Het influencertopic #25

Ik ben nu overtuigd dat het scripted is want haar acting dat het uit is is wel heel nep.

3 likes

Omg sorry, maar hier heb je toch 0 medelijden mee (ok wel echt vervelend als je met kinderen in een onveilige situatie zit), maar was ook gewoon niet naar Dubai gegaan voor 100 andere redenen.

En het is fckn oorlog en dan alleen aan jezelf denken terwijl er een Iraanse basisschool is gebombardeerd met 150+ slachtoffers. Deze egoïstische influencers, word er echt woest van.

35 likes

Ja dat denk je, maar de drie doden door Iraanse raketten in de VAR/UAE zijn burgers uit Nepal, Pakistan en Bangladesh, dus de mensen die daar al het aller kutste leven hebben.

Ik denk ook haha bom op Gio of Andrew Tate, maar helaas komen ze toch ook altijd terecht op de armste mensen.

19 likes

Wow even een tussentijdse update… Ellen draagt sinds kort een ketting met een kruisje en is aan het werk met haar relatie met God! Ze wil er nog niet teveel over delen maar plot twist, of nouja eigenlijk wel achterhaald inmiddels de new-age naar christendom pipeline.

1 like

Ben benieuwd of Nira nu wel blij is met de overheid die mensen in Dubai enzo willen repatriëren. Zij zeikt altijd zo op het systeem.

3 likes

Wat een heeeerlijk artikel

17 likes

Net op basis van dit artikel die vlog even bekeken maar damn ik kan die domheid echt niet aan + wil hem ook geen extra views bezorgen dus negatief kijkadvies haha

5 likes

Ik zie dus dat stukje over ChatGPT (is het oorlog / is de oorlog nu begonnen oid) steeds voorbijkomen. Het zijn niet de meest snuggere mensen

4 likes

Big doubt, zij gaf de Nederlandse overheid in een van haar posts zelfs nog een sneer: iets in de trant van credits naar de UAE hoe ze dit aanvliegen, dat ze dit beter aanpakken dan hoe de Nederlandse overheid omgaat ‘met een paar cm sneeuw’. Achterlijke houding

10 likes

Bo Wilkes ook vast op Dubai maar wel tijd om een Etos haar elastiekjes samenwerking te promoten :joy:

8 likes

Ik vind de timing ook echt niet zo handig, maar dit soort posts zijn allemaal automatisch ingepland, en in Nederland allemaal al voorbereid.

7 likes

‘Met een dubbel gevoel’ :clown_face:

8 likes

Dilling werd ook al gepromoot door Nira in Dubai hahahaha toch erg

Is toch niet een kwestie van tijd? Ik denk dat ze juist tijd genoeg heeft nu in deze situatie als je weinig kunt. Je hebt ook gewoon je bedrijf/inkomsten vanuit je bedrijf en samenwerkingen, als dat ingepland en voorbereid staat snap ik dat goed.

9 likes

Yara Mairin deelt veel over haar kinderwens en las dat ze zwanger was, maar dat de echo niet goed is. Nu kunnen ze het vruchtje niet vinden en heeft ze een spoedoperatie gehad, maar nog steeds de locatie niet gevonden :disappointed:

Jeetje Nira heeft het heel moeilijk met de financiële kant van vastzitten op Abu Dhabi want hoe komen ze nou in Indonesië zonder dat het heel duur is? :pray:

7 likes

Ja heel sneu inderdaad, ik zag het ook. Vind het dan wel weer wonderlijk hoe op zo’n moment toch weer van alles wordt vastgelegd voor the gram. Dat zou echt wel het laatste zijn waar ik aan denk, maar goed, ik ben ook geen flu.

22 likes

Ja dat voelde ik ook wel hetzelfde. Ook beetje met al die soort ‘cliffhangers’. Staat ook te ver van mij vandaan maar vind het wel erg sneu.

5 likes

Omdat het, hoe sneu het ook is, dat haar ‘USP’ is als Influencer. Haar account draait daar om…

5 likes

Het uitmelken van haar kinderwens heeft haar wel 132 duizend volgers opgeleverd (was daarvoor nog maar iets van 30d). Die reacties van haar “Dutch Instagram Husband” ook altijd onder die posts, niet normaaaaal hoor, ze hebben ook een instagram speciaal voor hun relatie zag ik laatst :clown_face:

9 likes