Het influencertopic #25

Godskolere ik heb echt het verkeerde beroep gekozen

8 likes

Oh wauw… wat nasty.

3 likes

Yep. Want zorgt voor fomo. Daarom moet je de screenshots met omzet ook niet geloven, daar kan men ook mee sjoemelen. Helemaal nu het met ai makkelijk aan te passen is.

4 likes

Nou ik vind anders met een dekbed om je lijf vast geknoopt willen gaan vliegen wel richting hypomaan gedrag neigen

5 likes

Maar dan wel met de context erbij dat ze niks had en wilde kijken of ze zo haar fijne dekbed toch nog mee kon nemen.

Dat maakt het wel even anders. Vond ze zelf ook niet top gaan en heeft het toen alsnog gedoneerd. Dus ja.

7 likes

Lol nee sorry context verandert voor mij niks hieraan

1 like

Tja, ze is ook niet mijn type, maar ik vind het altijd zo grappig dat jij toch wel op dit forum een van de meest veroordelende mensen bent als het gaat om dit soort nutteloze dingen.

Dat vind ik eigenlijk een stuk treuriger of problematischer dan iemand die in een brainfart denkt, goh hoe kan ik m’n dekbed mee terug krijgen.

19 likes

Als je geen arts of psycholoog bent wil je dan je mond houden hierover? Als je dat wel bent wil je je dan aan de gedragscodes houden en niet zo over iemand praten op het internet.

Sorry maar als dit je reactie is op mijn bericht over stigmatisering heb je gewoon echt nul empathie. Wat een trut ben jij zeg

Een kleine toevoeging: je kan je over iemand verwonderen of om iemand lachen zonder daar een diagnose of label aan te verbinden

37 likes

Lisanneleeft moet echt eens ophouden met alles knus te noemen. Ik kan er niet meer tegen.

11 likes

Maar haar hobby is cosy colouring! Zo gezellig! (Sowieso knus overconsumeren)

1 like

Ik word echt een beetje treurig van het lezen van de comments onder Lousje’s tiktoks (en de reacties hier). Wat zijn mensen toch onverdraagzaam en gemeen? En wat voor een enorm beperkt mens-/wereldbeeld heb je als je denkt dat iemand die excentriek is en ooit één keer een psychose heeft doorgemaakt wel gek en/of chronisch manisch moet zijn. Ja, ze maakt opvallende (en onverstandige keuzes), maar ze benadeelt er niemand anders mee en is zich bewust van deze keuzes. Thank god dat er mensen zoals Lousje zijn die nog een beetje kleur geven aan deze fucking saaie, zure, grijze massa.

En wees ook vooral dankbaar dat je nooit een psychose e hebt doorgemaakt of een dierbare hebt gehad die een psychose heeft doorgemaakt, want geloof me; dat ziet er heel anders uit en dat is fucking heftig. Ik weet niet hoe het is om een psychose door te maken, maar ik wens de wanhoop die je voelt als naaste echt niemand toe, laat staan hoe het moet zijn voor iemand die zelf een psychose doormaakt

67 likes

Komt uit een rijke familie. Best bekende familie uit Rotterdam

2 likes

Zag dat jullie het een tijdje geleden over Isa Sitskoorn hadden. Ik vind haar TikToks harstikke leuk maar het is zo out of touch met reality. Het moederschap is inderdaad minder zwaar als je alle middelen hebt die je je kan bedenken. Geen 9 to 5 hebt, ouders die kunnen oppassen etc. Ik vind haar wel humble maar de dingen die ze laat zien zijn echt normaal hoor :joy: Overnachtingen van 1400 eu per nacht, designer spulletjes kopen. Maar good for her!!

Maar bij zulke types heb ik wel zoiets van waarom krijgt zij nou weer een kinderwagen opgestuurd door een merk. Genoeg moeders die niet alle middelen hebben daarvoor. Maarja zo werkt de influencer wereld nou eenmaal…

10 likes

ik kan haar maniertjes niet meer aan :sob: terwijl ik haar boodschap vaak tof vind

7 likes

JA! Maar het is heel TikTok Gen Z achtig, zal vast een bedoeling achter zitten om mensen langer te laten kijken :joy:

3 likes

Door haar ben ik cicaplast gebruiken en sinds dien vertrouw ik haar blind

8 likes

Ook mijn drugs.

5 likes

Hoe gebruik jij het? En wat merk je?

2 likes

Tja als ik normale mensen wil zien ga ik wel op zaterdag naar Hoog Catharijne mensen kijken. I love mensen di exorbitant leven. Als ik het geld had zou ik ook alle grip op de realiteit kwijt raken.

@Flamoes ja haha. Sinds ze vertelde dat cicaplast een soort Botox effect bij haar had heb ik het direct gehaald. 2x per week zo’n dikke laag op m’n voorhoofd en kraaienpoten en de groeven zijn veeeel minder zichtbaar.

13 likes

Ik smeer een hele dikke laag op van de balm voordat ik ga slapen en mijn huid is mooier en het helpt voor mijn rosacea

9 likes