Het influencertopic #25

Spill the tea!!

15 likes

Dit verbaast me dan weer niks

3 likes

Nou er is geen tea hoor, ik vond haar gewoon niet zo prettig om mee te communiceren. Heel ongemakkelijk, weinig input, beetje vreemde vogel
 maar goed, dat is ook al weer zo’n 6 jaar geleden. Soms is de klik er niet. :woman_shrugging: Werd nog uitgenodigd toen voor haar retreat in Oostenrijk, maar ben niet geweest :joy: Verbaast mij niets dat zij en Cynthia close zijn :flushed: (en met Eveline :rofl:)

14 likes

Ik denk dat Winter vol Liefde dit alleen maar gaat bevestigen voor je.
Komt niks uit die vrouw

19 likes

Haha, dit is exact terug te zien in de afleveringen :sob:

10 likes

Mocht je daar gratis heen haha?

2 likes

Als Cynthia er is, is het nooit gratis

13 likes

Nee :rofl: maar ik denk dat het toen “maar” 1000 euro was ofzo. Sowieso echt véél goedkoper dan met Cynthia.

En ben blij dat het niet aan mij lag in de samenwerking :rofl::crazy_face:

4 likes

Heeft iemand al de nieuwe podcast van Iris en Michelle geluisterd? Binnen 6 min ging het al over Koen en Sjaak en alle vuile was. En dan niet door Michelle maar door Iris verteld. Meine gute

6 likes

Vind het zo irritant als influencers dit doen: veracamilla die vraagt ‘wie bij postnl werkt’ want haar pakketjes komen maar niet. Bel lekker zoals iedereen de klantenservice.

99 likes

Ik wil dan weer weten wat er gezegd is maar ik wil niet de podcast luisteren :joy:

12 likes

Ja Michelle probeerde nog wel tactisch te zijn vond ik hierin & omschreef het wat cyrptisch en redelijk positief (‘we hadden eerder al gezegd samen dat het echt mijn kindje is’) maar Iris walst er over heen met uitspraken als ‘je bent gewoon in de steek gelaten. Zij zijn weggelopen’ etc. Gaat btw over hun gezamenlijke bedrijf Jolie Noe, wat Michelle nu alleen runt sinds januari.

4 likes

Ze is ook niet echt leuk om naar te kijken.

8 likes

Maar er is een crossover gaande tussen Cynthia en Renee Lamboo. Het is wachten totdat Cynthia de eerste bespaarcursus uit de grond stampt.

12 likes

Bram die een reel online zet van zijn nichtje die hobbyhorsing doet :grimacing::grimacing:

Sommige dingen moet je gewoon niet met de buitenwereld delen, dit is daar een voorbeeld van. :smiling_face_with_tear: Toch??

4 likes

Om het hobby-horsing deel? Vind dat je uberhaupt kinderen niet online moet plaatsen ongeacht welke hobby ze uitoefenen

5 likes

Helemaal als het jouw kind niet eens is :smiling_face_with_tear:

5 likes

Beide. En het hobbyhorsing en dat hij die kinderen online zet. De combinatie is het ergste en ik snap niet wat dit doet op zijn tijdlijn.

4 likes

Thanks dat jij geluisterd hebt, hoeven wij dat niet meer te doen :joy:
Michelle is een totale controlfreak dus die weet prima dat dit besproken wordt in de podcast en wat Iris gaat zeggen. En anders hadden ze het in de montage nog eruit kunnen knippen.
Michelle wil dus graag zelf de vuile was buitenhangen maar doet op deze manier of het niet uit haar mond komt. Steeds doen alsof zij het allemaal netjes wil afwikkelen qua scheiding en het bedrijf, maar stiekem is dit hartstikke uitgekookt.

48 likes

Dat zwartmaken van Koen en Jacq door de “the bigger person” te spelen terwijl Iris zwaar loopt te stoken, bekend verhaal, gaaap. Sowieso is het elke podcast alleen maar elkaar overtreffen met hoe “succesvol” en “humble” ze zijn en hoe hard ze werken en daarom de designertassen Ă©cht verdienen maar zo gewoon zijn gebleven want “ze komen van niks” en “dragen net zo lief H&M”.
Maar goed waar mn mond vooral van open viel is hoe er gesproken werd over Jolie Noe. Kort samengevat; toen Michelle het dus vanaf januari “zelf ging doen” bleek de financiele situatie er niet zo rooskleurig voor te staan. Met de BTW, loonkosten en inkooporders die betaald moest worden terwijl er te weinig binnen was gekomen. Dus Michelle moest de trip naar Curaçao met Iris annuleren om de shit op te lossen.
Michelle heeft wel eerder gedeeld dat Jolie Noe niet perse veel geld opleverde en dat ze veel terug investeerde in het bedrijf. Dat was toen na een comment dat ze de boederij alleen gekocht hadden met Jolie Noe geld, maar dat was dus vooral sponsordeal geld. Bij Jolie regelde Koen alle financiele en personeelszaken. Dus waarschijnlijk even pittige realiteitscheck toen business woman Michelle zelf haar hoofd moest buigen over zaken als belasting, personeelskosten en cashflow.
En dan benoemd ze dus dat alle merken zo meegedacht hebben en zelfs personeel tegen haar gezegd heeft “ach dan betaal je me de komende maanden gewoon niet uit”. Iris loopt haar helemaal op te hemelen want Oh wat is Michelle sterk dat ze dit allemaal op zich neemt. En dat ze nu leert wie haar nog steund als ze geen “goude bergen meer heeft”.
Terwijl ze er toch zelf al die jaren bij is geweest? Hoezo is het dan nu ineens zo zielig en is zij het slachtoffer? Het is wel heel makkelijk om de financiele kant al die jaren op anderen af te schuiven en zichzelf nu als redder in nood te positioneren. Zeker omdat ze zelf wel elk weekend in de duurste hotels zit. Zal ongetwijfeld van influencer-geld zijn, maar alsnog. Kortom; Michelle is de zoveelste influencer die bedrijfje speelt, zich niet bemoeit met de zakelijke realiteit en zodra het misgaat de slachtofferrol pakt.

32 likes