Hardop gelachen hierom hahaha
Hij heeft ook gewoon een gezin achter gelaten ![]()
Aimee van de pijl gaat een vakantiehuis laten bouwen op Bali. De tijd dat zij er niet zijn gaat ze het natuurlijk verhuren
Soms haat ik mensen echt zo erg
Het is bijna bewonderenswaardig hoe Iris het weer zo kan draaien dat het over haar en David gaat.
Die boerderij voelt meer als een decorstuk. Kelly Caresse woont in āde villaā. Michelle op āde boerderijā. Ze noemt het nooit haar thuis.
Sick ![]()
Ja of om cool te doen ![]()
Ok van je laatste zin ga ik aan. Laat haar dat alsjeblieft niet doen. Geen idee wat ze elkaar allemaal hebben geflikt, maar vind het zoveel chiquer (?) om je mond daarover te houden tegen vreemden op het internet. En ook dat ze kinderen voortaan anoniem in beeld brengt. Take the high road.
Ik ben echt helemaal geen MB fan, maar vind dit wel een beetje gek want zij zijn toch ook samen verder gegaan en alsof dat niet pijnlijk is voor Michelle? Ze was getrouwd met die man en heeft 4 kids met hem gekregen. Ook al waren ze poly en zaten ze met zān 3en in een relatie, haar huwelijk is wel stukgelopen.
Daarnaast helemaal eens dat het met die Tim voor mān gevoel veel te snel gaat allemaal maar goed dat ze moet ze lekker zelf weten (of het voor de kids allemaal goed is⦠ja daar heeft ook iedereen een mening over)
Ik lig te gieren in bed hahahah please stop hier nooit mee ![]()
Ik ga er vanuit dat je letterlijk hebt opgeschreven wat ze zeggen maar wat praten zij beroerd voor mensen die een podcast hebben. Zoveel halve en onduidelijke zinnen.
Boeken mét hoofdstukken zelfs⦠Deze vrouw kan echt alles ![]()
Het praat wel, maar het zegt niks
Oeh die is mooi
Gelukkig zijn er transcripts van de podcasts, en dan nog moet ik wel wat erin aanpassen omdat het anders helemaal niet te volgen is. Maar zoals boven ook al gezegd werd, veel random engelse woorden, vreemde woordspelingen, zinnen die niet afgemaakt worden, elkaar onderbreken, van de hak op de tak. Het is voor mij echt pure irritainment.
Volgen jullie Sanneke? Ze heeft na 1,5 jaar eindelijk een huis (fijn voor haar!) maar is nu enorm aan het schooien voor samenwerkingen, gratis spullen en zelfs geld (open tikkie).
Ja good for her als mensen dat willen betalen toch ![]()
Niks nieuws voor haar
Maar ik ben blij voor haar dat ze een huis heeft. Eindelijk zekerheid toch?
Gisteren zag ik ook een TikTok voorbij komen van een meid die volgens mij serieus was met een Tikkie omdat ze graag een huis wil kopen en 30k nodig heeft.
Het was niet Jennie. (RIP Cody btw)
Ik ben niet verbaasd, dat doet ze namelijk wel vaker.
Wel fijn dat ze eindelijk een huis hebben.