik moeite mee, omdat het heel stigmatiserend kan werken.
Also, ik maakte niet die FB oproep opmerking, hè. Na je 30e nieuwe vrienden maken is lastig, zeker als je in Verweggistan woont en beperkt bent in je vervoer.
Niemand vraagt jou om haar te volgen? Ze gaat zich echt niet beter voelen als jij gemene dingen over haar zegt op een openbaar forum
Heb je nou speciaal een account aangemaakt om Sanne naar beneden te komen halen?
Nee hoor Lees al een hele tijd mee, maar wilde dit kwijt. Het is slechts het eerste waar ik op reageer. Verbeeld je maar niks!
Ja ja is goed zo lekker slapen!
Ja, oftewel je hebt nu hiervoor een account aangemaakt
Klopt, is ook de reden dat ik haar niet meer volg. En volgens mij zeg ik niks gemeens, ik schets alleen hoe ze bij mij overkomt.
Je ‘schetst hoe ze bij jou overkomt’ maar bent niet gemeen hoor. Girl
Daar bestaat dit hele topic toch zo ongeveer uit?
Totdat iemand zegt dat het niet oké is, dan wordt er even gekibbeld en weer doooorrr.
En dus is het oké? Echt niet mee eens maar oke
Nou, dit. Voor mijn gevoel niks gezegd wat out of line is met wat ik verder lees hier. Maar dat zal wel aan mij liggen, ofzo. 🫠
Ik keek op haar Instagram en daarna post ze gewoon dat ze een onverwachts fijne dag heeft gehad dus ook weer lekker selectief om het alleen over die eerste twee stories te hebben.