Het influencertopic #25

Michelle aan een zwembad, alle kids ‘hangen aan d’r nieuwe vriend z’n been’.

14 likes

Ik snap het punt van deze post niet geloof ik?

18 likes

Ik zie het niet?

12 likes

Oh, ging om deze foto.

-verwijderd door moderator-

4 likes

Jezus echt een sleeper build dus onder die saaie kleding

17 likes

Ik sport niet, jij volgens mij wel. Kan je zo’n lichaam krijgen zonder ziek veel te sporten?

7 likes

Ja ik denk niet dat zij ziek veel sport.

Ze heeft een heel laag vet percentage daardoor zie je haar spiermassa gewoon heel goed en dat ziet er dan wel indrukwekkend uit. Vooral die lagere buikspieren zo zichtbaar! Na 3 (?) kinderen .
Haar benen zijn in verhouding tot haar bovenlichaam ook wel een stuk minder droog. Maar ik zou 1000 foto’s van mezelf in bikini posten als ik haar was

22 likes

Vooral heel droog maar die buikspieren zijn wel echt sick, al heeft ze dan weer heel weinig beenspieren dus snap niet echt hoe ze aan die buik komt?

Oh sorry zoiets zeg je al

4 likes

De foto is verwijderd. Kinderen zijn zichtbaar in beeld, dat mag niet.

4 likes

Ze post in ieder geval echt nooit iets waaruit blijkt dat ze überhaupt sport. Jaren geleden wel trouwens dan had ze ook stories vanuit de Basic Fit. En ik heb toch het vermoeden dat als ze zou sporten dat ze daar wat over zou posten. Ze heeft sowieso een laag vetpercentage natuurlijk maar ben toch wel verbaasd dat iemand die niet (?) sport er zo gespierd uit kan zien.

7 likes

Ze is toch ook door al dat gedoe onbedoeld afgevallen?

6 likes

Ja maar ik ken echt nul mensen die er na onbedoeld gewichtsverlies zo uit zien. :smiling_face_with_tear: En ik zie op dagelijkse basis vrij veel lijven.

38 likes

das waar😂. Ik zie alleen maar zwangere of post partum vrouwen (werk), ook wel goed voor mn realiteitszin.

8 likes

Waarom al direct zo klef en zo in public? Aan de ene kant zegt Michelle steeds dat Tim telkens in de ellende valt en dat het knap is dat hij er nog is maar aan de andere kant je kinderen alweer zo erg aan een nieuwe liefde laten hechten. Kan toch echt niet goed zijn en ook best wel een sneer naar Koen die overduidelijk van de socials blijft.

9 likes

Volgens mij (op basis van wat ik online zie) is Michelle best intens verliefd. Je zag het bij Jacqueline, en je ziet het bij Tim nu ook weer. Het komt een beetje vluchtig over. Als het nieuwe eraf is, lijkt het ook al minder interessant. Maar goed, dit is puur m’n analyse van jarenlang op Insta volgen haha

5 likes

It’s giving :sparkles:rebound :sparkles:

22 likes

Ik denk dat ze vooral aan zichzelf en de buitenwereld wil bevestigen dat ze echt smoorverliefd en dolgelukkig is. Vaak is de realiteit anders.

5 likes

Ik zie in mijn omgeving dat het vaak wel een soort overtuigen is aan jezelf en de buitenwereld dat het weggaan bij de oude partner écht niet voor niets was want nu heb je pas echt ware liefde en kijk eens wat er allemaal mis is met oude partner etc etc. Zijn tot nu toe geen duurzame relaties gebleken.

16 likes

Koen komt ook regelmatig voorbij toch? Bij Jacqueline, dat wel

3 likes

Ja, maar niet in dezelfde mate en ‘kijk ons eens gelukkig zijn’ content die Michelle deelt.

5 likes