Volgen jullie Sanneke? Ze heeft na 1,5 jaar eindelijk een huis (fijn voor haar!) maar is nu enorm aan het schooien voor samenwerkingen, gratis spullen en zelfs geld (open tikkie).
Ja good for her als mensen dat willen betalen toch ![]()
Niks nieuws voor haar
Maar ik ben blij voor haar dat ze een huis heeft. Eindelijk zekerheid toch?
Gisteren zag ik ook een TikTok voorbij komen van een meid die volgens mij serieus was met een Tikkie omdat ze graag een huis wil kopen en 30k nodig heeft.
Het was niet Jennie. (RIP Cody btw)
Ik ben niet verbaasd, dat doet ze namelijk wel vaker.
Wel fijn dat ze eindelijk een huis hebben.
Brrr doet me denken aan dat bedelen om gifts tijdens lives op tiktok. Terwijl dat echt om euroâs gaat per ââgiftââ. Sowieso trek ik die Sanneke niet. Zij doet echt alsof ze het grootste slachtoffer is onder de influencers omdat zij minder sponsordeals krijgt. Echt 0 self awareness dat ze gewoon bijzonder vervelend is om naar te kijken met al haar gezeur. Vind je het gek dat je dan niet veel volgers behoud of samenwerkingen krijgt.
Ja ik zag het, fijn voor haar dat ze een huis heeft.
Wat mij dan wel verbaasd dat ze zegt geen zin te hebben om doordeweeks alleen te gaan verven. Iemand kan toch wel een paar uur oppassen zodat je wat in huis kan doen? Er zit zo weinig energie in haar.
Iemand vraagt er letterlijk om, waarom niet dan!
Je kan jezelf ook vragen insturen he.
En daarbij vind ik het ergens logisch dat er mensen naar vragen omdat ze altijd zo zeurt over geen geld hebben. Dâr hele stories staan vol over âwat duur allemaalâ âik dacht dat ik goed gespaard had maarâŠâ ook dat is gewoon hengelen naar geld.
Cynthia wordt hier ook genoemd als bekend tv-gezicht!
Zag haar inderdaad ook in de aflevering van gisteren-
Blijf me er ook over verbazen dat ze het zelf zo gek vindt. Ze maakt weinig aantrekkelijke content, veel gefilmd terwijl ze op de bank zit en dan die camera op kruishoogte. Volgens mij kan ze best wat leuks er van maken, dat ik ook denk doe net wat meer moeite met zoân shoplog ofzo.
Nou, dat nog niet eens. Ik zit altijd maar in haar kruis te kijken, omdat ze haar camera altijd voor zich op de salontafel neerzet
dit
Hahaha dan ben je echt alle schaamte voorbij hoor. Vraag me af of er uberhaupt mensen zijn die geld overmaken? Dan ga ik het ook proberen ![]()
Ja, dat vroeg ik me ook af. Maar er zijn dus mensen die inderdaad geld storten. Zo heeft ze o.a. ook haar bakfiets (deels) kunnen kopen door haar volgers te vragen om een bijdrage.
Pohhhh wat een heerlijkheid! Gratis geld
Ik vind het al een wonder dat er ĂŒberhaupt iemand vrijwillig naar haar kijkt. Zelfs als irritainment is ze veel te niet-boeiend.
Ja ik vind het ook echt een contrast dat ze een open tikkie stuurt (met als voorgesteld bedrag 10 euro) omdat ze onvoldoende geld heeft, en 2 stories later schrijft ze hoe heerlijk het is dat ze straks haar pakketjes en eten gewoon thuis kan laten bezorgen.
Dit idd en ook gaan ze best regelmatig een weekend of midweek weg. En dan zegt ze dat het op uitnodiging is, maar ook dan is het niet helemaal gratis, want uit eten, shoppen etc.
Huh heeft ze die bakfiets? Ik dacht dat ze nog steeds aan huis gekluisterd zat omdat ze geen vervoer heeft