dit is echt de definitie van woordsalade
Koning Cringe en z’n stories. Het wordt alleen maar erger. Ik blijf kijken, gefascineerd door de intens ongemakkelijke combinatie van die Gooise R, die over de top mimiek en de keuze van zijn woorden.
Werkt hij nou voor Lotte?
Lekker onderzoeken en voelen want het mag er zijn. LETS GO
Ik ben hier eigenlijk best wel jaloers op. Blijkbaar heb je hier dan financiële ruimte voor of je leven zo ingericht dat je weinig financiële middelen nodig hebt waardoor je deze vrijheid kan nemen. Echt heerlijk, good for him
Offff hij heeft hierdoor recht op partneralimentatie
.
Ja wat een topper is dit! Echt zo mooi om te zien.
Vind hem ook heel sympathiek! Moet soms ook echt een traan wegpinken.
Je vader zal maar zo achter je fietsen, lekker met de snuiters mee naar school. 🫣
![]()
![]()
Ew werkt Viccle samen met airbnb?
Sowieso zijn ze niet per se van de ethische samenwerkingen daar. Ook al eerder Coca Cola en Ministerie van Defensie volgnes mij.

Brrrrrr hoe hij zijn tongetje zo zijdelings uitsteekt terwijl hij “lekker” zegt. Brrrrr rillingen op rillingen deze man. En hoe hij ook zoooo hard influencer wilt worden door de campagnes van Lotte te posten en daarna een post met @adidas en @blundstone om zelf naar sponsordeals te vissen.
Ik dacht wat is nu weer een wolf influencer
Maar gaat natuurlijk over wolletjes ![]()
Wat vinden jullie van de podcast van Annic? Hoe vaak kan een mens “verwonderen” zeggen haha.

Ja die hashtag #blundstoneweather is zo knullig.
Dit is toch rage bait.
Annic trek ik niet. Dat gesmak en dat geblaat over niks ![]()