Het influencertopic #25

Ik hou er verder over op want blijkbaar ga ik hier nogal op aan maar ik vind dit

echt een kutopmerking. Vooral als je nog niet lang zo’n diagnose hebt zoals zij en probeert jezelf te begrijpen en er een weg in te vinden.

14 likes

Dan hebben wij daar inderdaad een andere blik op. In mijn ogen is jezelf proberen te begrijpen en een weg ergens in vinden namelijk iets anders dan “ik kan X niet want ik ben autist”. Daar ga ik namelijk nogal op ‘aan’. Maar goed, beter dat we het dan inderdaad laten want dan kijken wij er anders tegenaan.

20 likes

30k vraagt ze voor support?! :o_o:

7 likes

Ik wil niet kut doen, maar ik vind het gek dat jullie hier dan zo over vallen terwijl er een andere meid vanmiddag helemaal werd uitgelachen omdat ze “denkt dat ze een influencer is” en zelfs die hele website van haar erbij halen om het eens extra belachelijk te maken.

78 likes

Dat zeg ik niet, maar het is meer een enorm herkenbaar patroon in dit topic dat zich iedere zoveel dagen herhaalt. Discussie over influencer, iemand vindt het niet oké, ruzie en discussie onderling, en weer door.

5 likes

Wel apart om berichtjes met je uit te wisselen want mijn dochter heet June, alsof ik nu met haar discussieer terwijl zij 4 jaar is :smiling_face_with_tear:

14 likes

Ja ik denk dat dit topic z’n beste tijd ook wel gehad heeft (gelukkig maar)

@Negativ zo ver had ik nog niet eens teruggelezen maar net zo goed mee eens dat dat niet kan

7 likes

Hoe weet je dit uberhaupt als je haar niet meer volgt?

3 likes

Het voelt alsof dit bericht elke maand of wat langs komt, maar toch zijn we allemaal gezellig hierin aan het posten.

Dit is btw geen aanval naar jou of deze discussie, vind het gewoon grappig dat dit vaak voorkomt

1 like

Haha mijn dochter heet ook zo! Heb ik ook altijd :rofl:

10 likes

Omdat ik recentelijk pas gestopt ben met volgen. :wink:

2 likes

Ik zou hier geen echte namen van familieleden neerplempen.

2 likes

Ik volg Sanneke niet dus weet niet hoe dit bij haar situatie is maar ik vraag me altijd hetzelfde af bij dit soort berichten van mensen; Zijn die mensen zelf wel bij andermans babyshower geweest? Zijn ze zelf wel een super steungevende vriendin? Komen ze opdagen voor verjaardagen en vieringen voor hun vrienden? Doen ze zelf wel hulp aanbieden aan vriendinnen met jonge kids? Mensen verwachten altijd een hoop van anderen zonder zelf zoveel te geven. Beetje Everybody wants a village, but nobody wants to be a villager

68 likes

Of ze wordt ook gewoon niet uitgenodigd bij babyshowers enzo van anderen… Ik spreek een beetje uit ervaring en spreek mezelf ook altijd toe zoals @loretje.

6 likes

Ik wil hier helemaal niet in geïnvesteerd zijn, want er zit een hoop fatphobia in dit wereldje, maar ik ben weer helemaal in Gorlworld (Amberlynn Reid) gezogen. :skull:

Zij is oorspronkelijk begonnen als afvalkanaal (10 jaar geleden ofzo), maar het is eigenlijk gewoon 10+ jaar aan relatiedrama en crash outs.

Op het gebied van afvallen heb ik het soms wel echt met haar te doen, want ik herken haar strijd ergens zo erg. Maar dan heeft ze ineens een jaar lang een relatie met een feeder en gaat ze live op YouTube de breakup delen terwijl die dus op dat moment gaande is en ze met haar ex aan het ruziën is via haar telefoon. En dat is dan mijn podcast terwijl ik de was sta op te vouwen :skull:

10 likes

Om te een of andere reden zit ik in de “DavineP - ontzettond” algoritme op TikTok en ik word er helemaal dood mee gespamd. Dat hele typische clubje van Viccle enzo blijven er gevoelsmatig ook maar over posten. Het grapje is nu wel over ook.

8 likes

Ja Viccle en zijn vriendin doen haar management (veggilaine en die ene bruinharige amsterdamse meid julia nog iets die een campagne had met de defensie zitten ook bij dat management). Ik erger me ook heel erg aan dat specifieke influencer clubje omdat ze inderdaad altijd alles van elkaar tot in den treure delen dus je ontkomt er gewoon niet aan.

13 likes

Viccle is voor mij steeds meer zelf de influencer waar hij zo ~kritisch~ op is met zijn verfrissende benadering van destijds. En dezer dagen airbnb promoten vind ik ook echt de plank mis slaan :full_moon_with_face:

50 likes

Ja heb ik ook inderdaad. En het feit dat hij als management van julia en veggilaine campagnes aanneemt voor zowel de defensie als coca cola (en airbnb blijkbaar) vind ik ook mega kwalijk.

14 likes

Viccle was toch ook 1 van de influencers die toen wel betaald kreeg en niet wilde zeggen hoeveel toen marketingvrouw ophef maakte omdat ze ook gevraagd werd een campagne te doen voor gelijke lonen maar voor haar was er geen geld!?!

2 likes