Het influencertopic #25

Ja leuk! Ik kan urenlang kijken naar clean with me filmpjes :joy:

Ik vind Sanneke wel lief

4 likes

Nou dit! Wel altijd mauwen dat ze niks verdiend met dit werk maar heb niet het gevoel alsof ze er zelf heel erg veel moeite voordoet

3 likes

Ik denk dat de mensen die er normaal tegenin gingen deze topics opgegeven hebben.

Ik heb niet zoveel tegen haar maar lees ā€˜zanike’ hier voor het eerst en vind 'm echt geniaal :ok_hand:

6 likes

Domste reactie in tijden dit.

12 likes

Dit is niet serieus, toch???

11 likes

Maar ze brengt hem alleen positief in beeld en ze zet hem niet in om geld aan te verdienen, dus dan is het goed!!! /s

3 likes

Is er hier iemand anders die de Juicy Sekspodcast van Linda de Munck luisterd? Heb laatst een abbonement genomen en alle afleveringen in een ruk afgespeeld. Genieten om te horen over de non monogamie/seks bubbel waar zij in zit al helemaal omdat ze het allemaal benaderd als de ultieme pick me girl. Maar de aflevering van deze week over een ervaring in de gaysauns is echt next level. Ze geeft zelf aan dat ze die ervaringen nu ook wel opzoekt voor de podcast (en een cashgrab e-guide die ze aan het schrijven is). Maar nouja zal er niet teveel over delen want het is niet voor niets een podcast achter een betaalmuur maar mocht je nog iets zoeken om je flabber te gasten deze vrijdag; Petje Af.

7 likes

haha precies mijn beeld van haar

23 likes

Sanneke is that you :eyes:

6 likes

Ik dacht met deze forumnaam dat er echt een rellerige post zou komen.

4 likes

Als influencer is je baan interessante content maken voor je volgers. Jezelf filmen op kruishoogte vanaf de salontafel terwijl je klaagt is nou niet bepaald interessant of engagerend (behalve als ragebait dan, blijkt hier maar weer). Lijkt me dat Sanneke best tot meer in staat is ondanks beperkingen, er zijn hier al genoeg ideeĆ«n geopperd die niet per se meer energie/tijd kosten, maar wel leuker zouden zijn om te zien…

46 likes

Maar kunnen we nou echt zeggen dat ze influencer is? Ze heeft toch nauwelijks samenwerkingen, wordt niet uitgenodigd voor persevents etc. Voor mn gevoel is ze gewoon iemand met een grote following.

Edit: jij zegt niet dat ze dat is trouwens hoor

8 likes

Transcript please, want dat jij ervoor betaald heb is al erg genoeg. Stuur desnoods een open tikkie.

16 likes

Damn, ik zat net een video van een tijdje terug van Alice Olsthoorn te kijken over
Patty Sicilia, is zij hier wel eens besproken? Kan er niks over terugvinden.

3 likes

heb die video niet gezien maar ken dat account wel, die vrouw is niet okayyyyy

hoort ook bij de club van moeders waarvan hun kinderen geen contact met ze willen maar ze het zo omdraaien dat zij geen idee hebben wat ze fout doen en hele goede moeders zijn en hun kinderen heel slechte kinderen zijn die ā€˜misbruik van haar maken’. en haar kinderen zijn zelfs nog jong, tieners die ze zelf het huis uit heeft gegooid vgm?

https://www.tiktok.com/@pattysicilia8/video/7245909252395601179?q=pattysicilia%20children&t=1771007463039

deze is van 2 jaar geleden maar toen ik op haar profiel kwam in de herfst ofzo had ze het ook over iets met haar kinderen in deze trant. heb haar daarna geblokt want ging haten maar vind het eigenlijk heel zielig voor haar want ze is duidelijk niet in orde, veel meegemaakt, weinig goede hulp, en denk dat zoveel posten op tiktok voor haar meer kwaad dan goed doet.

5 likes

heb de video van alice dus niet gezien maar ik vind haar wel een beetje vals eigenlijk, zij had ook die video over justmadeleine gemaakt toch die ook duidelijk niet right in the head is en daardoor nog veel meer haat aan het krijgen is

hoezo moet je clout pakken op dit soort mensen

edit: zit nu te kijken maar ā€˜diva gedrag iconisch snap snap’ ā€˜ik ben obsessed’ zeggen over iemand die door (seksueel) trauma waar ze ook over vertelt!! zo hyperseksueel is, om zelf geld te kunnen verdienen met je youtube kanaal, ja i dunnooo ik vind het heeeel icky

en dan een soort gezellige video maken over hoe gek en ā€˜iconisch’ ze is en aan het einde zeggen ā€˜maar er is wel echt meer aan de hand best wel insane hoop oprecht dat ze daar hulp bij krijgt!!’ ok alice how about je begint met geen youtube video over haar te maken??

21 likes

Ja maar deze vrouw heeft ook gewoon hulp nodig. Ze heeft een soort godcomplex en stoot volgens mij iedereen in dr leven af.

1 like

ja die vrouw heeft volgens mij zoveel trauma en problematiek dat haar hersens het niet trekken om in een normale vorm van de realiteit te leven

7 likes

Spot on

1 like

In eerste instantie had ik bij de video van Alice Olsthoorn niet het gevoel dat ze die andere vrouw negatief wilde neerzetten. Maar nu je het zo zegt, begrijp ik wat je bedoelt en geef ik je daar eigenlijk gelijk in.

En doordat Alice wat terug houdend was en ik dacht ā€œOh, iemand met een rugzak die een wat zweverige kant op is gegaan, ik heb ook een rugzak, wat zou haar verhaal nou precies zijn?’’ ging ik het toch even opzoeken. Alleen raakte ik al snel het spoor bijster, omdat het een ingewikkeld verhaal is over een hoop incest zaken. Maar wel zodanig bizar dat het imo zorgelijk overkomt. Heftig iig.

8 likes