Het influencertopic #25

Dat was Kalvijn dacht ik toch?

9 likes

Klopt

5 likes

Dat vind ik ook totaal geen sympathieke vent

11 likes

Ik volg haar ook herken wel wat je zegt. Bepaalde vlakken herkenbaar, maar zit ook geregeld met open mond te luisteren.

7 likes

Oh ik denk dat hij dan miss niet in haar vlog zat, maar wel meedeed aan de campagne? Kalvijn kan ik me ook nog herinneren ja.

2 likes

Maar ik vind DavineP wel echt leuk, haar sketches van de afgelopen jaren op TikTok vind ik vaak zooooo grappig

9 likes

Klopt, hij was vroeger ook altijd zo jaloers op Enzo :joy: in elke video maakte hij wel een sneer naar hem. En in een collab met Monica weet ik nog dat ie helemaal verontwaardigd was dat zij Enzo wel een knappe dude vond :rofl: hahaha

2 likes

Mijn onbelangrijke irritatie van de dag is dat Romy consistent Irish twins definieert als 2 under 2, terwijl die term gaat om 2 kinderen die beide binnen een jaar geboren worden (wat bij haar het geval is - en ze zijn inderdaad nu allebei onder de 2).

4 likes

Ze had laatst een story geplaatst dat ze nul foto’s van zichzelf heeft en dat moeders zichzelf niet moeten vergeten vast te leggen in deze helse moeilijke periode van hun leven. Terwijl ze elke dag 10 story’s plaatst van zichzelf. Moest ik een beetje om grinniken.

27 likes

Nou misschien wil ze graag dat haar partner (spontaan/ongevraagd) foto’s van haar met de kinderen maakt.

Ik vind een selfie (kun je inderdaad zelf maken) een andere categorie dan wanneer iemand anders een foto van je maakt.

17 likes

Ja kan hoor! Maar ze had een foto van zichzelf erbij gezet (een spiegel selfie) van joh vergeet geen fotos van jezelf te maken, want ik heb er geen!! Maar miss inderdaad de context niet goed begrepen.

3 likes

Maar dit is toch wel de reden voor haar? Waarom moet ze er een disclaimer bij zetten dat dit ook kan gelden voor mensen zonder kinderen?

77 likes

Op die nieuwe promofoto’s van de ZusenZo-podcast zien Elise en Vita er onwijs gebotoxt uit, of het is Facetune oid :sweat_smile: Vita kijkt verbaasd maar zonder emotie.

5 likes

De haarlook van Elise vind ik er echt uit zien alsof ze met een vlecht heeft geslapen en snel moest haasten

12 likes

De blonde meisjes die Mel B waren tijdens het playbacken

17 likes

Hahahahahaha hoe kòm je er ook op :joy::joy::joy: maar zo accurate

5 likes

Bij Elise beginnen haar rimpels ook pas halverwege dr voorhoofd

8 likes

Dat is toch ook totaal niet te vergelijken :smiling_face_with_tear:

11 likes

Eh ja, als je zélf niet kan slapen is dat wel heel anders dan als je wakker gehouden wordt door een externe factor ( je kind dus) terwijl je wel zou kunnen en willen slapen op dat moment.

Ik spreek uit ervaring want ik heb beide mee gemaakt.

Tuurlijk is het beide ontzettend frustrerend maar het is echt totaal niet vergelijkbaar vind ik.

10 likes

Beide is inderdaad super vervelend en vermoeiend. En het ene is niet erger dan het andere, maar ook weer niet op 1 lijn te trekken.
Voordat ik een kind had sliep ik slecht, maar dan hoefde ik in ieder geval in de nacht zelf niks. Behalve dan wakker liggen (wat ook frustrerend is). Maar nu mijn kind me snachts urenlang wakker houdt, moet ik vanalles: troosten, wiegen, flesje maken, rondlopen etc. En dat vind ik pittig.

4 likes