Ik dacht hetzelfde hahaha. Het is een beetje Guus Meeuwis meets Marco Borsato op die 2e foto. En wat een cliche zelfhulpcoach verhaal zeg…
Ja en Roxy dekker neemt zelfs haar hond mee? Zat met de riem vast aan dat Pilates apparaat. Vind ik ook bijzonder…
Ho eens even, is deze man diezelde man hierboven met die bril en die teksten?! ![]()
Ik ken deze mensen niet maar blijkbaar heb ik even wat juice in te halen
Jup. Ik vind het eigenlijk te veel eer dat ze in dit topic worden besproken. Er moet eigenlijk een wannabe-influencer-topic komen.
Father father father help us
Send some guidance from above
Cause people got me got me questioning
Where is the butt ![]()
Hahahaha hardop lachen want ik zong mee tot ik de laatste zin las ![]()
Ik zit even op de insta’s van geenkont-vrouw en midlifecrisis-man te kijken, maar wat érg. Ik wil me gewoon verstoppen onder de tafel zoveel plaatsvervangende schaamte voel ik.
Ik denk dat die Porterenee echt god op haar blote knieën mag danken dat ze van die vent af is. En ik vind haar er eigenlijk ook veel beter uitzien dan die zogenaamd jongere, knappere vriendin van hem?
Ik heb ook even zitten loeren maar deze mensen leven echt op een andere planeet?? En ik heb bij porterenee gekeken en die ziet er uit als een normale leuke vrouw? Wtf is dit joh ![]()
En die “kont” ![]()
dit soort mannen zoeken vgm ook niet eens per se een mooiere nieuwe vriendin maar een naievere en beinvloedbaardere die nog niet klaar met hun shit is
Haar benen komen tot zijn tepels. Qua lichaamsverhouding beetje rare match.
Oh ik volg Porterenee al jaren, inclusief de podcasts enzo. Kasper heeft al langer midlifecrisistrekjes gehad, met z’n ‘Anti-ratrace’-account, meditaties inspreken en het appartement in Antwerpen. In de podcast maakte hij ook soms stekelige opmerkingen over het gewicht van Reneé. Lul. Wel pijnlijk hoe dicht de breuk op de verhuizing was.
had geen zin om mn insta te installeren en dit was het eerste dat ik vond/kon kijken
bipolair omdat je… na een tijd zitten even gaat bewegen in huis? echt crazy girl een radslag doen op een grasveld!
Jeetje wat cringe die podcast, zitten ze daar een beetje interessant te doen achter een microfoon met verhalen die echt niemand boeiend vindt. Fijn te zien dat het nog minder likes oplevert dan mijn gemiddelde insta-post.
Er zou eigenlijk een soort podcast-keurmerk moeten komen om mensen te beschermen tegen deze bloedsaaie types
Hahahahahhaha omg dit is echt de teloorgang van de mensheid he, dat iedereen en zn moeder nu een camera en microfoon tot z’n beschikking heeft om dit soort shit de wereld in te slingeren
Mijn core is nog sterk genoeg voor een radslag. What? Like it’s hard.
Omg ik ‘ken’ hem soort van via via.
Vind hem in real life wel echt een vriendelijke man. De dingen die ik hier lees, matchen ook totaal niet met het beeld dat ik van hem heb.
Ja die komen er ineens achter dat ze diep ongelukkig zijn en het de schuld is van hun vrouw, die vervolgens denkt ‘?? ik… zorg voor onze kinderen en… jij doet al 7 jaar niks meer met je leven hoe is dit mijn sch…’ en dan zegt hij NEE jij houdt mijn geluk en ontwikkeling tegen!! Ik ga nu verkering nemen met manic pixie dream Maaike en dan komt alles goed!!
Dan vind ik die podcast nog wel een vorm van “slinger je cringe maar het universum in boeie” alleen waar het me tever gaat is dat ze denken een heel platform op te kunnen richten (inclusief coaching en cursussen) om andere mensen dingen te gaan leren over “gezonder beter leven”. Echt WTF laat dat gewoon over aan proffesionals arrogante engnekken.
![]()
![]()