Het influencertopic #25

Ik zie Micha vaker voorbij komen als het over Madeleine gaat, ook op TikTok, maar snap eigenlijk niet waar die naam vandaan komt. Kan iemand dat misschien uitleggen?

1 like

Er zijn ook videos waarin ze 5 uur lang gewoon langs de weg zit omdat ze wacht op iets waarvoor ze ‘te vroeg’ is ofzo. Dan komen mensen ook naar haar toe van joh gaat het wel of zelfs politie. Echt wacko

Madeleine is de naam van diens social media accounts maar diens naam is Micha en diens voornaamwoorden zijn die/diens niet zij/haar

@SpeedOfSound
Ik zie mensen dat vaker zeggen (ook in andere situaties) maar als iemand volwassen is, hoe grijp je dan in? Je kunt echt weinig doen

11 likes

Ahhh kijk dat verklaart veel, dankje

5 likes

Ja, geen idee. Ik dacht misschien een van de ouders, maar ik lees hierboven dat die dus ook net zo zijn.

1 like

In aflevering 18 van Winter Vol Liefde komt Cynthia opeens voorbij tijdens een avondje borrelen bij Hanneke. Ze is/was workation manager tijdens de workations die Cynthia organiseert.

7 likes

Klopt, ze zijn vriendinnen

9 likes

Dat verklaart een boel! Ik trek Hanneke al net zo slecht

10 likes

Wait, Hanneke doet mee? Ik heb weleens werk gedaan voor haar website (andere business) maar zij was niet echt leuk om mee samen te werken

Ah nu moet ik wel gaan kijken :crazy_face:

5 likes

Spill the tea!!

15 likes

Dit verbaast me dan weer niks

3 likes

Nou er is geen tea hoor, ik vond haar gewoon niet zo prettig om mee te communiceren. Heel ongemakkelijk, weinig input, beetje vreemde vogel
 maar goed, dat is ook al weer zo’n 6 jaar geleden. Soms is de klik er niet. :woman_shrugging: Werd nog uitgenodigd toen voor haar retreat in Oostenrijk, maar ben niet geweest :joy: Verbaast mij niets dat zij en Cynthia close zijn :flushed: (en met Eveline :rofl:)

14 likes

Ik denk dat Winter vol Liefde dit alleen maar gaat bevestigen voor je.
Komt niks uit die vrouw

19 likes

Haha, dit is exact terug te zien in de afleveringen :sob:

10 likes

Mocht je daar gratis heen haha?

2 likes

Als Cynthia er is, is het nooit gratis

13 likes

Nee :rofl: maar ik denk dat het toen “maar” 1000 euro was ofzo. Sowieso echt véél goedkoper dan met Cynthia.

En ben blij dat het niet aan mij lag in de samenwerking :rofl::crazy_face:

4 likes

Heeft iemand al de nieuwe podcast van Iris en Michelle geluisterd? Binnen 6 min ging het al over Koen en Sjaak en alle vuile was. En dan niet door Michelle maar door Iris verteld. Meine gute

6 likes

Vind het zo irritant als influencers dit doen: veracamilla die vraagt ‘wie bij postnl werkt’ want haar pakketjes komen maar niet. Bel lekker zoals iedereen de klantenservice.

99 likes

Ik wil dan weer weten wat er gezegd is maar ik wil niet de podcast luisteren :joy:

12 likes