Cynthia is toch ook ooit boos geweest op Willemijn omdat die haar kapsel zou hebben nagedaan.
Ik ben nu zeer benieuwd of we bij dezelfde m&g waren hahah. Ik kan me vaag herinneren namelijk dat toen ook iemand er naar vroeg maar niet echt opgeslagen want boeide me erg weinig. Was het op d’r destijds vaste stekkie met een leuke goodiebag?
Het ligt 100% aan haar en haar karakter ![]()
ja hahaha daar dacht ik laatst ook nog aan, toen ging ze allemaal commenten van ‘oh origineel!’ toch
En het was ook nog eens echt een Karenkapsel, veel voorkomend en bovenal saai.
Je zal je geld maar uitgeven aan een chanel tas.
Yes!
Je laatste punt: ![]()
En alsof het toppunt een Chanel tas kopen is? Zo leeg.
ja echt zo’n kapsel dat op een foto hangt bij een saaie kapsalonketen die gebruik maakt van zo’n gaar stoplicht. en die foto is dan ook helemaal lelijk door de zon omdat hij er al 50 jaar hangt
hier de eerste foto die ik vind van zo’n kapperszaak heeft meteen dat kapsel hangen
Haha ik ken zo’n stoplicht bij een kapper helemaal niet! Is dat een bekend iets?
Hoe die verlengkabel daar ook ligt ![]()
Hahaha ik heb dit ook nog nooit gezien ![]()
‘Nee joh, dat lukt je echt niet, alleen door een kapsel eruit zien als 40+ terwijl je 20 bent’
Cynthia’s kapper: hold my beer.
En dan lachen als mensen een vrije dag willen “ self care dag “
En lachen als mensen 28 uur willen werken.
Volgens mij spoort die David ook niet als die even 9 mensen bouwvakkers wilde ontslaan
Ja! Bij oranje is het druk en rood hebben ze geen plek meer. Is bij een kapper zonder afspraak.
En je dochter van 4 of 5 zo beïnvloeden dat haar favoriete lipgloss ook van ‘Sjaaanel’ is. ![]()
Ik vind deze Michelle en Iris podcast toxic. Ook hoe Iris over haar personeel spreekt, je zou er maar voor werken
Je echt zo neerbuigend en zichzelf zo omhoog plaatsen.
Dat geldt ook voor Michelle. Je zou maar iedere dag je best doen, horen dat er cashflow problemen zijn, aanbieden om dan maar wat later betaald te worden en je bazin van het ene naar het andere weekendje weg zien hoppen met haar ‘Sjaaanel’.
Ohja daar vind ik ook wel wat van. Dat meisje van 5 die dan met haar moeder speciale make-up voor haarzelf ook gaat kopen omdat ze anders mama’s dure spullen op wil… en dan gaan ze daarna lekker make uppen. Ik heb het idee dat het algemeen behoorlijk geaccepteerd wordt (of zelfs heel schattig wordt gevonden), maar ik vind dat echt bijna een beetje ziekelijk ofzo?
En ook dat verbaasd zijn dat mensen die 28 uur willen werken want hoe wil je ooit een huis kopen? Ja want mensen die 36/40 uur werken hebben ook in deze tijden heel veel perspectief om een huis te kopen.