Het influencertopic #25

Je zal je geld maar uitgeven aan een chanel tas.

6 likes

Yes!

5 likes

Je laatste punt: :clap:

En alsof het toppunt een Chanel tas kopen is? Zo leeg.

11 likes

ja echt zo’n kapsel dat op een foto hangt bij een saaie kapsalonketen die gebruik maakt van zo’n gaar stoplicht. en die foto is dan ook helemaal lelijk door de zon omdat hij er al 50 jaar hangt

hier de eerste foto die ik vind van zo’n kapperszaak heeft meteen dat kapsel hangen

46 likes

Haha ik ken zo’n stoplicht bij een kapper helemaal niet! Is dat een bekend iets?

Hoe die verlengkabel daar ook ligt :joy:

19 likes

Hahaha ik heb dit ook nog nooit gezien :rofl:

5 likes

‘Nee joh, dat lukt je echt niet, alleen door een kapsel eruit zien als 40+ terwijl je 20 bent’

Cynthia’s kapper: hold my beer.

23 likes

En dan lachen als mensen een vrije dag willen “ self care dag “
En lachen als mensen 28 uur willen werken.

Volgens mij spoort die David ook niet als die even 9 mensen bouwvakkers wilde ontslaan

5 likes

Ja! Bij oranje is het druk en rood hebben ze geen plek meer. Is bij een kapper zonder afspraak.

5 likes

En je dochter van 4 of 5 zo beïnvloeden dat haar favoriete lipgloss ook van ‘Sjaaanel’ is. :confounded:

11 likes

Ik vind deze Michelle en Iris podcast toxic. Ook hoe Iris over haar personeel spreekt, je zou er maar voor werken

14 likes

Je echt zo neerbuigend en zichzelf zo omhoog plaatsen.

7 likes

Dat geldt ook voor Michelle. Je zou maar iedere dag je best doen, horen dat er cashflow problemen zijn, aanbieden om dan maar wat later betaald te worden en je bazin van het ene naar het andere weekendje weg zien hoppen met haar ‘Sjaaanel’.

39 likes

Ohja daar vind ik ook wel wat van. Dat meisje van 5 die dan met haar moeder speciale make-up voor haarzelf ook gaat kopen omdat ze anders mama’s dure spullen op wil… en dan gaan ze daarna lekker make uppen. Ik heb het idee dat het algemeen behoorlijk geaccepteerd wordt (of zelfs heel schattig wordt gevonden), maar ik vind dat echt bijna een beetje ziekelijk ofzo?

14 likes

En ook dat verbaasd zijn dat mensen die 28 uur willen werken want hoe wil je ooit een huis kopen? Ja want mensen die 36/40 uur werken hebben ook in deze tijden heel veel perspectief om een huis te kopen.

7 likes

Ook Iris (in de vorige podcast):
Michelle: Dus dan denk ik altijd: Ja, weet je, als dit allemaal niet lukt en de heleboel klapt morgen in elkaar, en ik moet het huis verkopen, dan verzin ik volgende maand weer iets nieuws en dan komt het ook weer goed.
Iris: Ik denk dat ik me daar altijd… toevallig zei ik gister dat tegen Esme letterlijk wat jij zei, want ik zeg altijd tegen mijn team: “Koop nou een appartement.” Ja. En dan kijkt iedereen naar mij en dan is het echt zo van ja, maar soort van dan komt het een beetje op hun af. Maak een afspraak bij de ING. Ik ga wel met je mee, want dan zeg ik hoe makkelijk het is.
Michelle: Ja, dat is natuurlijk niet zo.
Iris: Nee, maar als in een soort van mama zeg ik dan van: “Ah, weet je, dat dat redden we wel. Je verdient supergoed en dan doe je het zo en bij doen dan doen we het zo en dan doen we het zo.”

12 likes

Pff sowieso mensen die altijd beginnen over ‘huis kopen’ :yawning_face: ‘hoe ga je dan ooit een huis kopen???’

28 likes

Alsof dat het enige doel is in het leven :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

22 likes

Ja anders heb je het niet goed gedaan hoor

7 likes

Haha ja lekker makkelijk vanuit Michelle die met een gouden lepel in haar mond geboren is en al tijden teert op veeel te veel influencergeld (ook door het continu inzetten van haar kinderen voor advertenties)

Nu ook weer advertenties met die kinderen op het vliegveld

22 likes