O chill, en geen last van verstoppingen etc? Zoek idd iets wat lekker in trekt en heb wel veel lotions en serums maar nog niet een goede crème voor eroverheen.
Er zit zink in en dit heeft mij ook veel geholpen. Ik heb maanden last gehad van een ontsteking op mijn ooglid en niets hielp. Sinds ik begon met cicaplast is die ontsteking ook verdwenen. Echt een wondermiddel vind ik het!
@Bunnyslippers geen last van verstoppingen. Door de zink laat het wel een witte waas achter en je voelt een vettig laagje, maar voor ‘s nachts vind ik dit juist lekker.
Yes
Ik doe hier ook m’n gua sha routine mee
Bij de Etos echt bijna altijd - 25%
Nee geen verstoppingen hier! Ze hebben ook een kleine tube dus je kunt het eerst uitproberen
@Flamoes @Snoeptomaatje gebruiken jullie het dan elke nacht als een soort slaapmasker? En op welke manier is het fijn dan? Helpt het tegen rimpels?
Waar lees je dat?
Haar meest recente Instagrampost
tuurlijk wordt hier 1 product genoemd en is het morgen gelijk overal uitverkocht
echt zo ironisch ook in het influencer topic
Ja, even scrollen voor de update (in de foto).
Ik vind zo’n dikke laag cicaplast op m’n gezicht echt ZO goor aanvoelen
hoe slaap je hier chill mee, het blijft uren vet? Dan zit toch je hele beddengoed en haar onder de creme?
Haha dit gaat ook voor zoveel mensen niet goed uitpakken. ![]()
![]()
![]()
Mijn huis is echt uitgedroogd deze winter en wil een nieuwe, dikke creme proberen. Vertrouw mensen die er geen geld voor krijgen zoals hier eerder dan influencers. Of wie weet zitten hier stiekem undercover foruminfluecers hun zakken te vullen
Als ik cicaplast over mn hele gezicht smeer zit ik onder de puisten de volgende dag (heb normaal geen ene pukkel), dus wees gewaarschuwd ![]()
Smeer je dan alle muren in met crème ![]()
Neeee denk het niet. De grap is dat dit echt niks nieuws is, wordt echt al jaren gedaan op (skin) social media ![]()
Dat is eigenlijk gek want het is best occlusief iets dat je normaal niet bij ontstekingen zou willen gebruiken.
Weleda Skin Food ![]()
Here to deinfluence you! Ik kreeg een rode, jeukende huid van Cicaplast. Het is geen wondermiddel.
Same, het prikte ook enorm ![]()