Het influencertopic #25

er is ook een aflevering van held in eigen verhaal (van iris enthoven) met iemand erin die als model bij één van epsteins vriendjes terecht kwam, jean luc brunel geloof ik. ik haat podcasts maar die aflevering vond ik interessant.

ik lees ook wel eens dingen over karen mulder, een nederlands model dat jaren geleden al dingen riep over kinderhandel enzo in hollywood en toen in een psychiatrische instelling terecht kwam. maar de lijn tussen de waarheid en rare complottheorieën is heel dun hier, weet niet meer wat ik allemaal moet geloven. want ‘pedo eiland met beroemde mensen’ klinkt al nep maar dat was ook echt. (maar ik zie vooral op twitter allemaal rare complottheorieën ook echt over kinderen eten enzo)

14 likes

Ja en ik denk juist aan de andere kant ook dat er echt heeeeel veel naïviteit onder mensen heerst wat betreft dit soort zaken

Er zijn uiteenlopende “complot” theorieën dus geen idee of we over hetzelfde praten maar ik denk echt dat mensen uit een soort van beschermingsmechanisme (dat kán toch echt niet waar zijn omdat het zo ziek is) soort van niet willen geloven dat bepaalde dingen echt gebeuren in die zieke wereld

:moneybag::moneybag::moneybag: drijft mensen tot waanzin hebben we ook veel mogen zien :weary:

7 likes

Ik had het laatst toevallig nog over naar hier, omdat ik me haar herinnerde als een zeldzaam talentloze presentatrice. Dat je denkt dat kan iedereen toch wel; maar Ymre dus niet.

1 like

ja klopt, waarschijnlijk had ik epstein island ook niet geloofd als het niet bewezen was. maar de theorieën die ik lees gaan dus echt over kinderoffers, kannibalisme enzo. en dat kan ik me niet voorstellen. maarja een pedo eiland dus eigenlijk ook niet dus geen idee wat ik moet geloven daarom

ik moest hier wel om lachen want het lijkt niet eens op elkaar

7 likes

Ja fucking irritant dit. Daarom ervaren mensen zelfstigma. Buiten dat om zie ik ook helemaal geen concrete psychotische symptomen in haar filmpjes dus ze hebben er ook nog geen verstand van.

Ik kende haar niet maar heb al haar filmpjes net gekeken want was wel echt engaged, vind dat ze leuk pakkend kan vertellen.

11 likes

Ze lijkt ook ziek erg op alberto stegeman en ik vind dat zó grappig

5 likes

Ahaha en meteen een post over de zonnebank er achteraan :rofl::rofl: direct geinfluenced door Mies.

3 likes

Die Jennie met dr boshuis is ook goud geld aan het verdienen met die cursus van dr he. Die cursus is €1695 (twv €4750, maar er is altijd korting dus wat is de waarde dan echt :woozy_face:) en ze zegt dat ze 512 mensen heeft geholpen, da’s meer dan 800k??? Gaat vast nog een hoop vanaf qua belasting enzo maar nondeju.

10 likes

Ugh Vera heeft weer een okselscheren filmpje. Don’t want to see

5 likes

Nee dat is een hovenier die haar beelden gebruikt voor een filmpje over onkruid :smiling_face_with_tear:

9 likes

Ik zou 512 niet al te serieus nemen. Denk dat dat gewoon een marketingpraatje is. Ik ga er niet vanuit dat ze allemaal 1695+ euro hebben betaald.

10 likes

Oh heb snel weggeklikt :smiling_face_with_tear:

5 likes

Poeh dat vind ik wel erg nu ik het zie. Begrijpelijk dat ze iedereen vraagt die video te rapporteren. Hoe kan je ook denken als hoveniersbedrijf dat dat een leuke grap is.

9 likes

Ah, heb het nu toch ook maar gekeken. Maar wat ontzettend triest dat dat filmpje daarvoor misbruikt wordt.

11 likes

Moet bij haar nog steeds denken aan de actie om geld te doneren voor haar eigen boshuisje… daardoor is het hele idee ontstaan uiteindelijk he.

4 likes

Dit is geen reclame voor een hoveniersbedrijf maar pure pesterijen. Hij heeft echt een berg van dit soort filmpjes op z’n profiel staan

5 likes

Pfoe, ik lees bij Pascal vd Haas (zij komt zo nu en dan bij mij voorbij) dat ze eigenlijk vastzit omdat ze weer veel afvalt, maar niemand haar als het ware kan helpen en het eigenlijk wachten op overlijden is. Zo heftig en lijkt me erg beangstigend.

4 likes

Ik geloof hier helemaal niks van, dit is een van de eerste dingen die je leert in die pyramidespel cursussen over het maken van een succesvolle cursus.

13 likes

Kan ook dat 2/3 van de mensen em bijvoorbeeld tijdens pre-order voor lagere prijs heeft gekocht hè.

12 likes

Ja kan, of dat je een random getal ziet van mensen die op de mailinglijst staan of whatever. Voor werk heb ik een keer zo’n cursus gecheckt en daar wordt letterlijk in gezegd dat je aantallen moet verzinnen :woman_shrugging:

3 likes