Het influencertopic #25

@Spaarlamp Hahaha nee thank god niet :joy: Het is gelukkig al jaren geleden, ondertussen ben ik zelf ondernemer (zonder vaste werknemers) en een mega lange lijst met wat ik absoluut NIET zal doen​:joy::joy:

@Cyan dat denk ik ook. Sowieso vang je al sneller dingen op bij een klein kantoor/team maar helemaal bij zulke ‘types’ die dan heel amicaal doen of denken ach het is het personeel maar. Lekker onrustig voor je werknemers.

9 likes

Dit is érg optimistisch haha. Vriendin van me heeft net 450.000 neergelegd voor 35m2

8 likes

:grin:
Het is net zo gek als een werkgever die je voor nooit gewerkte overuren betaalt.

8 likes

Intussen heeft Iris een tas van 3000 euro voor Valentijn gekregen :crazy_face::crazy_face::crazy_face:

4 likes

Good for her. Het doet me aan de Douglas denken door de kleur.

6 likes

Ben ik weer met mijn Amberlynn Reid, maar ik kreeg deze video in mijn algoritme: een samenvatting van wat er in 2025 allemaal rondom haar gebeurd is. Dit is pas deel 1 en die is al 3 uur lang :joy:

Ik doe niet aan juicekanalen ofzo, maar dit is een trainwreck waar ik gewoon niet weg van kan kijken en het blijft maar doorgaan.

6 likes

Heb je een samenvatting?

3 likes

Dit is lore die teruggaat naar 2018 ofzo. In de basis heeft zij een kanaal gemaakt over haar gewichtsverlies, maar uiteindelijk is ze bekend geworden wegens de shitshow.

Alleen al dit jaar: relatie met een feeder die haar ex-vrouw de dood in heeft geholpen (en een neppe “breakup” toen mensen haar waarschuwden voor de feeder die haar openlijk porkahontas noemde :skull:), meerdere livestreams waarin een tante inbelde en ze live gingen ruziën over erfenissen en leugens over haar jeugd. Meerdere exen die dit jaar als de avengers zijn samengekomen en krankzinnige verhalen hebben gedeeld over hun tijd met haar.

Ik kan echt nog lang doorgaan. Dit is een beetje GTST in de zin dat er van dag tot dag weinig gebeurt, maar gedurende een jaar valt je op dat er toch wel krankzinnige dingen gebeurd zijn. Komen ook vaak weer oude personages uit haar leven voorbij die dan informatie delen die dingen van 4 jaar geleden in een ander perspectief plaatsen en dan is iedereen weer in rep en roer.

Ik ben hier niet trots op, maar het is al jaren mijn entertainment tijdens het huishouden :joy:

14 likes

Ja ik kijk dit ook vaker 's avonds in bed haha.
Net als ik sympathie voor haar heb, gebeurt er iets waardoor het weer snel weg is.

2 likes

Een influencer die ik even positief wil noemen: Thijmen Schoorl! Een nog vrij jonge man (denk ik) die in de ouderenzorg werkt en daar video’s over maakt. Ik lees ook in zijn comments dat hij echt vaak (jonge) mensen inspireert om een opleiding in die richting te gaan doen, dus dat is echt top! Dit vind ik nou echt influencen op een goede manier :heart_eyes:

80 likes

Ohh ja, ook al die video’s met Wouter :sob::sob:

11 likes

dit is echt de definitie van woordsalade

11 likes

Koning Cringe en z’n stories. Het wordt alleen maar erger. Ik blijf kijken, gefascineerd door de intens ongemakkelijke combinatie van die Gooise R, die over de top mimiek en de keuze van zijn woorden.

7 likes

Werkt hij nou voor Lotte?

8 likes

Hij werkte tot een aantal maanden geleden bij een recruitmentbureau en zag nu dit:

4 likes

Lekker onderzoeken en voelen want het mag er zijn. LETS GO

15 likes

Ik ben hier eigenlijk best wel jaloers op. Blijkbaar heb je hier dan financiële ruimte voor of je leven zo ingericht dat je weinig financiële middelen nodig hebt waardoor je deze vrijheid kan nemen. Echt heerlijk, good for him

12 likes

Offff hij heeft hierdoor recht op partneralimentatie :smiling_face_with_tear:.

8 likes

Ja wat een topper is dit! Echt zo mooi om te zien.

2 likes

Vind hem ook heel sympathiek! Moet soms ook echt een traan wegpinken.

2 likes