Het influencertopic #25

Nou misschien wil ze graag dat haar partner (spontaan/ongevraagd) foto’s van haar met de kinderen maakt.

Ik vind een selfie (kun je inderdaad zelf maken) een andere categorie dan wanneer iemand anders een foto van je maakt.

17 likes

Ja kan hoor! Maar ze had een foto van zichzelf erbij gezet (een spiegel selfie) van joh vergeet geen fotos van jezelf te maken, want ik heb er geen!! Maar miss inderdaad de context niet goed begrepen.

3 likes

Maar dit is toch wel de reden voor haar? Waarom moet ze er een disclaimer bij zetten dat dit ook kan gelden voor mensen zonder kinderen?

77 likes

Op die nieuwe promofoto’s van de ZusenZo-podcast zien Elise en Vita er onwijs gebotoxt uit, of het is Facetune oid :sweat_smile: Vita kijkt verbaasd maar zonder emotie.

5 likes

De haarlook van Elise vind ik er echt uit zien alsof ze met een vlecht heeft geslapen en snel moest haasten

12 likes

De blonde meisjes die Mel B waren tijdens het playbacken

17 likes

Hahahahahaha hoe kòm je er ook op :joy::joy::joy: maar zo accurate

5 likes

Bij Elise beginnen haar rimpels ook pas halverwege dr voorhoofd

8 likes

Dat is toch ook totaal niet te vergelijken :smiling_face_with_tear:

11 likes

Eh ja, als je zélf niet kan slapen is dat wel heel anders dan als je wakker gehouden wordt door een externe factor ( je kind dus) terwijl je wel zou kunnen en willen slapen op dat moment.

Ik spreek uit ervaring want ik heb beide mee gemaakt.

Tuurlijk is het beide ontzettend frustrerend maar het is echt totaal niet vergelijkbaar vind ik.

10 likes

Beide is inderdaad super vervelend en vermoeiend. En het ene is niet erger dan het andere, maar ook weer niet op 1 lijn te trekken.
Voordat ik een kind had sliep ik slecht, maar dan hoefde ik in ieder geval in de nacht zelf niks. Behalve dan wakker liggen (wat ook frustrerend is). Maar nu mijn kind me snachts urenlang wakker houdt, moet ik vanalles: troosten, wiegen, flesje maken, rondlopen etc. En dat vind ik pittig.

4 likes

Ik vind het voornamelijk irritant dat Romy het laat overkomen alsof het iets is wat haar aangedaan wordt, in plaats van dat het haar eigen keuze is. Zij heeft zelf gekozen voor kinderen, en die keuze gaat nou eenmaal vaak gepaard met slechtere slaap. Zeker 2 kinderen zo dicht op elkaar. En nee, dat betekent niet dat je nooit mag klagen, en ja, slecht slapen is zwaar en een belasting voor je (mentale) staat (zeker zo’n lange periode). Ik mis alleen een beetje zelfinzicht bij haar hierover.

28 likes

Nou nou , daar ben ik het ook niet mee eens hoor.
Je hebt babys die je zo in bed kan gooien en je hebt andere babys waar je de hele nacht mee in de weer bent, als je pech hebt niet maanden maar jaren lang.

Dus ja dat weet je niet van tevoren als je “zelf kiest” voor kinderen.

12 likes

Maar soms maak je een keuze waarbij je de uitkomst hebt onderschat. Of soms loopt het leven anders dan je hebt gepland.

En die keuze voor kinderen heeft ze niet alleen gemaakt, maar samen met jawel haar man!

Je hoeft dr niet te volgen hè. En stop plse met moeders bekritiseren. Als zij het als zwaar ervaart, dan is dat haar ervaring. Als jij dr stom vind, dan kijk je lekker naar Kalvijn ofzo.

8 likes

Maar weten dat iets zwaar kán zijn en daadwerkelijk voelen hoe zwaar het is zijn 2 totaal verschillende dingen.

31 likes

Opzich vond ze 1 al kut en ja dan die 2e er zo snel achteraan. Nmsvpe.

27 likes

Ik zeg toch ook nergens dat ze die keuze alleen heeft gemaakt? :sweat_smile: Ze houdt zelf haar man zoveel mogelijk buiten haar instagram en zegt dat ze niet voor hem wil spreken.

Ik ben het wel met jullie eens hoor, zo slecht slapen voor jarenlang anticipeer je niet op als je een gezin wilt starten. Dat is heel zwaar. En ja, ik volg inderdaad Romy zelf niet (kijk af en toe een story, vind d’r interieurstijl leuk) want ik volg liever positievere (mommy)accounts.

5 likes

Ohhh de onzin die influencers uitkramen…

Dee: ‘De fashionwereld word steeds duurzamer en daar doe ik graag aan mee’

Ook Dee: Heeft een kledinglijn die alles behalve duurzaam is en minstens 2 collecties per seizoen dropt

19 likes

Je kunt uit zooooveel fashion influencers kiezen voor CFW en dan kiezen ze haar? I don’t get it.

9 likes

Ik snap dit ook echt niet, die meid heeft echt niks te maken met mode.

15 likes