Het influencertopic #25

hahahaaha jezus dit forum is zo wispelturig met sanne, vroeger werd ze door iedereen zanike genoemd en toen kwam ineens iedereen voor haar op en nu wordt ze weer massaal gehaat???

8 likes

Maar dit slaat nergens op. Dus als iemand er ā€œniet fatsoenlijkā€ bij zit mogen mensen commentaar geven over iemands gewicht. Wat een onzin zeg

57 likes

Nouja dit dus. Dacht dat we de tijd van fatshaming wel voorbij waren.

5 likes

Ik volg sanneke niet dus lees alleen over haar hier, maar ik ben idd wel echt verbaasd over de plotselinge outpouring van negativiteit want dat werd heel lang direct in de kiem gesmoord. Maar misschien voelen mensen zich opeens gesterkt in hun mening nu er meer bijval is?

17 likes

ja ik snap er ook helemaal niks van :skull:

7 likes

Fucking unbelievable is ā€˜t

5 likes

Ik zie haar hem nooit gebruiken :joy:

1 like

Het verrast me vooral enorm dat ze haar kind heel vaak in beeld brengt? Terwijl ze volgens mij juist heel erg omgaat met activistische mensen die ook duidelijk geen fan zijn van het herkenbaar in beeld brengen van kinderen…

19 likes

Nou die is nooit voorbij geweest.

7 likes

Ja leuk! Ik kan urenlang kijken naar clean with me filmpjes :joy:

Ik vind Sanneke wel lief

4 likes

Nou dit! Wel altijd mauwen dat ze niks verdiend met dit werk maar heb niet het gevoel alsof ze er zelf heel erg veel moeite voordoet

3 likes

Ik denk dat de mensen die er normaal tegenin gingen deze topics opgegeven hebben.

Ik heb niet zoveel tegen haar maar lees ā€˜zanike’ hier voor het eerst en vind 'm echt geniaal :ok_hand:

6 likes

Domste reactie in tijden dit.

12 likes

Dit is niet serieus, toch???

11 likes

Maar ze brengt hem alleen positief in beeld en ze zet hem niet in om geld aan te verdienen, dus dan is het goed!!! /s

3 likes

Is er hier iemand anders die de Juicy Sekspodcast van Linda de Munck luisterd? Heb laatst een abbonement genomen en alle afleveringen in een ruk afgespeeld. Genieten om te horen over de non monogamie/seks bubbel waar zij in zit al helemaal omdat ze het allemaal benaderd als de ultieme pick me girl. Maar de aflevering van deze week over een ervaring in de gaysauns is echt next level. Ze geeft zelf aan dat ze die ervaringen nu ook wel opzoekt voor de podcast (en een cashgrab e-guide die ze aan het schrijven is). Maar nouja zal er niet teveel over delen want het is niet voor niets een podcast achter een betaalmuur maar mocht je nog iets zoeken om je flabber te gasten deze vrijdag; Petje Af.

7 likes

haha precies mijn beeld van haar

23 likes

Sanneke is that you :eyes:

6 likes

Ik dacht met deze forumnaam dat er echt een rellerige post zou komen.

4 likes

Als influencer is je baan interessante content maken voor je volgers. Jezelf filmen op kruishoogte vanaf de salontafel terwijl je klaagt is nou niet bepaald interessant of engagerend (behalve als ragebait dan, blijkt hier maar weer). Lijkt me dat Sanneke best tot meer in staat is ondanks beperkingen, er zijn hier al genoeg ideeĆ«n geopperd die niet per se meer energie/tijd kosten, maar wel leuker zouden zijn om te zien…

46 likes