Het influencertopic #25

afbeelding

19 likes

ze hebben ook een instagram speciaal voor hun relatie

image

echt de millennial versie van het hebben van een gezamenlijk e-mailadres

43 likes

Of een Facebook samen :upside_down_face:

9 likes

Haha dat merk van yolanthe had een event maar hoe dicht die matjes op elkaar liggen??? Toch niet allemaal glitter en glamour die influencer events

5 likes

Die Nira blijft ook maar doorgaan hè over hoe zielig het is dat influencers gebasht worden maar zij kiest er zelf voor om af te reizen naar een hele discutabele plek met haar kinderen

12 likes

Ik kwam haar tegen met zo’n trial reel*. Blijkbaar mogen mensen die haar niet volgen eerder weten wat er precies gebeurt is dan haar volgers, want het filmpje staat nog niet eens op haar eigen pagina.

4 likes

We zijn weer twee podcasts verder en echt deze vrouw ik vind haar toch zo’n icoon. Sinds alle narcistencontent (en bijbehorende volgergroei) over Touringbushunk Koen is business weer BOOMING, ze draaide afgelopen week zelfs een 16,5K week! Was vooral zo veel omdat er iemand last minute instapte in het VIP traject van 5.555 duizend euro ex btw. Voor dat geld mag je een half jaar ‘‘in verbinding’’ zijn met Ellen en zelfs twee dagen ‘‘in haar energie zijn’’ zodat je daardoor ‘‘geactiveerd’’ kan worden. Maar volgens Ellen komt al het geld nu binnenstromen omdat ze sinds kort celibaat is. Ze verteld dat ze een mega seksuele energie heeft en een fantastische bedpartner is. Maar sinds ze besloten heeft al die seks magic op zichzelf te richten is haar bedrijf ontploft!! En geld moet natuurlijk rollen dus het is direct weer uitgegeven aan een businessclass ticket naar Bali om haar businesscoach te ontmoeten. Het univsersum zit nog steeds vol met lessen voor Ellen, zo zat ze laatst te scrollen op instagram, direct in die lage energiefrequentie natuurlijk en je raad het al; diezelfde avond gaat haar airco kapot! Ze kreeg het ding niet werkend en wou niet uit bed om in de meterkast te moeten zoeken, dus slecht geslapen en met hoofdpijn wakker. Het universum wou haar gewoon vertellen dat ze wist wat ze niet wilde: 8 uur per dag werken, in avond en weekenduren werken. En wat doet ze nu? 4 tot 6 uur werken op 3-4 dagen per week!! En toen ze dat bedacht had werd ze bij haar kantoorbaan bij een bank weggepest en kwam ze in de ziektewet terecht met een burn-out. Had ze zo haar eigen vrijheid gemanifesteerd. Na twee jaar werd ze deels afgekeurd en kreeg ze een uitkering en vanuit daar is ze met steun van het UWV voor zichzelf begonnen als massagetherapeut. De massagasalon was succesvol maar ze vond het te zwaar dus heeft ze meerdere coaches genomen en is ze all-in gegaan op de human design readingen. Haar nieuwe doel is nu om internationaal te gaan, ze wil dan haar naam veranderen naar haar alter ego “Goddess Eve” en ohja… ZE KOMT NIET VAN DEZE PLANEET!! Alsin ze is dus vanaf een andere planeet naar de aarde gekomen om ons te helpen. Welke planeet? Daar gaat ze nog een podcast over maken.

Clue van dit leip onsamenhangende verhaal; je hoeft niet te weten wat je wil, je moet weten wat je niet wil en je hoeft nog niet te weten hoe je er gaat komen want het leven is maakbaar als je vertrouwt op je lichaamsbewustzijn. En als je nog niet je lichaamsbewustzijn kent kan je haar cursus kopen van €2.222. Lijkt veel geld maar je koopt niet zomaar een opleiding neee je koopt een NIEUW LEVEN!!

Ik denk dat ik binnenkort toch maar bij Ellen in de bosjes ga liggen om me even op te laden aan haar energie want i wishhh dat ik dit level van delulu had.

20 likes

Dit vond ik nog wel het meest bizar. Welke dokter heeft haar in hemelsnaam gediagnosticeerd? Want wat ik om me heen zie is thuiszitten met een burnout echt geen “vrijheid”

9 likes

Ja ik zag het ook. Ik irriteerde me zo aan dit tweede blokje, echt hoe dan.

9 likes

Maar wat klopt daar dan niet aan? Want is feitelijk toch zo of mis ik nu iets?

5 likes

Ja het heet ook belastingvermijding ipv ontduiking, maar feitelijk profiteer je decennia lang van een goed lopend systeem (door belastingen) en ga je weg op het moment dat jij je bijdrage moet/kan leveren. Daarnaast gaan mensen weg als ze veel geld gaan verdienen en daardoor komt er meer belastingdruk op de middenklasse. Het welvaartsverschil en inkomensverschil van Nederlanders wordt hierdoor groter (imo is dat ongewenst)

78 likes

En als je in een ander land belasting betaalt prima, maar dan kun je dus niet verwachten dat je land van herkomst je gaat redden in geval van nood

20 likes

Het aaallllermooiste vond ik nog Lynn die verontwaardigd was toen ze wat zag vliegen “want het luchtruim was toch dicht”

Ze zag een facking straaljager.

45 likes

Ja + dat ze weer terugkomen als ze opeens tóch weer de belastingvoordelen of vangnet van NL willen. Beetje zoals de wakkere mensen in Paraguay die de hele tijd vrijheid willen/geen regels/geen belasting maar als ze zorg nodig hebben toch maar snel naar NL teruggaan ‘want dat is daar toch wel beter geregeld’ :’)

24 likes

Ik kende haar niet maar n.a.v. de afgelopen dagen is zij wel echt een halve of niet?

10 likes

Zij is ook niet bepaald het scherpste mesje in de la

10 likes

Kwartje eerder.

9 likes

Hahahaha te dom om te kakken ik moet er om gieren

3 likes

Ze konden gelukkig nog altijd met een omweg vliegen toen het luchtruim gesloten was.

12 likes

Oh die Nira vind ik toch zo irritant. Klagen dat mensen influencers die in UAE zitten bashen, maar hun ‘vastzitten’ ondertussen wel lekker uitmelken in content.

11 likes