Ook Iris (in de vorige podcast):
Michelle: Dus dan denk ik altijd: Ja, weet je, als dit allemaal niet lukt en de heleboel klapt morgen in elkaar, en ik moet het huis verkopen, dan verzin ik volgende maand weer iets nieuws en dan komt het ook weer goed.
Iris: Ik denk dat ik me daar altijd… toevallig zei ik gister dat tegen Esme letterlijk wat jij zei, want ik zeg altijd tegen mijn team: “Koop nou een appartement.” Ja. En dan kijkt iedereen naar mij en dan is het echt zo van ja, maar soort van dan komt het een beetje op hun af. Maak een afspraak bij de ING. Ik ga wel met je mee, want dan zeg ik hoe makkelijk het is.
Michelle: Ja, dat is natuurlijk niet zo.
Iris: Nee, maar als in een soort van mama zeg ik dan van: “Ah, weet je, dat dat redden we wel. Je verdient supergoed en dan doe je het zo en bij doen dan doen we het zo en dan doen we het zo.”
Pff sowieso mensen die altijd beginnen over ‘huis kopen’
‘hoe ga je dan ooit een huis kopen???’
Alsof dat het enige doel is in het leven ![]()
![]()
Ja anders heb je het niet goed gedaan hoor
Haha ja lekker makkelijk vanuit Michelle die met een gouden lepel in haar mond geboren is en al tijden teert op veeel te veel influencergeld (ook door het continu inzetten van haar kinderen voor advertenties)
Nu ook weer advertenties met die kinderen op het vliegveld
Nav kritiek op die uitspraken die ze doen in de podcast heeft Iris een story gemaakt om het “uit te leggen” maar er is gewoon geen doorkomen aan. Geen punten, overal maar een komma achter en sowieso slaat wat zij typt gewoon nergens op.
Ja en in het ergste geval zei Iris gaat ze weer in haar appartement wonen die nu een clubhuis is in Amsterdam
Lekker makkelijk als je meerdere huizen hebt. In het ergste geval zijn mensen gewoon dakloos en staan ze onderhand met kinderen op straat
Lekker makkelijk zo luchtig doen over “ als het klapt “ terwijl ze meerdere zaken heeft, heel rijk is, meerdere koopwoningen heeft. Heel goed om dat als een soort “ moeder “ tips te geven aan jonge meiden die gewoon in loondienst zijn.
Niet alleen voor advertenties maar ook voor de lol; in zwemkleding, in het bad, in onderbroek. Alsof ze nog nooit ook maar enig onderzoek heeft gedaan naar de gevaren online. En die enmeshment met die oudste zoon die “Haar zo begrijpt en haar zo haarfijn aanvoelt!”. Nee meid die jongen voelt zich volledig verantwoordelijk voor jouw emoties en heeft het gevoel jou te moeten redden. Dat ze ook zo trots zei dat hij alle podcasts luisterd; nou lekker dan moeten horen dat je vader “geen echte ondernemer is” en je moeder “zakelijk in de steek gelaten heeft”. En nu ook weer in die stories dat ze “al 10 jaar verliefd is op hem”… toxic boy mom vibes.
Inderdaad, zelfs fulltime werken is nog geen garantie om een woning te kunnen kopen.
Ik werk zelf ‘maar’ 20u per week, ik heb 3 kinderen en gezondheidsproblemen (hartoperatie gehad) en meer zit er ook niet in. Ik ben al blij en dankbaar dat ik die 20u aankan. Desondanks is vrije tijd ook geld waard, ik ben er 2 dagen per week om m’n kinderen te brengen en te halen aan school. Ik wil niet heel mijn leven mij kapot moeten werken ten koste van mezelf of m’n gezin. Ik ben tevreden met wat ik heb en doe het met minder geld. Een “Sjanel” vind ik weggesmeten geld, m’n uniqlo bag doet net hetzelfde
deze 2 meiden zijn zo niet relatable voor mij, ik ben dan ook afgehaakt met deze onzin te beluisteren
Die jongen van 10 die uit de schooldeur komt en zijn moeder in de armen vliegt is ook zo in scène gezet. Het lijkt wel alsof al die kinderen met iedereen kussend en knuffelend op de foto moeten. Inclusief kussend op de mond met vriendinnen van Michelle. Iedereen wordt vriendje en vriendinnetje genoemd, besties.
Je kan je eigen personeel niet betalen maar gaat wel weer een week in alle luxe op vakantie met je 4 kinderen. Ik zou dat echt niet fijn vinden.
Nee als je geen huis kan kopen werk je niet hard genoeg, is je mindset verkeerd (met die 28 uur en een selfcare dag gaat die bmw en Chanel tas nooit komen) want Michelle en Iris komen ook van niets.
Ik vind die vrouw zo vermoeiend. Opscheppen over hoe hard je werkt en hoe kapot je gaat van dat harde werken. Ga nou eens voor jezelf zorgen.
Ja maar ook ff serieus, alsof er ook maar IEMAND zou zijn die tegen zn baas zegt “nee joh, laat mijn salaris deze maand maar zitten.” en er dan niks van zou zeggen als diezelfde baas 3x per maand naar Spanje vliegt.
Hahaha ja echt hoor, doe eens normaal
Als je mijn maandsalaris niet kan betalen verkoop dan lekker die Chanel tas ![]()
Alsof ze nog nooit ook maar enig onderzoek heeft gedaan naar de gevaren online
Ik ben zo cynisch dat ik denk dat mensen die dit doen prima weten wat de gevaren zijn, en ook prima weten dat schaarsgeklede kinderen heel veel extra views opleveren = ad-inkomsten. Maar misschien zit ik te lang op het internet.
Al die influencers weten heel goed wat de gevaren zijn, alleen boeit het ze niet. En als ze er op aangesproken worden noemen ze het een weloverwogen keuze om toch foto’s te plaatsen of lullen ze het op een andere manier recht.
Michelle is in de afgelopen 3 maanden al vaker op vakantie/weekendjes weg geweest dan de gemiddelde mens in 5 jaar. Zo kan iedereen wel “hard” werken, volgens mij heeft het meer te maken met timemanagement
Je kan je kind onbelast op je loonlijst zetten dus het levert gewoon veel geld op om je kinderen op social media te gebruiken.
Iris post daarna ook meteen even dat we allemaal Annic moeten gaan volgen want die is ZO grappig!!!