Het influencertopic #25

dit is echt de definitie van woordsalade

11 likes

Koning Cringe en z’n stories. Het wordt alleen maar erger. Ik blijf kijken, gefascineerd door de intens ongemakkelijke combinatie van die Gooise R, die over de top mimiek en de keuze van zijn woorden.

7 likes

Werkt hij nou voor Lotte?

8 likes

Hij werkte tot een aantal maanden geleden bij een recruitmentbureau en zag nu dit:

4 likes

Lekker onderzoeken en voelen want het mag er zijn. LETS GO

15 likes

Ik ben hier eigenlijk best wel jaloers op. Blijkbaar heb je hier dan financiële ruimte voor of je leven zo ingericht dat je weinig financiële middelen nodig hebt waardoor je deze vrijheid kan nemen. Echt heerlijk, good for him

12 likes

Offff hij heeft hierdoor recht op partneralimentatie :smiling_face_with_tear:.

8 likes

Ja wat een topper is dit! Echt zo mooi om te zien.

2 likes

Vind hem ook heel sympathiek! Moet soms ook echt een traan wegpinken.

2 likes

Je vader zal maar zo achter je fietsen, lekker met de snuiters mee naar school. 🫣

2 likes

:drum::joy:

6 likes

Ew werkt Viccle samen met airbnb?

3 likes

Sowieso zijn ze niet per se van de ethische samenwerkingen daar. Ook al eerder Coca Cola en Ministerie van Defensie volgnes mij.

14 likes

image
Brrrrrr hoe hij zijn tongetje zo zijdelings uitsteekt terwijl hij “lekker” zegt. Brrrrr rillingen op rillingen deze man. En hoe hij ook zoooo hard influencer wilt worden door de campagnes van Lotte te posten en daarna een post met @adidas en @blundstone om zelf naar sponsordeals te vissen.

8 likes

Ik dacht wat is nu weer een wolf influencer
Maar gaat natuurlijk over wolletjes :sheep:

19 likes

Wat vinden jullie van de podcast van Annic? Hoe vaak kan een mens “verwonderen” zeggen haha.

5 likes

wIRvHEm7vf8w8

8 likes

Ja die hashtag #blundstoneweather is zo knullig.

4 likes

Dit is toch rage bait.

3 likes

Annic trek ik niet. Dat gesmak en dat geblaat over niks :expressionless:

4 likes