Het influencertopic #25

Ze kwam bij mij ook voorbij op TikTok. Ik vermoed dan toch meteen dat er wat achter zit. Is toch gek?!

5 likes

Ik zag gisteren ergens voorbijkomen dat een vrouw maximaal 31 kinderen kan baren? Echt what the hell hahaha

5 likes

Komt ene Lousje Sassen dan ook bij jullie voorbij? Vind haar echt heel apart

21 likes

Ja, echt wat een heftige tiktoks elke keer waar geen touw aan vast te knopen is. Ze vertelt ook wel eens over mentale problemen en manische periodes die ze heeft gehad, maar dit ziet er ook wel zo uit :(.

5 likes

Oh die kwam een tijdje terug voorbij maar vond haar heel hinderlijk overkomen. Mocht het door mentale problemen komen vind ik het wel sneu.

6 likes

Ja ze heeft een psychose gehad maar ze lijkt nu idd wel manisch. Nu had ze een video waarin ze een soort dekbed om had gedaan als jas op het vliegveld omdat ze dat dekbed heel graag mee wilde nemen naar Nederland?? Echt heeeeel vaag

5 likes

Ja!

8 likes

Oehhh, wat dacht je van… het algoritme?! Haha zonder grappen, wat denk je dat hier achter zou zitten?

Lousje is bij mij ook vaak langsgekomen, haar filmpjes voelen echt als koortsdromen. Als dat door haar mentale staat komt, is dat inderdaad wel erg sneu :frowning:

3 likes

Vind haar echt een top vrouw van wat ik zie! Echt verfrissend tussen alle influencers die je voorbij ziet komen.

(Oh ik had je hele post nog niet gelezen, maar dit is eigenlijk precies wat jij zegt haha. Eens dus!)

3 likes

Zullen we mensen niet diagnostiseren op basis van tiktoks? Ik weet niet of je ooit een manie in het echt hebt gezien maar dat is echt héél anders.

Ik vind haar wel leuk en grappig. Ze doet niemand kwaad en het is weer eens wat anders. Niet iedereen hoeft een standaard leven.

Ik hoop in ieder geval dat het goed uitpakt voor haar allemaal. Ze is wel zo’n typisch iemand die je het wel allemaal gunt (vind ik dan).

Ik vind de reacties alleen vaak echt droevig. Saaie Gerda’s die zelf nooit wat meemaken of mensen die haar stigmatiseren omdat ze open is geweest over haar psychose. Not ok

15 likes

Ja die zag ik indd ook. Heb nog nooit interactie gehad met haar Posts (volg haar niet en geen likes uitgedeeld), maar heb toch de neiging om het te kijken al ze op m’n fy komt

3 likes

Ja maar dat zeggen we van alle nieuwe fluflu’s, dat ze nog zo lekker relatable zijn en nog lekker gewoon, en een half jaar later hebben ze veel spondeals en zijn ze delulu :joy:

14 likes

Hahaha is ook hoor! Dan komt er weer iemand anders die verfrissend is tussen alle influencers :sweat_smile:
Al heb ik niet het idee dat ze heel erg ambities heeft voor het echte influencer leven.

Denk trouwens dat ze nu meer gepusht wordt omdat ze ook met een interview in Vrouw magazine staat geloof ik.

3 likes

Nu diagnostiseer jij ook.

6 likes

Zucht… ten eerste: nee. Zeggen dat een bepaalde toestand er anders uit ziet is niet diagnostiseren. Ik probeer de term terug in proportie te plaatsen. Een label als ‘manie’ op bepaald gedrag plakken terwijl je iemand niet kent en geen psycholoog bent is dat wel. Mensen gebruiken woorden als depressief, manisch, etc. echt veel te losjes en daar mag ik echt wel wat van zeggen.

Het is gewoon nogal validistisch en ik vind het best wel walgelijk eigenlijk. Maar ik probeerde het nog een soort van aardig en toegankelijk te verwoorden (misschien had ik het woord doorgaans moeten gebruiken)

Je mag best om iemand lachen of met verwondering naar iemand kijken maar je hoeft geen label op iemand te plakken of iemand te diskwalificeren tot ‘niet helemaal in orde’ als iemand open is geweest over haar vroegere situatie of een beetje buiten de norm valt

52 likes

Nou, ik dacht meer aan dat het betaald meer gepusht wordt.

7 likes

Ik zie steeds vaker stelletjes op tiktok die dan zichzelf gaan filmen als ze aan hun partner vragen hoe hun dag was en dan super empathisch doen.
Sorry maar als mijn partner zichzelf filmt terwijl die vraagt “lieverd gaat het wel met je? Had je een zware dag?” Dan zou ik echt denken… gaat het met JOU?!

14 likes

Ik kwam haar vanavond ook voor het eerst tegen, echt bizar hoe het werkt

4 likes

Zij is (of was) de beste vriendin van splinter chabot. Zij speelt ook een heel grote rol in zijn eerste boek. Wat ze allemaal doet en vertelt in haar tiktoks is wat ver van mn bed, maar ik moet zeggen dat ik haar ergens ook wel stoer vind.

7 likes

Hahaha ik zou hier ook echt kwaad van worden
Laaf me met rust mafkees

7 likes