En alsnog klagen hè ![]()
Is het een huurhuis?
Volgens mij komt ze alsnog weinig buiten ![]()
Sanneke is echt m’n irritainment, zo wereldvreemd ook. Hoezo weet je ook niet dat als je eindelijk (alhoewel 1,5 jaar is niet super lang maar goed) een sociale huurwoning krijgt toegewezen, dat je geld nodig hebt om een vloer te leggen, verven, nieuwe meubels kopen. En snap dat alles niet in 1x kan, woon nu paar maanden in m’n nieuwe huis en heb 1 kamer geverfd en wil ook nog vanalles nieuw. Maar vind haar altijd zo wereldvreemd en zo in de slachtofferrol. Dion is geloof ik ook niet echt de scherpste mes in de lade want je zou anders verwachten dat hij zich daar mee bezig houdt als het Sanneke niet lukt ivm haar autisme
Ik volg die sanneke ook echt alleen maar om me te irriteren aan haar. Inderdaad altijd die filmpjes waar ze zo onflatteus bij zit op de bank en dan boos worden als mensen iets over haar gewicht zeggen. Zorg er dan zelf voor dat je er fatsoenlijk bij zit?
En telkens die linkjes delen en vragen of we daar op willen klikken want dat is haar influencer inkomen.
Zij is in mijn ogen echt géén influencer. Er zijn zat beroepen die je als autist kan doen, doe het zelf ook en zelfs gewoon fulltime.
Ja ook door open tikkies.
Dit is wel echt een dooddoener. De ene autist is de andere niet. Ze vindt het zelf ook niet leuk dat een baan aanhouden niet lukt.
Oh, oke ![]()
MaAr nIeT eLkE aUtIsT iS hEtZeLfDe 🫠 wordt er dan gezegd
En ze wilde zo graag die bakfiets zodat ze niet zoveel aan huis gekluisterd zat, eindstand nog steeds elke dag dezelfde filmpjes van haar op de bank
snap dat het nu winter is maar ik zie haar echt amper wat doen met Mian terwijl ze zegt dat het zo fijn vindt dat ze lekker thuis is met haar kind
Ja weet ik dat dat een dooddoener is maar als ik kijk naar haar filmpjes dan komt het op mij echt over dat ze niet wil en geen moeite doet ipv dat ze het echt niet kan.
Ik snap best dat een baan niet voor iedereen is weggelegd, maar maak dan wat van je insta/tiktok.
Clean with me, opruimen/organiseren, (budget)koken, plus size fashion, series/boeken/fims/programma’s reviewen, zoveel mogelijkheden! Zou zo een heel social plan kunnen schrijven. Opties genoeg.
Niet te kritisch hoor want dan blokkeert ze je.
hahahaaha jezus dit forum is zo wispelturig met sanne, vroeger werd ze door iedereen zanike genoemd en toen kwam ineens iedereen voor haar op en nu wordt ze weer massaal gehaat???
Maar dit slaat nergens op. Dus als iemand er “niet fatsoenlijk” bij zit mogen mensen commentaar geven over iemands gewicht. Wat een onzin zeg
Nouja dit dus. Dacht dat we de tijd van fatshaming wel voorbij waren.
Ik volg sanneke niet dus lees alleen over haar hier, maar ik ben idd wel echt verbaasd over de plotselinge outpouring van negativiteit want dat werd heel lang direct in de kiem gesmoord. Maar misschien voelen mensen zich opeens gesterkt in hun mening nu er meer bijval is?
ja ik snap er ook helemaal niks van ![]()
Fucking unbelievable is ‘t
Ik zie haar hem nooit gebruiken ![]()
Het verrast me vooral enorm dat ze haar kind heel vaak in beeld brengt? Terwijl ze volgens mij juist heel erg omgaat met activistische mensen die ook duidelijk geen fan zijn van het herkenbaar in beeld brengen van kinderen…
Nou die is nooit voorbij geweest.