Haha durf bijna niet meer enthousiast te zijn over cicaplast na negatieve ervaringen hier. Elke huid is anders en blijkbaar pakt het niet bij iedereen goed uit.
Ja geen garanties natuurlijk he! Ik vind het heel fijn en ik ontdekte het pas via haar maar ik weet echt weinig van skincare en misschien werkt het wel gewoon toevallig voor mijn huid of zie ik er over 10 jaar uit als een trol
Het heeft wel echt geholpen voor mijn rosacea maar ook daar zijn zo veel verschillende verhalen en ervaringen mee.
Ik zou in ieder geval eerst een klein beetje proberen en niet meteen een dikke laag smeren als je het zekere voor het onzekere wil nemen. Maar ik probeer dit soort dingen altijd gewoon uit en soms pakt dat slecht uit maar met dit product goed. Ik vind het echt interessant als mensen veel van skincare weten maar ik heb zelf echt geen geduld daarvoor en ben totaal niet op de hoogte
Haha ik gebruik al jaren cicaplast en heb nog steeds voorhoofdrimpels hoor dus verwacht geen wonderen
wel gewoon een fijne crème die m’n huid kalmeert
Kan je dan niet beter eerst iets aan de luchtvochtigheid in je huis doen?
Edit: haha, ik dacht echt dat je ‘huis’ bedoelde, @Venkel, ipv ‘huid’. Het was vroeg vanochtend…
Wow dit vind ik dus echt een mega anti-tip!! Ik kreeg dit hier aangeraden toen ik aan de roaccutane ging maar dit ruikt ZO sterk, parfum staat ook echt hoog in de ingrediëntenlijst
Ik gebruik de droge huid crème van Dr. leenarts. Die is echt top! #geenspon
Kan heel goed door de zink erin komen! Mijn rosacea is bijv veel beter geworden door sudocrem!
+hun hele branding dat ze zo goed, want ‘natuurlijk’ zijn. Voor huidverzorging is natuurlijk helemaal niet beter, kan juist flink irriteren door oliën die er vaak in zitten.
Ja sproet raadt weleda skin food ook altijd af door de irriterende stoffen.
Ik gebruik Cicaplast én hun Rosaliac creme maar ik merk minimaal verbetering met mijn rosacea. ![]()
Ik heb ook een tijd lang de roze barrier support serum van the ordinary gebruikt en dat werkte ook heel goed, maar die vind ik best wel duur en gaat best snel op. Maar misschien wel waard op te proberen? Maar zoals ik zei: ik doe maar wat. Rosacea is echt een bitch ![]()
Gio en Lynn vinden het irritant dat hun kind van 1,5 ofzo steeds door de vlog krijst😭 kom op nou.
Gio en Lynn zijn zelf irritant, hoop dat dat kind de hele dag gaat zitten gillen
Kunnen we het weer over influencers hebben in plaats van skincare?
De twee berichten boven je gaan over lynn en gio?!
Klopt en veel berichten daarboven gaan over skincare.
Lol het was al vier uur stil
Ik dacht altijd dat alleen kinderen naar de vlogs van Gio keken, geen oordeel hoor maar verbazing haha. Wat doet hij voor interessants? Als ik aan hem denk, denk ik vooral aan een fragment over het verdriet om zn dode kat wat zo nodig gefilmd moest worden ![]()
Vooral dat ze het hem wille afleren
doet Enzo toch een stuk beter. De comments bij Gio zijn overigens ook niet best.
Ik kijk ze zelf niet! Maar deze shots kwamen voorbij omdat er idd veel commentaar op is geweest.