In de nieuwe vlog van Vera laat ze haar Dyson doos graveren en het zit echt scheef haha, zo zonde! Ze zegt zelf ook dat het scheef is, maar dat het haar niet uitmaakt.
Jouw obsessie met michelle blijft echt absurd
Kelly C die klaagt over een parkeerboete terwijl ze zelf de app te laat heeft aangezet. Volgens haar zat er vertraging in die parkeerapp. Geloof er geen zak van.
Nee ze stond gewoon bij de kassa en dacht shit ben te laat, laat ik nu snel aanzetten.
Iris Red Flag Zeilstra doet dit iedere podcast. Als Michelle niet in deze situatie had gezeten, had Iris waarschijnlijk 0 interesse in haar gehad. Ze is echt een clout chaser.
De enige vertraging zat tussen het moment van parkeren en het aanzetten van de app.
Boeiennnnnnnn iedere keer diezelfde discussie
kunnen we please stoppen met elke keer deze reactie als iemand het over influencers heeft in het influencertopic?
ik volg al deze influencers zelf niet en ga ik ook niet doen, maar ik vind de samenvattingen in dit topic over al die levens echt puuuur vermaak
Oke prima, ik vind het alleen ziekelijk gedrag en wel echt een geheel ander niveau dan je verwonderen over hoe veel mascha nu weer heeft gekocht, maargoed nmsvpe
Dat kan bijna niet. Als je de app aanzet binnen 5 minuten nadat de scanauto is geweest, corrigeert âie en krijg je geen boete
Wow is dit zo? Verschilt misschien per app? Ik heb zelf thuis ook zoân systeem dat ik mensen moet aanmelden voor het parkeren, maar laatst had een vriendin een boete TERWIJL ze stond aangemeld
Dat kan dus ook nog haha. (Krijg je wel terug maar gedoe en omslachtig).
Weet niet wie die persoon is waar het over gaat
Maar je kunt bij onze gemeente iig een boete krijgen zelfs als je braaf bent aangemeld ![]()
@FrenchWays maakt dit topic
Btw hoe gaat het met die meid met die twinflame en false twinflame?
Wie
Ik denk dat het gaat over Ellen oftewel Terugnaarliefde
Bij onze gemeente niet. Kraamverzorgster kwam langs op de dag dat ik was bevallen, tijdens het moment van haar auto parkeren en naar ons huis lopen is ze bekeurd. Dat is hooguit 2-3 minuten. Bezwaar gemaakt, maar is niet toegekend (ja ben hier nog steeds zuur om)
Wat een rommelige podcast weer, verhalen werden niet afgemaakt, onderbroken
En dan zo overdreven doen dat Michelle en Tim een week buikpijn hadden van het lachen over een verspreking van Iris over een obesitas kliniek omdat Michelle 3 kilo was aangekomen.
Het is een grote opschep show over hoe bijzonder en anders ze zijn. En Iris die dan weer benoemt dat zij en Michelle zo sensitief zijn omdat ze alles voelen.
Ik vind het alleen echt heel naar van Michelle dat ze zo onschuldig over wil komen maar wel Iris het laat vertellen.
Dat gedoe over âmet de poten in de klei op de farmâ. Alsof ze daar stallen uitmest en koeien melkt. Het is gewoon een zeer grote, luxe verbouwde vrijstaande woning, geen boerderij.
Deze comment hangt uitgeprint boven mn bed nu, dank.
Ellen zit na een hoop ellende weer op de juiste frequentie! Waar ze kort na de break-up van tourbushunk Koen nog aangaf dat ze hem zo weer een kans zou geven (als hij haar zou deblokkeren) veranderde dat verhaal. Het universum zette haar alogritme namelijk vol met content over narcisme. En na heeeel veel studie kwam ze tot inzicht dat Koen een narcist is, of iniedergeval een avoidantly attached person. Toen kwamen er heel wat podcasts over de narcistische wond die ze opgelopen heeft. Eerst nog redelijk subtiel over âvorige relatiesâ maar later heel direct over Koen. Je kan nu een masterclass bij haar kopen âje ex loslatenâ voor âŹ47 leert ze je alles erover! Haar business ging super door alle nieuwe volgers die ook allemaal narcistische exen hebben, dus ook de liefdeshealingen gingen als warme broodjes a âŹ97 per stuk.
Maaarrrrr toen kwam er een ongelukkige avond waarop ze in haar stories inging op iets wat ze in podcasts al vaker had besproken; dat ze haar borderline en autisme "gehealdââ heeft. En ook dat ze geloofd dat ze haar kanker zelf geheald heeft. Nu benoemd ze in de podcasts altijd dat ze reguliere zorg niet afwijst en vind dat het samen moet werken maar die nuance was ze even vergeten.
Pech voor Ellen was dat ze binnen no time op de stories van Sjamaadriaan stond als wappie die zegt met quantum woewoe je kanker en autisme te genezen. Dus toen kwam er een storm aan haat over haar paginaâs heen. Ze heeft toen excuses gemaakt en haar opmerkingen genuanceerd, maarja heel haar energiesysteem natuurlijk weer in de lage vribratiezone gedonderd.
Ze is toen wel doorgegaan met podcasts maken met steeds meer details over welke gedragingen van Koen toxisch waren en wat ze hiervan geleerd heeft. Deel van die podcasts is weer offline omdat ze niet Koen wil zwartmaken of hem als een duivel wil neerzetten. Ze wil juist door haar eigen verhaal te vertellen mensen helpen hun verantwoordelijkheid te nemen voor zelfheling. En als dat niet lukt heeft ze daar natuurlijk een cursus voor van âŹ1888 (waarde âŹ4.689, geeen idee hoe ze die bedragen verzint maar goed angel numbersss en vaak dikke kortingen).
Buiten haar levensmissie om âhaar verhaal te delen in alle kwetsbaarheidâ is haar grote liefde nog steeds de poes en gaat ze ook steeds vaker met haar ex man en zoontje op stap. Naast de content over narcisme en gezond co-ouderschap praat ze ook hier en daar over haar date frustraties als energetische business woman en visionair. Laatst deed ze iets met de 2016 trend, 10 jaar geleden zat ze met verslavingen en depressie thuis, half afgekeurd, gebroken door te hard werken en ongezonde liefde. En nu runt ze toch maar mooi die SiX FiGuRe BusSineSs helemaal in alignment!!
Nog een laatste Ellen Wijsheid om deze update mee af te sluiten:
âJe hoeft niet meer te vechten. Je mag gaan herinneren wie je bent.â
Ohhh en ze geloofd trouwens niet meer dat twin flames bestaan.
Hahaha dankjewel voor de uitgebreide update. Zijn dit de bedragen die ze verdient? ![]()