Dit is lore die teruggaat naar 2018 ofzo. In de basis heeft zij een kanaal gemaakt over haar gewichtsverlies, maar uiteindelijk is ze bekend geworden wegens de shitshow.
Alleen al dit jaar: relatie met een feeder die haar ex-vrouw de dood in heeft geholpen (en een neppe “breakup” toen mensen haar waarschuwden voor de feeder die haar openlijk porkahontas noemde
), meerdere livestreams waarin een tante inbelde en ze live gingen ruziën over erfenissen en leugens over haar jeugd. Meerdere exen die dit jaar als de avengers zijn samengekomen en krankzinnige verhalen hebben gedeeld over hun tijd met haar.
Ik kan echt nog lang doorgaan. Dit is een beetje GTST in de zin dat er van dag tot dag weinig gebeurt, maar gedurende een jaar valt je op dat er toch wel krankzinnige dingen gebeurd zijn. Komen ook vaak weer oude personages uit haar leven voorbij die dan informatie delen die dingen van 4 jaar geleden in een ander perspectief plaatsen en dan is iedereen weer in rep en roer.
Ik ben hier niet trots op, maar het is al jaren mijn entertainment tijdens het huishouden