Het influencertopic #25

Ok vond haar vlogs op youtube ook altijd wel leuk! Maar toen Elise aankondigde te stoppen, is zij ook maar gestopt lijkt het? :smiling_face_with_tear:

7 likes

Ja meer van die korte video’s op Insta. Zag ook al een comment: “Ik gun jullie een quooker” en zij reageert dan: “ja ik ook, die moeten we nog even aanschaffen”. Hoopt vast dat ze meelezen.

7 likes

Hoe “gun” je iemand ook echt een quooker :joy::joy::joy:

25 likes

Jaaa onderschat het hebben van instant gekookt water niet hoor voor je levenskwaliteit

10 likes

Maakt dit haar de polderSweeney?

6 likes

Uh?

18 likes

Die gast waar ze mee getrouwd is en drie kinderen mee heeft bedoel je? :joy:

23 likes

Context?

4 likes

Goede binnenkomer!!

6 likes

Ennn het is alweer weg

5 likes

Godver jongens wat stond er!!!

7 likes

Dat Elise bullshit praat in haar podcast en dat Wout haar niet ziet staan oid ?

7 likes

Haha ja. “Die Wout ziet haar toch nooit staan”

4 likes

Oja ik heb dit wel gezien hahaha

4 likes

(nog) geen influencer maar wel een heel boeiend iemand die ik steeds als suggestie krijg: Femke Flietstra. Iemand al iets van haar gezien? Ze maakt video’s over hoe ze uit een bepaalde kerk gestapt is, wat interessant is, maar daarnaast is het echt zo’n heerlijk account om naar te kijken vanwege het ‘normaal’-gehalte: ze vertelt over introvert zijn, simpel leven, slow living zonder het slow living te noemen, bakken, creatieve hobby’s, moestuinieren en meer.

Echt een heerlijke tegenhanger van alle hippe snelle glamoureuze hysterische fluflumeiden.

En nee ik ben haar niet, voor wie dat gaat vragen. Ze is zo ongeveer mijn tegenpool maar daarom toch juist inspirerend.

28 likes

Ja ik zie haar ook regelmatig voorbij komen!

7 likes

Jaa, vind haar leuk en heerlijk rustig idd!

5 likes

waarom heb ik haar ook al gezien pas?
hoe werken deze suggesties? wordt 1 account dan ineens overal gepusht of?

2 likes

Hahah, algoritme liet me haar pas ook zien. Ik was meteen geïntrigeerd doordat ze één van zeventien kinderen is. Ik denk daar echt elk half uur aan als ik het pittig heb met onze twee kinderen (HOE DAN?! FUCKING ZEVENTIEN KINDEREN). Edit: en de oudste was 43 en de jongste 25 ofzo? :sob:

20 likes

Ja dat vraag ik me dus ook af! Ik volg niemand die haar volgt, en ik volg ook geen vergelijkbare accounts en heb zelf nauwelijks raakvlakken met haar, maar toch heb ik haar al een paar keer voorbij zien komen en ben haar nu gaan volgen.

7 likes