Het influencertopic #25

Wordt zelf door jullie als volgers in stand gehouden hoor, al die influencers.

Gewoon massaal ontvolgen dat werkt het beste.

68 likes

Ik snap wel wat je zegt maar het is natuurlijk niet dat als ze geen influencers zouden uitnodigen, ze dat geld zouden besteden aan het goede doel. Het is waarschijnlijk gewoon een marketingbudget dat ze anders zouden uitgeven aan radioreclames of posters

5 likes

Volgt hier iemand Davide De Pierro (davi87dp op Instagram)?
Ik vind hem zo leuk. Zo droog en herkenbaar, ik kan uren naar hem luisteren.

1 like

Tussendoor post Gio eerst een zielige selfie met z’n zoontje in een schuilkelder (wel echt sneu voor dat kleine mannetje) want je ouders willen zo graag naar Dubai. En nu post hij ja wat een mooi hotel :joy:

3 likes

Influencers die in Dubai gestrand zijn door oorlog is wel echt mn favoriete content momenteel

124 likes

Lynn van Gio die op ChatGPT opzoekt of er al echte oorlog is of niet en dat ze dan wel via een omweg weg kunnen vliegen uit Dubai :sob:

50 likes

hahahaha :joy: was dat te zien in hun vlog?

1 like

De pagina How can make this about me is ook genieten deze dagen

19 likes

Ik kwam het tegen op TikTok. Volgens mij waren het beelden van Gio zijn Snapchat verhaal. Ik zal kijken of ik het nog ergens kan vinden.

Gevonden: TikTok - Make Your Day

3 likes

Ja, vlog van gisteren hahah

5 likes

Je bedoelt ā€œondergedoken zittenā€

5 likes

ā€œIk ben sowieso niet gemaakt voor dit soort dingenā€

23 likes

Bunnenkort als opvolger van Soldaat van Oranje, de Influencers vast in Dubai

29 likes

CHATGPT ZEGT OFFICIEEL VAN NIET omg ik kan dit niet aan

19 likes

Vanaf 28 februari is er ook een negatief reisadvies vanuit Nederland. Ben benieuwd of dat voor 28 februari zo was of een ander soort advies? Echt ook waarom zou je naar zo’n land gaan.
Als je daar ook ongehuwd een kind krijgt heb je als moeder ook allerlei administratieve shit zoals dat je geen geboorteakte kan krijgen.
Snap ook niet dat Gordon erheen gaat, ze zijn tegen lgbtq mensen?! Lokale wetgeving in de Verenigde Arabische Emiraten | FOD Buitenlandse Zaken - Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking

8 likes

Luchtruim is dicht maar ze kunnen misschien wel met een omweg vliegen :weary::joy: en daarna gewoon selfies op het strand alsof er niks aan de hand is.

Wel sneu voor zo’n kleintje…

10 likes

Gelukkig zitten ze wel echt in zulke mooie hotels :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Wat een dombo’s

3 likes

Andrew Tate zit er ook, las ik net. Wat een hellhole, Dubai.

16 likes

omg dit is het beste nieuws van de dag

39 likes

Ik vind Vera in haar nieuwste vlog echt bijzonder stralend en positief. Verfrissend wel

3 likes