Het influencertopic #25

Ja dat bleek nogal in haar geval :joy:

3 likes

Ja vanuit Jacqueline maar ze schermen wel de kinderen af. Jacqueline en Koen zien er wel heel verliefd uit samen, heel rustig minder geforceerd alsof ze elkaar wel echt gevonden hebben.

Ben benieuwd of Tim zijn kinderen straks gaat afschermen als ze in de fase zijn dat het weer een nieuw samengesteld gezin is.

5 likes

Haha jezus die bff vibes opeens met die Iris zijn ook wel echt ziekelijk overdreven. Het is allemaal zo fake.

19 likes

Ik had juist het idee dat Iris al jaren op haar IG voorbij kwam. Het valt alleen sinds de podcast pas op.

4 likes

Volgt er iemand Raegenlynch? Ze heeft een insta over haar leven helemaal omgooien na een slechte breakup. Haar videos zijn zoooo goed in elkaar gezet dat ik mij afvraag of haar verhaal wel klopt of dat er een groot team met script achter zit. Ze heeft nu natuurlijk een romantische Brit aan de haak geslagen die haar meeneemt op een reisje naar Edinburgh. Ik zou willen dat mijn situationships dat in het verleden voor mij deden

7 likes

Ja ik zie het af en toe voorbij komen, maar dit is toch gewoon totaal scripted? Allemaal net wat te gelikt qua productie haha

9 likes

Volgt iemand tienvanwil hier goed? Ik was benieuwd of ze nu een relatie heeft, laatst had ze het over bonuskinderen, maar in haar podcast ging het nog steeds vooral om haar dateervaringen. Ik vind het wel mooi hoe ze rauw en eerlijk de moeilijke dingen rondom een scheiding kan delen zonder te veel over haar ex te delen. En ik vind het superlief van Willemijn dat ze elke week bij ze mag slapen. Lijkt mij zo heftig dat birdnesten.

En heel goed dat ze hun excuses hebben aangeboden voor hun gelach over de huisdieren.

3 likes

Bonus kinderen zijn volgens mij de kinderen van Willemijn

8 likes

Ik vind sowieso hun vriendschap heel bijzonder. Je kunt het hebben over de karigheid van de belegde boterhammetjes of hoe hilaaarisch iets niet is, maar die twee hebben wel echt een geweldige vriendschap.

Ik was wat bevalvideo’s aan het kijken aangezien ik zelf binnenkort aan de beurt ben, en Willemijn was zo zenuwachtig en aan het huilen door de spanning omdat de bevalling van Martine zo lang duurde en ze zich heel erg zorgen om haar maakte. Of bij het volgende kind dat Wil bij haar bevalling was
 mooi dat zij dat samen hebben.

83 likes

Dat vind ik ook heel erg, ik kan soms een beetje jaloers ernaar kijken dat je zo een diepe band met een vriendin kan hebben. En ook dat ondanks alles wat er in hun levens gebeurt ze niet misgunnend naar elkaar lijken. Ik geef eerlijk toe dat ik misschien degene zou zijn die jaloers naar Willemijn zou kijken omdat die nog gelukkig met haar man is en hun droomhuis hebben gekocht terwijl ik in een scheiding zou liggen. Maar ze lijken juist heel leuk deze fase van tien haar dateervaringen te kunnen delen, en Willemijn steunt haar heel erg.

11 likes

Ze heeft weer een relatie ja! En haar ex volgens mij ook.

3 likes

Maar laatst ging het in de podcast er kort over dat Tien weer liefdesverdriet had. Dus ik dacht dat die relatie weer voorbij was

2 likes

Ik lees dat Cynthia niet een topherstel heeft gehad na haar buikwandcorrectie en dat ze het gaat laten corrigeren. Eerst Lotte, nu Cynthia die laten zien dat er ook een andere kant aan zit.

2 likes

En Rebecca. Die heeft ook een correctie gehad

1 like

Maar bij rebecca lag dit aan haar litteken. En dit heeft ze bij haar borsten ook gehad, haar wonden gaan open.

4 likes

Dat is dan toch hetzelfde als wat Cynthia schrijft.

2 likes

Ja alleen bij rebecca reageren al haar operatie wonden op die manier.

1 like

Ik vind dat litteken echt heftig (zelfs zonder die ‘deuk’ waar cynthia het over heeft) dan is je vel wel weg maar krijg je er zo’n jaap voor terug, vreselijk

14 likes

Een vriendin van mij was 50 kg afgevallen en had ook ontzettend veel vel. Correctie gehad! En ze voelt zich zoveel beter nu.
Maar zelf krijg ik echt de kriebels van zo’n gigantisch litteken. Die van haar was ook een tijdje “open” :fearful:

3 likes

Haha, zo bizar dit? En ik vond Manon nog wel zo leuk. Dat zij nou van het moederschap haar halve identiteit maakt

18 likes