Het influencertopic #25

Wat bedoel je? Ik geef zelf ook veel privelessen. Overigens ook hoe pilates ooit bedacht is

4 likes

Nou bij de toko’s in amsterdam zijn volgens mij altijd wachtlijsten, dus lijkt me dat ze veel geld mislopen als ze steeds privelessen aan influencers gaan geven.

3 likes

Nou lijkt me een heel voorbarige conclusie. Zal een ander prijskaartje aan een privéles hangen.

16 likes

Zal t mommy topic wel zijn, ik ga wel ff bijlezen thanks!

3 likes

Dit inderdaad.

3 likes

Ik denk dat ze meer verdienen aan de influencers, dan een volle zaal Classpass-bezoekers. Om niet eens te spreken over alle publiciteit.

8 likes

Hij is the gift that keeps on giving hoor.

13 likes

Wat een cliffhanger, wat was de oplossing :exploding_head:

(:joy:)

5 likes

Ik dacht dat dit Guus Meeuwis was :joy:

28 likes

Weggaan bij Porterenee đŸ«  Nee een of ander dom inzicht over dat je je leven als een film moet zien.

7 likes

Je kinderen in de steek laten en verder gaan met een hyper irriterend iemand van 15 jaar jonger!

Beproefd recept eigenlijk.

50 likes

En dan weer lekker leven alsof je geen kinderen hebt want die zijn vanaf een jaar of 6, 7 toch vooral hun eigen ding aan het doen. Die zullen later ook vol begrip zijn dat papa zijn piemel ik bedoel hart moest volgen :heart:

Edit: hahaha shiiiiiit zeg ik kijk nu op die insta en zie meteen een post waarin de nieuwe vriendin uitlegt dat ze veel sport om aantrekkelijk te blijven, en dat hij dan zegt ja in het verleden heb ik wel anders meegemaakt oid. Wat een gĂȘnante vertoning deze mensen

36 likes

IMG_3193

10 likes

En dat hij zegt zij zo’n goeie kont heeft, maar ze heeft helemaal geen kont als je hun gepinde post van ze samen ziet? Gewoon een lange rug.

Ja sorry is verder niet boeiend maar ik strijd echt voor een hogere lat als het aankomt op Goeie Kont. Moest al zovaak op mn lip bijten als mensen zeiden dat Elise een goeie kont heeft, maar dit gaat me echt heel veel te ver.

29 likes

Alles hieraan schreeuwt toch gewoon “veertiger met een midlife crisis”

47 likes

Het schreeuwt kneus, ja.

9 likes

Om even je pleidooi kracht bij te zetten:

50 likes

Dit is idd een blonde vrouwenkwaal

9 likes

Hij lijkt een soort Rob Geuze-kind, zie ik nu. Maar dan meer het kind dan Rob Geuze zelf.

11 likes

Dat is volgens mij iemand van egf

5 likes