Het influencertopic #25

Oh huh nu je het zegt… ze zijn ook van elkaars instagram verdwenen

4 likes

Ja dat is waar, het zijn meer langdurige intense liefdes met steeds grote verhuizingen het hele land door.

7 likes

Ja same! Heel kort een paar stories dat ze ging inpakken en klussen en opeens niets meer. En ook geen kampeer stories meer gezien sindsdien

4 likes

Nou op naar de kapper maar weer voor wat juice

8 likes

Ah nee. Hoop het niet. Ik gun haar echt een stabiele liefde.

5 likes

Ze plaatste gisteren een story over dat haar huid door weinig slaap etc begint te lijken op vers gestucte muren. Tan blindness is real :joy:

4 likes

Misschien te niche voor dit topic, maar de ex van Porterenee, Kasper is een nieuwe podcast gestart, @BlikjeBeter, met zijn nieuwe vriendin. Zijn vriendin deelt op instagram al een aantal jaar over hardlopen en deze podcast gaan ze hun tips delen over gezond leven. Gelukkig hebben ze nul échte kennis of onderbouwing om over deze onderwerpen te praten. Dus het is vooral een gesprek tussen hun twee waarin ze erg lopen te flirten en hier en daar een seksueel grapje maken. Zo heeft Kasper wel wat extra “proteine” voor Nicky omdat ze elkaar een week niet hebben gezien. Als ik kijk zit er weinig tijd (of zelfs overlap) tussen de breakup van Renee en Kasper, de breakup van Nicky en haar ex en de start van de relatie tussen Kasper en Nicky. Dus naast dat ik me verbaas hoe zelfverzekerd ze delen en adviseren over best wel gevoelige onderwerpen (sporten, dieëten, mentale gezondheid) vind ik het ook vrij intens hoe ze zo hun relatie tentoonstellen met een podcast, instagram én nieuwsbrief terwijl die zo pril is.

21 likes

Even opgezocht op insta maar omg, de cringe

8 likes

Waarom krijgt iedereen een podcast? Die mensen zijn echt zo oninteressant en hebben dus ook weinig interessants te vertellen.

39 likes

Reneé heeft een styling glow-up gehad na de breuk. Good for her. Kasper vond ik altijd wel kneuzig.

20 likes

Och ja eens, maar moet wel echt kut voor haar geweest zijn zeg. Gezien die hele shock opeens met die scheiding zou het me ook niet verbazen als dit ermee te maken had.

Lijkt me ook zo zuur om met zo’n man steeds van die publieke projectjes samen te moeten doen zeg. Bij Renée hadden ze toen ook samen zo’n praatpodcast enzo en nu moet zijn nieuwe vriendin blijkbaar ook weer

10 likes

Nouja luister vooral allemaal even die laatste podcast over relaties. Eerst gaat het erover dat ze zon heftig jaar hebben gehad maar zo blij zijn dat ze elkaar gevonden hebben. Vervolgens gaat het over het feitje van de week, dat oudere mannen met jongere vrouwen langer leven dan vice versa. Blijkbaar schelen ze 11 jaar, (zij 30, hij 41 denk ik) en hij is daar trots op en zij zegt dat ze bereid is zijn rolstoel te duwen later. En dan gaat het erover dat ze scheten bij elkaar laten en het dom vinden als stellen dat niet durven. Maar dat ze wel nog heel veel moeite doen bij elkaar om er goed uit te zien, hij zegt dat hij door een jonge vriendin te hebben extra sport en grote spieren heeft, zegt zij dat hij vooral een hele grote pikspier heeft. Hoop geflirt en dom gezwets. Vervolgens gaat het over huwelijken en wat daar in mis gaat en waarom hun relatie zo fantastisch is. En dat ze dan stelletjes in een restaurant stil tegenover elkaar zien zitten terwijl zij nog ZO GEINTERESSEERD in elkaar zijn dat ze de hele avond kletsen. En dan ook nog erbij zeggen “Ja voor sommige mensen is dat genoeg he, die willen niet meer dan dat.”. Echt heel erg neerbuigend en HALLO JE BENT NET 9 MAANDEN SAMEN NATUURLIJK HEB JE NOG GESPREKSTOF. Bovendien hebben ze ook een LAT relatie dus dan lijkt me sowieso dat je meer te bespreken hebt (zij in breda, hij in de randstad ergens) Heeeeel erg cringe dit maar goed, ze verdienen elkaar duidelijk.
Ben benieuwd waar het heen gaat want ze willen een heel platform digitaal met allemaal tips over gezondheid en ook cursussen gaan verkopen. Echt de arrogantie van deze twee, krijg er de rillingen van.

23 likes

:face_vomiting::face_vomiting:

17 likes

Mooi samengevat en op basis van alleen dit verhaal dacht ik al, zal vast een man zijn die een ex vrouw van zijn eigen leeftijd heeft om vervolgens zo te kicken op een leeftijdsverschil met een nieuwe vriendin.

En ja, Renee is inderdaad 41. Zo typisch.

Een stukje geluisterd en ook dat van “hadden we elkaar maar veel eerder ontmoet, zo jammer!!”, leuk ook voor de ex en kinderen.

23 likes

Dat vond ik ook zo’n vreselijk domme opmerking inderdaad. “Hadden we elkaar maar veel eerder ontmoet, zo jammer!!” Ja zeker toen Kasper 21 was en die Nicky 10 :face_with_spiral_eyes:
Mind you Kasper en Renee hebben twee kinderen van volgensmij 8 en 12.

14 likes

Ach wat moet dat vreselijk zijn voor Renée om dat zijdelings te moeten zien. En dan ook nog contact te moeten houden vanwege de kinderen. Ze heeft weinig over de breuk gedeeld maar liet wel doorschemeren dat het niet haar keus was en volgens mij kwam het voor haar vrij onverwacht.

Ik vond Kasper altijd al een engnek, maar nu is hij wel next level verschrikkelijk geworden zeg.

40 likes

Die laatste aflevering aangezet met het idee ‘hoe erg kan het zijn’. Hij doet me qua intonatie denken aan die ene van Eten wat de podcast, heel overdreven wannabe presentator.
Ik vind haar trouwens óók heel kut.

4 likes

Lynn van Gio heeft een merk gelanceerd met lingerie, maar de maten gaan tot XL (maar als ik de maattabel zo bekijk is het niet voor grote cups). In de comments hebben veel mensen het over dropshipping.

1 like

Hahaha ik las een comment: waarom heb je het niet Lynngerie genoemd. Inderdaad een gemiste kans :joy:

Ze geeft trouwens aan wel bezig te zijn met grotere maten

21 likes

Maar dat het t/m XL gaat is toch niet zo gek? Of wat mis ik? De lingerie van de HEMA gaat ook t/m XL vaak

3 likes