Ze verkoopt bh’s (met beugel) in maat S, M, L etc. in plaats van cupmaten, dus ik verwacht er sowieso niet zoveel van op het gebied van inclusiviteit.
Ja dit inderdaad ![]()
Een Chinese Ali/Temu XL is een stuk kleiner dan een Hema XL
ik ben een nieuwsgierig aagje dus ik heb ze ge-reverse image searched, maar ik kan deze specifieke beha en slip niet terugvinden elders op het internet. Dus als het dropshipping is dan heeft ze wel haar best gedaan om iets unieks te dropshippen
er zit ook een logo dingetje op.

Het geeft me wel heel erg cheapie vibes allemaal, het lijkt me meer een geval ‘een white label product goedkoop laten produceren in China en er een logo aan laten hangen’ dan dat er echt een lang ontwerpproces aan vooraf is gegaan. Ik kan de materialen niet terugvinden op de site, er staat ook niks over het productie- of ontwerpproces, en die maten zijn inderdaad echt te raar voor een beha. Weet vrij zeker dat het 't prijskaartje niet waard is.
Maar ze heeft er vast “heeeel lang aangewerkt” en “droomt al jaaaaren” van haar eigen merk opstarten omdat ze “zoooveel passie heeft voor lingerie”. Altijd teleurstellend hoe weinig moeite die influencers doen met hun producten. Geen informatie over de stofsamenstelling, geen maattabel, geen inclusieve ontwerpen. Gewoon weer het zoveelste china-kwaliteit producten met mooie foto’s, influencer marketing, chatgpt teksten en zo’n shopify website met standaard template (maar niet de moeite nemen je favicon aan te passen). Waarom ook altijd random vrouwen namen voor elk product? Danithelabel vind ik ook zo’n voorbeeld van een low effort cash grab influencer merk.
Inspired by the quiet power and mystery of the moon, the Selene Bodysuit is a celebration of feminine elegance and allure. This refined design reflects the delicate balance between light and shadow, capturing the essence of lunar beauty.

Snap sowieso niet dat een beugel bh maat M kan zijn. Wat zegt dat nou😂. Ik heb maat M maar met mn grote cup ga ik toch never in zo’n bh’tje passen?? Nouja succes ermee denk ik dan.
zoooveel passie heeft voor lingerie
heel veel passie voor een gigantische winstmarge denk ik ![]()
@Nimbus2000 het ziet er ook niet uit alsof het erg veel ondersteuning biedt met die twee dunne straps als achtersluiting, dus ik denk dat sowieso niemand met een beetje boob dit moet proberen, tenzij je van felrode striemen op je rug houdt
Ja zelfs goedkope merken in de gewone winkels zijn beter dan dit…
en ook, als je een xl koopt (want grote borsten) dan moet je borstkas zelf ook xl zijn? Maar zo werken bh’s toch helemaal niet. Naja heb flashbacks naar bikini’s passen vroeger. Die ook alleen in lettermaten kwamen. Vreselijk ![]()
Dit soort niemendalletjes zijn ook vooral bedoeld voor mensen met een standaard maat en stevige borsten die niet veel ondersteuning nodig hebben. Dan kun je met best veel wegkomen (zeker als je het vooral voor ‘de leuk’ draagt). Zoek je een goede ondersteunende bh die je gewoon de hele dag aankan en die met goede verzorging gewoon een paar jaar meekan, dan moet je dit niet kopen.
Ik vind bij Bluebella ook zo’n lingeriemerk (verkopen ze bij de bijenkorf bijv). Echt matige kwaliteit maar niet goedkoop, vooral bedoeld voor als je een keer een sexy setje wil. Maar het zit niet lekker (kant is te grof, materialen niet zacht genoeg) en geeft geen steun
Nou als ik hun mission statement moet geloven (en dit is nog maar een fractie van wat er op hun pagina staat) willen ze juist de vrouw in elke stemming en omgeving kunnen ondersteunen. Dus ze profieleren zich niet als een niemendalletjes bedrijf.
Clair de Lune’s mission is to make lingerie a natural extension of how women live, move, and feel. Not rigid. Not prescriptive. But responsive, built to meet you in the moment you’re in. We focus on thoughtful design, elevated materials, and silhouettes that adapt to shifting moods and shifting selves. Our purpose is to redefine luxury as something intuitive and wearable, giving women the freedom to express softness, strength, mystery, or ease without compromise. Lingerie that honours the whole spectrum of being a woman, not just the parts the world expects to see.
Jongens we hebben het hier wel over Lynn van Gio hè
hadden we überhaupt kwaliteit/inclusiviteit verwacht??
Haha een hele berg lucht dus. Zou natuurlijk kunnen dat ze zich zo willen positioneren, maar vanuit mijn ervaring met lingeriemerken blijft mijn mening gewoon staan haha. Zou dit dus zelf ook nooit kopen, dan kun je net zo goed naar de Hunkemöller
Nou zelfs bij de primark zie ik nog kanten body’s (met 17 maatopties zelfs) met dezelfde look, stof en betere support… voor 16 euro. Dus dat hoeft echt niet 74 euro te kosten. Ik las laatst over " The Death of the Millennial Brand" wat erover ging dat schijnbaar steeds meer mensen, maar vooral GenZ, een hekel hebben aan dit soort merken; d.w.z. heel specifiek een item kiezen (zoals lingerie) en daar een heel gelikt lifestyle brand omheen creëren (dus heel veel marketing en flinke prijs zonder meer kwaliteit te bieden).
Oh, die hoed/masker van Vera… blijkbaar op maar door een modeontwerper bedacht maar jeetje. Intens wel.
Ik vind het gewoon echt lelijk.
Ik ook. Maar ik vind het wel een mooi idee erachter. En wel ook vette samenwerking voor haar denk ik!
Ik hoop dat ze nu inziet dat de kleur van haar jurk en haar lippen veel meer voor haar doen dan de 50 tinten beige/poederroze die ze normaal draagt. Het staat haar prachtig
Vind vooral die witte orthopedische schoenen er onder echt verschrikkelijk
Ik weet niet of dit een gemiste kans is, er is namelijk ook een keten die Lincherie heet en verdeeld zit over heel NL, vind dat wel wat veel op elkaar lijken. Weet ook niet of je het serieus bedoelde ![]()
Edit: Ik had de naam nog niet gezien, maar t komt nu wel over alsof ze enkel ‘het gezicht van’ is.