Nouja verdient is te simpel gezegd, dit is haar omzet. Gaan nog kosten vanaf voor de mensen die voor haar de healings doen (als je wil dat Ellen het zelf doet betaal je 44 euro extra) en ook de BTW, Inkomstenbelasting, en al het geld wat ze uitgeeft aan “business coaches” en iemand die haar helpt te aarden of iets. Ze had niet lang geleden nog paniek omdat ze “failliet was” (a.k.a.) BTW moest betalen maar dat geld niet had. En ook ergens in 2025 was ze ineens verrast door een aanslag van de belastingdienst. Dus ze doet erg stoer met haar six figure verhaal maar ik denk niet dat ze er heel veel aan over houd.
Wat een gestoooord verhaal dit allemaal. Geloof trouwens geen fuck van die bedragen, ook niet als omzet.
Dit stuk vond ik ook niet om aan te horen. Michelle zegt duidelijk dat Koen en Jacqueline overlegd hebben van hey dit gaat niet meer wie gaat hiermee door. En Iris maakt er weer een verhaal van dat Koen en Jacqueline Michelle in de steek hebben gelaten:
Michelle: Maar toen gebeurde er begin het jaar zeg maar zakelijk gewoon een heleboel dingen die een soort van dan op je bord komen waardoor het gewoon echt begin van het jaar zo zwaar was. Want heeft me ook zo met twee benen weer op de grond gezet dat ehh… jolie doe ik nu op dit moment in ieder geval alleen eh wat gewoon echt intens is want je
Iris breekt in: Maar het is niet dat je daarvoor gekozen hebt hè
Michelle: Nee dat is zeg maar gewoon omdat het gewoon niet met zijn drieën in een bedrijf dat is gewoon heel moeilijk dat is eigenlijk gewoon niet te doen dus dat
Iris: Ja sorry hoor het is inderdaad heel erg moeilijk om met zijn’n drieën te doen als twee weglopen! Ja sorry ik zeg maar even hoe het is voordat we daar van een kleurtje aangeven.
Michelle: Nee, maar kijk, je kunt zeggen van we willen het we willen het zeg maar ehm je wil proberen iets met zijn drieën te blijven doen, maar dat gaat gewoon niet. Dat ik denk dat iedereen ook zei van hoe doe je dit? Zeg maar als mensen als twee in een relatie zijn samen en eentje is alleen dat gaat niet… dat werkt gewoon niet. En ehm
Iris breekt in: Maar ik heb er bewonderingswaardig naar gekeken hoe je dat wel deed omdat je ook aan andere mensen dacht en je daar dan overheen zette en je wel door ging.
Michelle: Ja, ik ging wel door. Alleen je je raakt wel zeg maar zelf ook een beetje ik vond dat gewoon wel echt te zwaar dus dat ging niet. Dus dan is het op een gegeven moment en ik heb altijd heel hard geroepen: “Jolie is mijn baby, want ik vind Jolie echt fantastisch.” En daarin zeiden zij van: “Ja, weet je, wij kunnen hier mee doorgaan, maar het is wel echt jouw passie en jouw ding.” Dus nou goed, ik ben er mee door. Maar dan merk je zeg maar dan komt er in één keer heel veel op je eigen bordje en voorhee…
Iris breekt weer in: Ja, maar dit was niet jouw keuze he?! Wat er ook gebeurt met mij en David in dit leven - en we hebben al véél meegemaakt met zijn tweeën. Ik kan echt verschillende boeken met hoofdstukken schrijven. Maar het is wel zo… en dat geldt met de kinderen ook zo. Maar dat laat ik eventjes nu heen aan de andere kant, we hebben het nu over Jolie. En Morgen hebben we het misschien over Pluk of ik bedoel Dave kan elke dag verliefd worden op zijn pilatesjuf of yoga juf. En dan moeten er ook zakelijk dingen geregeld worden. Maar een zakelijke verantwoordelijkheid aangaan betekent niet dat jij gewoon kan opstaan, deurtje achter je dicht kan doen omdat het je eventjes niet past. Dat is niet de verantwoordelijkheid die je draagt zeg maar.
Michelle: Nee, dat klopt.
Iris: Een ondernemer, een echte ondernemer doet dat ook nooit.
Met de anwb app (betaald parkeren) in ieder geval wel.
Edit: bij nader inzien weet ik niet of het aan de app of de gemeente ligt.
Ook bijzonder hoe het voor Michelle allemaal fantastisch is dat ze verliefd is op Tim. Terwijl daar best een luchtje aan hangt qua vreemdgaan volgens juice channels. En Michelle zelf ook in de podcast aangeeft dat ze “heeel lang heeft geprobeerd haar gevoelens voor Tim te stoppen”. En die Tim wordt meteen meegenomen naar Jolie en alle afspraken en trekt in bij Michelle in de boederij. (Lijkt me ook zeer pijnlijk om te zien voor Jacq en Koen). Maar dat Koen en Jacqueline verliefd zijn is allemaal zo pijnlijk en vreselijk en zij laten haar stikken. Het is natuurlijk ook Michelle haar podcast dus te verwachten dat al haar gedrag daar bedekt wordt met de mantel der liefde. Maar hoog tijd dat Jacqueline met een podcast komt met haar kant van het verhaal.
Hardop gelachen hierom hahaha
Hij heeft ook gewoon een gezin achter gelaten ![]()
Aimee van de pijl gaat een vakantiehuis laten bouwen op Bali. De tijd dat zij er niet zijn gaat ze het natuurlijk verhuren
Soms haat ik mensen echt zo erg
Het is bijna bewonderenswaardig hoe Iris het weer zo kan draaien dat het over haar en David gaat.
Die boerderij voelt meer als een decorstuk. Kelly Caresse woont in ‘de villa’. Michelle op ‘de boerderij’. Ze noemt het nooit haar thuis.
Sick ![]()
Ja of om cool te doen ![]()
Ok van je laatste zin ga ik aan. Laat haar dat alsjeblieft niet doen. Geen idee wat ze elkaar allemaal hebben geflikt, maar vind het zoveel chiquer (?) om je mond daarover te houden tegen vreemden op het internet. En ook dat ze kinderen voortaan anoniem in beeld brengt. Take the high road.
Ik ben echt helemaal geen MB fan, maar vind dit wel een beetje gek want zij zijn toch ook samen verder gegaan en alsof dat niet pijnlijk is voor Michelle? Ze was getrouwd met die man en heeft 4 kids met hem gekregen. Ook al waren ze poly en zaten ze met z’n 3en in een relatie, haar huwelijk is wel stukgelopen.
Daarnaast helemaal eens dat het met die Tim voor m’n gevoel veel te snel gaat allemaal maar goed dat ze moet ze lekker zelf weten (of het voor de kids allemaal goed is… ja daar heeft ook iedereen een mening over)
Ik lig te gieren in bed hahahah please stop hier nooit mee ![]()
Ik ga er vanuit dat je letterlijk hebt opgeschreven wat ze zeggen maar wat praten zij beroerd voor mensen die een podcast hebben. Zoveel halve en onduidelijke zinnen.
Boeken mét hoofdstukken zelfs… Deze vrouw kan echt alles ![]()
Het praat wel, maar het zegt niks
Oeh die is mooi
Gelukkig zijn er transcripts van de podcasts, en dan nog moet ik wel wat erin aanpassen omdat het anders helemaal niet te volgen is. Maar zoals boven ook al gezegd werd, veel random engelse woorden, vreemde woordspelingen, zinnen die niet afgemaakt worden, elkaar onderbreken, van de hak op de tak. Het is voor mij echt pure irritainment.