Ik zag een paar reels van haar voorbij komen waarin ze in zo’n cursus-scam was getrapt. Ik vroeg me echt af of het nou echt was of parodie/nep. Maar hoogstwaarschijnlijk dus gewoon waargebeurd dus.
Sowieso eerste half uur als ik net thuis ben niet tegen me praten, laat me even thuiskomen gek.
In ander nieuws; Lotje en Joeri gingen een avondje langs bij Michelle en Tim. Misschien heeft Joeri wat tips kunnen geven aan Tim over hoe je jezelf neerzet als de meest creepy influencer boyfriend ooit.
Ohhh is Lotje nu ook de allerliefste vriendin van Michelle en was het de gezelligste avond ooit
Misschien gaan ze samen ook wel een podcasts beginnen… how to train your boyfriend.
Ik ken deze mensen niet, maar ik dacht dat dit Michelle Bollen was die hier boven mij ook Mies wordt genoemd. Dan is het wel bijzonder als diezelfde Mies van X bij Lotte en Joeri gaat eten ![]()
Sylvia Geersen komt dus ook naar boven in de nieuw vrijgegeven Epstein documenten. Yfke Sturm ook. Er zijn nogal wat screenshots waaruit blijkt dat Epstein haar, Sylvia, het advies gaf om af te vallen, connecties en meer voor haar regelde, maar er duidelijk ook iets voor terug wilde. Waaronder jonge, dunne meiden uit haar wereldje. Wat een beerput is het toch.
Ik kom op TikTok een vrouw tegen die ‘Jel’ heet, ze heeft roze haar.
Maar dat is toch precies een wat oudere Wil van Tien? ![]()
Damn, ik was wel benieuwd of er nog Nederlanders geïmpliceerd zouden worden in de Epstein files (misschien een prins of een Brenninkmeijer ofzo) maar Sylvia Geersen en Yfke Sturm had ik echt niet op mijn bingokaart
Schijnbaar heeft hij ook een borstverkleining voor haar geregeld zodat ze ‘Victoria’s Secret model kon worden’ ![]()
Ik denk eerder vergroting.
Ik zag net screenshots @Drawster dat sylvia ook daadwerkelijk meisjes hun namen heeft genoemd. Vind dat best heftig. Maar nou lijkt sylvia me ook niet perse iemand met een moreel kompas.
Ik denk dat Yfke Sturm ook wel uitgesproken afwezig is geweest op elke bingokaart sinds 2010.
Yfke heeft wel een statement gemaakt. Maar ik begrijp het niet helemaal. Ze weet dat haar naam naar voren gaat komen in deze onderzoeken, waarom wacht ze dan tot dit gebeurd? Ze had deze situatie beter voor kunnen zijn toch? Zelfde geldt voor Sylvia.
Staat ook in die files/emails verkleining
Ik zou toch niet uitsluiten dat vrouwen die in dit verband worden genoemd zelf ook op een manier slachtoffer zijn
ik was benieuwd naar mark rutte maar die staat er niet in
Hahaha oh ik dacht dat je iets anders insinueerde.
Waarom zou je als bekende Nederlander vooraf iets zeggen? Je weet dat er ophef komt. En wij weten niet hoe die banden precies zijn geweest. Wellicht vallen ze onder de slachtoffers. Je moet niet vergeten dat gigantisch veel mensen in die miljoenen documenten voorkomen. Dat betekent niet dat ze allemaal iets verkeerds hebben gedaan. Alleen al omdat ze erin voorkomen, doet sommige mensen denken dat ze betrokken waren bij kindermisbruik. Ik zou ook mijn mond houden.
Absoluut, alsof onze Sylvia de schakel in al zijn duistere praktijken zou zijn. Het is gewoon ziek om te zien dat dit dus zo grootschalig is geweest dat ‘zelfs’ dit soort mensen er op welke manier dan ook bij betrokken waren. Dat ver van je hollywood show gevoel is er dan wel vanaf.
Sylvia als jonge vrouw in een keiharde, concurrerende wereld, met ineens een sleutel naar succes. Een hele machtige man met dito connecties. De manier waarop ze trots aan hem verkondigd op zijn advies afgevallen te zijn, de borstoperatie, de manier van communiceren (adoreren)… de machtsverhouding en het pleasen spat er vanaf. Zij heeft vast niet kunnen overzien wat er vandaag de dag allemaal naar buiten is gekomen, en je wordt vast ook (selectief) blind in dit soort situaties door bovengenoemde.
Ik zou daar achteraf ook wijselijk (maar met samengeknepen billen) m’n mond over houden denk ik.
Dit is inderdaad het perfecte voorbeeld van machtsverhouding. Je ziet hoe graag zij (wanhopig graag) iets wil en hoe hij lekker nonchalant is omdat hij weet dat hij bepaalt.
Heb wel moeten grinniken op het Engels van Sylvia destijds.
Ja precies, een van zijn bekendste slachtoffers, Virginia Giuffre heeft ook meisjes voor hem geregeld, juist omdat ze slachtoffer was.