Het influencertopic #25

Ik zou 512 niet al te serieus nemen. Denk dat dat gewoon een marketingpraatje is. Ik ga er niet vanuit dat ze allemaal 1695+ euro hebben betaald.

10 likes

Oh heb snel weggeklikt :smiling_face_with_tear:

5 likes

Poeh dat vind ik wel erg nu ik het zie. Begrijpelijk dat ze iedereen vraagt die video te rapporteren. Hoe kan je ook denken als hoveniersbedrijf dat dat een leuke grap is.

9 likes

Ah, heb het nu toch ook maar gekeken. Maar wat ontzettend triest dat dat filmpje daarvoor misbruikt wordt.

11 likes

Moet bij haar nog steeds denken aan de actie om geld te doneren voor haar eigen boshuisje… daardoor is het hele idee ontstaan uiteindelijk he.

4 likes

Dit is geen reclame voor een hoveniersbedrijf maar pure pesterijen. Hij heeft echt een berg van dit soort filmpjes op z’n profiel staan

5 likes

Pfoe, ik lees bij Pascal vd Haas (zij komt zo nu en dan bij mij voorbij) dat ze eigenlijk vastzit omdat ze weer veel afvalt, maar niemand haar als het ware kan helpen en het eigenlijk wachten op overlijden is. Zo heftig en lijkt me erg beangstigend.

5 likes

Ik geloof hier helemaal niks van, dit is een van de eerste dingen die je leert in die pyramidespel cursussen over het maken van een succesvolle cursus.

13 likes

Kan ook dat 2/3 van de mensen em bijvoorbeeld tijdens pre-order voor lagere prijs heeft gekocht hè.

12 likes

Ja kan, of dat je een random getal ziet van mensen die op de mailinglijst staan of whatever. Voor werk heb ik een keer zo’n cursus gecheckt en daar wordt letterlijk in gezegd dat je aantallen moet verzinnen :woman_shrugging:

3 likes

Godskolere ik heb echt het verkeerde beroep gekozen

8 likes

Oh wauw… wat nasty.

3 likes

Yep. Want zorgt voor fomo. Daarom moet je de screenshots met omzet ook niet geloven, daar kan men ook mee sjoemelen. Helemaal nu het met ai makkelijk aan te passen is.

4 likes

Nou ik vind anders met een dekbed om je lijf vast geknoopt willen gaan vliegen wel richting hypomaan gedrag neigen

5 likes

Maar dan wel met de context erbij dat ze niks had en wilde kijken of ze zo haar fijne dekbed toch nog mee kon nemen.

Dat maakt het wel even anders. Vond ze zelf ook niet top gaan en heeft het toen alsnog gedoneerd. Dus ja.

7 likes

Lol nee sorry context verandert voor mij niks hieraan

1 like

Tja, ze is ook niet mijn type, maar ik vind het altijd zo grappig dat jij toch wel op dit forum een van de meest veroordelende mensen bent als het gaat om dit soort nutteloze dingen.

Dat vind ik eigenlijk een stuk treuriger of problematischer dan iemand die in een brainfart denkt, goh hoe kan ik m’n dekbed mee terug krijgen.

19 likes

Als je geen arts of psycholoog bent wil je dan je mond houden hierover? Als je dat wel bent wil je je dan aan de gedragscodes houden en niet zo over iemand praten op het internet.

Sorry maar als dit je reactie is op mijn bericht over stigmatisering heb je gewoon echt nul empathie. Wat een trut ben jij zeg

Een kleine toevoeging: je kan je over iemand verwonderen of om iemand lachen zonder daar een diagnose of label aan te verbinden

37 likes

Lisanneleeft moet echt eens ophouden met alles knus te noemen. Ik kan er niet meer tegen.

11 likes

Maar haar hobby is cosy colouring! Zo gezellig! (Sowieso knus overconsumeren)

1 like