Het influencertopic #25

De comments zijn wel allemaal positief, maar van welke planeet komt deze vrouw: “Alleen om deze reden wil ik influencer worden, wat een droom”

10 likes

Haha nou kijk gewoon ff omstebeurt naar die verschillende elementen als je het totaalbeeld niet aankan.

Ik vind wat @Daelyss al zei: doe kleur staat haar geweldig en sowieso wat betere fit etc van alles. Gekke schoentjes maar boeieeee dat hoort bij die serie. Leave Vera alone!

27 likes

Die jurk staat haar echt heel goed (10x beter dan al die leverworstkleurige meuk die ze altijd aantrekt), alleen dat gekke stropdasje, die paarse nepvlecht en bovenal dat rare hoedje vind ik niks. Dat hoedje lijkt me sowieso bijzonder onhandig, met je ene oog zie je helemaal niks en met je andere oog kan je maar half kijken? Echt zoiets wat voor de catwalk ontworpen is.

11 likes

Ze zegt zelf zich nog nooit zo prachtig en krachtig gevoeld te hebben, dus go Vera!

56 likes

Ook helemaal waar

5 likes

Vera gaat geen boodschappen doen in die outfit. Dan neemt iemand een dresscode serieus en wordt het hier afgekraakt dat het te veel of te gek is. Mensen dit is tig keer beter dan die standaard basic glitterjurk.
Hebben jullie überhaupt naar Bridgerton gekeken? Daar dragen ze toch ook geen standaard kledij.

113 likes

Ik vind hoe het masker haar widows peak benadrukt echt heel mooi. Net een hartje!

20 likes

Tja, het verbaast me niks. Zodra iemand een outfit draagt die enigszins creatief, bloot, of strak is, komen zulk soort reacties.

[Influencer] draagt een wel héél bijzondere outfit. Hoe is dat praktisch?

Hebben jullie het gezien op insta? Lotte staat in haar onderbroek in de woonkamer :flushed: Daar is het sowieso toch veel te koud voor?

Die foto van Debbie gaat te ver, je ziet haar decolleté zelfs. Vertelt niemand haar dat ze een maatje groter moet nemen?

Die over Lotte lijkt verzonnen maar die heb ik hier toch echt gelezen :skull:

18 likes

Maar ook als iemand een dresscode serieus neemt mag je het toch nog steeds gewoon niet mooi vinden?

4 likes

Je zegt in je post: gekke stropdas, rare hoedje en het zal allemaal wel onhandig zijn, is gemaakt voor de catwalk. Maar dat is net het ding van haar hele outfit ze liet een ontwerper een outfit maken voor die gelegenheid met foto-opportuniteit.
Die hele doe normaal want dan doe je al gek genoeg mentaliteit is zo saai en verwacht ik van de oude generatie maar niet van mensen hier die claimen dat je vooral moet doen wat je zelf wil en je door niemand moet laten beperken. En toch komt die hele vrijheidsleuze met beperkingen.
De outfit kan je smaak niet zijn maar maakt hem toch niet lelijk? Want andere gasten op dat event droegen lelijkere outfits.

59 likes

Sorry voor de kut leesbaarheid van deze post. Ik heb precies nog nooit van interpunctie gehoord.

13 likes

Volgens de mores hier moet je zeggen NMSMVPE

9 likes

Mies op X slaat weer eens de spijker op zijn kop.

14 likes

Oké misschien was gek een beetje een bekrompen of onhandige woordkeus. Het is namelijk niet zo dat ik denk doe maar normaal dan doe je al gek genoeg. Ik kan een gewaagde outfit echt wel waarderen.

Dan zal ik het anders verwoorden: het hoedje, de paarse vlecht en het stropdasje zijn niet mijn smaak. Ik had de outfit zonder mooier gevonden.

En het hoedje lijkt mij gewoon ook voor een première (waar het me toch wel fijn lijkt als je normaal kan kijken) niet prettig dragen.

En ik snap niet zo goed dat je zegt ‘het kan je smaak niet zijn maar dan is het toch niet meteen lelijk’ en in de volgende zin zegt ‘andere mensen droegen lelijkere outfits’ .

5 likes

Haha ik dacht dat ik dit ook had gezegd maar dat was blijkbaar in een post over babynamen.

4 likes

Bijzondere kritiek, want dat is toch precies het punt? Een ontwerper heeft het specifiek voor deze gelegenheid ontworpen.

Edit: oh sorry spuitelf. Ik vind het tof dat ze iets out of the box draagt en leuk dat ze zich er zo goed in voelt!

6 likes

Ik vind het zo wonderlijk dat als ik monica, robbert rodenburg en vrienden een post over pilates zie plaatsen dat ze daar altijd alleen zijn?? Kan me zo niet voorstellen dat ze die priveles geven, gezien hoe populair het is maar ik zal er wel compleet naast zitten.

6 likes

:money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings::money_with_wings:

7 likes

Best veel mensen die ik ken volgen haar, wat is er zo griezelig aan haar?

3 likes

Er is in dit topic (of in het mommy topic) toch al heel veel geschreven over haar en haar scheiding en haar vriend en hoe bijzonder dat allemaal op Instagram geslingerd wordt?

7 likes