Die mensen zijn een parodie op zichzelf. Je kan hier toch niet serieus naar kijken en denken: nou, wat een top-idee. Laten we dit de wereld in slingeren…
Weten we zeker dat dit geen rage-bait is? ![]()
Die mensen zijn een parodie op zichzelf. Je kan hier toch niet serieus naar kijken en denken: nou, wat een top-idee. Laten we dit de wereld in slingeren…
Weten we zeker dat dit geen rage-bait is? ![]()
Wat in de LinkedIn
ja echt exact dit! en uiteindelijk moet je als vrouw eigenlijk ook maar heel blij zijn dat je daar vanaf bent. vrouwen worden toch ouder en blijven gezonder zonder zo’n soort manblok aan hun been ![]()
vind dit ook wel van die vrouwen die jaren denken dat ze asexueel zijn (geworden) doordat hun partner een onaantrekkelijke niet sensuele lamzak is en na de scheiding en wat experimenten met seks met vrouwen en een hotte toyboy erachter komen dat er helemaal niets mis is met hun libido
Manblok
woord van 2026
Haha me een paar jaar geleden na mijn scheiding met een hotte boy
Ja en dit geval had zijn vrouw dus ook nog een extreem succesvol bedrijf waar hij op meeliftte omdat hij zelf niet per se iets kan en waar ze hem de helft van heeft moeten uitbetalen toen hij ervandoor ging met een volger van 15 jaar jonger.
Gelukkig knalt zij zo te zien verder met dat bedrijf en zit hij een potje publiekelijk te falen. Damn succesvolle vrouwen hebben echt te lijden onder hun lamzakken van kerels zeg.
Hahahaha ik zit bij te lezen en ik las die ene post van crazy girl en ik wist gewoon dat deze kwam. Ik weet niet waarom maar moet zo hard lachen
Met toevallig ook de camera aan tijdens je gekkie uur. Zó toevallig.
Ik ken al deze mensen niet maar als die man voor de looks geswitcht is snap ik het niet. Die vrouw met bruine haren (porterenee) is toch veel knapper dan die blonde met platte kont?
Zij ziet er beter uit dan die andere twee bij elkaar
Ik denk dat het vooral de ‘kick’ is van een jonger iemand aan de haak slaan? Ik weet het ook niet hoe anders die breintjes van die sneue mannetjes werken.
Maar ik snap ook niet hoe het brein van dit soort vrouwen werkt die dus weten dat hij net uit een relatie komt/er potentieel nog inzat en dan denkt dit is de man van mijn dromen, let’s gooooo.
Ik denk vooral een meer ‘volgend’ persoon en vaak zie je als die hersenen ook volgroeid raken die man weer jonger gaat. Want je kan je sneue gedrag alleen verkopen aan onvolgroeide hersenen… Edit: en laat duidelijk zijn dat dit ziek gedrag is van de man. Met je volwassen hersenen moet je weten wat achterlijk gedrag is.
Zij vindt het waarschijnlijk gewoon heel opwindend (sorry voor dit woord, ik bedoel het in principe niet seksueel
) dat hij haar het gevoel geeft ‘de betere keuze’ te zijn, dat ze niet ziet hoe sneu hij is.
Echte liefde ga je niet tegen!!! Nee geintje, ik snap er ook niks van. Maar wat dat betreft passen ze ook wel goed bij elkaar.
Lijkt me nou ook weer niet nodig om hier vrouwen op hun uiterlijk te gaan beoordelen/ afkraken? 🫠
@Philo deze vrouw is 30, dan zijn je hersenen echt wel volgroeid hoor
Oh inschattingsfout ![]()
![]()
Griezelig zou ook mijn woordkeus niet zijn, maar gewoon ontzettend nep.
Joeri potjandikkedozie huppakee vind ik daadwerkelijk griezelig vanwege zijn extreem gekunstelde mimiek/gestiek. Zijn glimlach komt zo onecht op me over en zijn ogen corresponderen niet met de rest. Ongemakkelijk.
Ik vond Vita eerst echt leuk om te volgen maar tegenwoordig plaatst ze alleen nog maar ads op Instagram, en vlogs heeft ze al super lang niet meer geüpload.