Het influencertopic #25

ja ik haat sws ook aan witte gay mannen dat ze én karikaturistisch doen met (slecht NL srry ff geen zin om na te denken) zwarte cultuur en aave terwijl ze racistisch zijn maar ook vrouwen en zogenaamd vrouwelijke trekjes fucking overdreven nadoen en mocken en ondertussen kapot misogyn zijn :skull: ja sorry gooi jezelf weg je doet niks voor niemand

en op die manier vind ik Alice ook praten en zij is een vrouw maar ik associeer die manier van praten vooral door mensen niet uit de ballroomscene zelf komen gewoon heel erg met racisme en misogynie/mocken van vrouwen. en ja extra bizar in de context van het filmpje waarin zij het gebruikt over iemand. dus ja nee, niet mijn ding.

en wel heel soort frappant ook dat de associatie RPDR is en rupaul geen vrouwen en transmensen/vrouwen in de show wil(de) terwijl transvrouwen/mensen de bouwblokken waren van de ballroomscene🫠

heel verhaal weer scuzi

19 likes

Ja, sorry, ik had het helemaal verkeerd opgevat (en denk ik ook niet goed gelezen). Ik snap wat jullie bedoelen!

5 likes

Volgt iemand Brittany Bathgate? Sjonge wat kan die vrouw lang praten over minitieuze details en keuzes, hoe ze haar tas pakt en wat daarin gaat, de kleur op de muren of lak voor het hout. Het gaat maar door en halverwege luister ik niet meer en vervolgens mis ik een heel deel

10 likes

Ook even een positieve noot, ik heb zojuist Spieken met Marlieke gezien met Maike Kade en ik moet eerlijk zeggen dat ik op basis van haar uiterlijk toch een vooroordeel had. Vond het wel een leuke aflevering!

5 likes

Dit is toch ook gewoon een manier om terwijl ze er zogenaamd niks over wil zeggen toch even “subtiel” te laten dat het wel zo ernstig was dat er een ambulance bij kwam kijken,

16 likes

Ja dat denk ik ook. Dit is hetzelfde als mensen die op hun facebook de relatiestatus ‘Het is ingewikkeld’ kiezen maar dan vervolgens geen enkele vraag daarover beantwoorden :roll_eyes:

6 likes

Serena die Cynthia noemt in haar stories als ze haar spot bij winter vol liefde

🫶🏼 wereldvrede voelde nog nooit zo dichtbij

Of was het al langer bekend dat zij al cool met elkaar waren? :joy:

37 likes

Ik vind dat het nu wel echt tijd wordt dat iemand uit de school klapt over waarom Cynthia en Mascha ruzie kregen

Ik wil dit nog steeds weten

32 likes

Poeh de nieuwe LookAtUs podcast heeft nogal wat negatieve reacties! Ook wel begrijpelijk want de dames maken mensen met een “9 tot 5 mentaliteit” finaal af. Want ja is ook BIZAR dat mensen die voor je werken niet bereid zijn zichzelf een ambulance in te werken zoals zij. Maar goed zoals ze zelf zeggen “sommige mensen zijn tevreden met minder”. Maar ze benoemen er wel bij dat die mensen dan zeker geen Chanel tas moeten verwachten want ja “Zo Werkt Dat Niet!!”. Zegt Miss Michelle die al jarenlang groot leeft van snel&dom influencer geld en nu ze zelf een bedrijf heeft laat zien dat ze na 3 jaar nog steeds geen stabiele cashflow heeft om haar personeel op tijd te betalen. :clown_face:

32 likes

Daar is allang antwoord op gekomen. Er is ruzie ontstaan omdat ze tegelijkertijd dezelfde dingen gingen ontwikkelen zoals de beurzen.

8 likes

Ik geloof er niks van

5 likes

Oké prima. Heb het first hand van een van de twee.

7 likes

Wanneer heb je dat gehoord? Gewoon benieuwd!

2 likes

Klinkt als een gevalletje ‘je hebt mijn kapsel gejat’. Alsof ze niet toch al helemaal in elkaars vaarwater zaten qua blog. En dan is dit HET probleem?!

6 likes

Maar heel eerlijk denk ik dat je met verschillende blogs prima kon bestaan incl overlap in doelgroep, alleen een 16 jarige die wel trouw drie blogs leest en alle video’s bekijkt kan over het algemeen niet twee tickets betalen voor events. Dan snap ik wel dat je dan plots in elkaars vaarwater terecht komt waarbij dat mogelijk wel financiële impact kan hebben. Of je daar dan een jarenlange ruzie om moet krijgen vraag ik me af.

4 likes

Ik heb die details van toen totaal niet helder meer, dus geen idee hoeveel overlap er zat qua datum/locatie/moment van aankondiging etc. Maar vooral dat laatste wat je zegt lijkt me ook vrij heftig voor wat dan blijkbaar het issue is.

Maar goed weten wij veel, misschien hebben ze allebei hun zegje erover gedaan maar vinden ze een leven zonder elkaar wel dikke prima gewoon.

2 likes

Ik gun deze vrouwen echt een weekje lang ondersteken wassen op de verpleegafdeling

53 likes

Nouja een transcript kan niet want het is niet openbaar te luisteren. Maar goed bedenk wat er gebeurd als je als jonge vrouw alleen naar de queer avond gaat van een grote gaysauna in Amsterdam. Ik vond het echt zwaar onveilig klinken, en dat gaf Linda zelf ook aan. En ergens zegt ze dat ze zelf ook niet geil werd van hoe het eraan toe ging. Maar wel is er vanalles gebeurd waarvan ze “het een plekje moet geven” en er nog lang “over gaat mediteren”. Alle andere verhalen die ze deelt zijn wel juicy maar niet heel schokkend. Deze keer dacht ik echt op alle fronten brug te ver.

10 likes

ik wist het ooit maar het was zo saai dat ik het ben vergeten dus je mist niks. gewoon ‘je kopieert mij’ oid geloof ik

6 likes

Heb ooit een meet and greet gewonnen met één van de twee, met meerdere mensen, en toen kwam die vraag op tafel. Dit zal vast het politiek correcte antwoord geweest zijn hoor, hen beide inschattend is het er vast lelijk aan toegegaan. Het ging in ieder geval zowel om de beurzen als de planners als content die gemaakt werd.

7 likes