Het influencertopic #25

Je vader zal maar zo achter je fietsen, lekker met de snuiters mee naar school. 🫣

2 likes

:drum::joy:

6 likes

Ew werkt Viccle samen met airbnb?

3 likes

Sowieso zijn ze niet per se van de ethische samenwerkingen daar. Ook al eerder Coca Cola en Ministerie van Defensie volgnes mij.

14 likes

image
Brrrrrr hoe hij zijn tongetje zo zijdelings uitsteekt terwijl hij “lekker” zegt. Brrrrr rillingen op rillingen deze man. En hoe hij ook zoooo hard influencer wilt worden door de campagnes van Lotte te posten en daarna een post met @adidas en @blundstone om zelf naar sponsordeals te vissen.

8 likes

Ik dacht wat is nu weer een wolf influencer
Maar gaat natuurlijk over wolletjes :sheep:

19 likes

Wat vinden jullie van de podcast van Annic? Hoe vaak kan een mens “verwonderen” zeggen haha.

5 likes

wIRvHEm7vf8w8

8 likes

Ja die hashtag #blundstoneweather is zo knullig.

4 likes

Dit is toch rage bait.

3 likes

Annic trek ik niet. Dat gesmak en dat geblaat over niks :expressionless:

4 likes

Ik denk niet dat Bonjoeri gaat doorbreken als influencer want hij is te cringe. Ik moet wel zeggen dat ik het goed vind dat hij geen details over zijn kinderen online deelt. Dat kunnen we van Lotte namelijk niet zeggen

14 likes

Er zijn zoooo veel cringefluencers die ook genoeg volgers hebben om er van te leven

7 likes

Wolletjes :sob:

7 likes

waarschijnlijk een ex die wel logisch kan nadenken en haar kinderen wel goed wil beschermen

13 likes

Wow dat nieuwe huis van Elise en Wout, echt mooi en wat groot.

11 likes

Niet normaal (zoals ze zelf zegt haha) Alles ziet er ook echt helemaal nieuw uit.
Zo benieuwd wat ze hiervoor betalen per maand…

4 likes

Nog een leuk account dat ik wilde delen op instagram: tastebuds_newyorkcity
Twee vrienden die van alle landen in de wereld het eten willen proberen, dus ze gaan in New York naar allemaal restaurants! Ze willen het dus van alle landen v/d wereld doen, ben benieuwd of ze letterlijk allemaal bestaan in NYC haha. Maar ze plaatsen elke week een video en maken ook altijd een praatje met de eigenaar/medewerkers, ik vind ze leuk en wel oprecht overkomen. Ook gewoon leuke, positieve content!

15 likes

Ja ik vind het echt een prachtig huis! Zo mooi omringd door groen ook. En dat zwembad laten leggen door de verhuurder hebben ze dus toch nog weten te fixen. Zal wel een enorme huurprijs aan vast hangen.

2 likes

Tja wat is het verschil tussen een vrijstaand huis en een villa?

Heeft iemand een idee hoe het met de rechtszaak van haar (Kelly caresse) is afgelopen?

1 like