Het influencertopic #25

Het aaallllermooiste vond ik nog Lynn die verontwaardigd was toen ze wat zag vliegen “want het luchtruim was toch dicht”

Ze zag een facking straaljager.

46 likes

Ja + dat ze weer terugkomen als ze opeens tóch weer de belastingvoordelen of vangnet van NL willen. Beetje zoals de wakkere mensen in Paraguay die de hele tijd vrijheid willen/geen regels/geen belasting maar als ze zorg nodig hebben toch maar snel naar NL teruggaan ‘want dat is daar toch wel beter geregeld’ :’)

25 likes

Ik kende haar niet maar n.a.v. de afgelopen dagen is zij wel echt een halve of niet?

11 likes

Zij is ook niet bepaald het scherpste mesje in de la

11 likes

Kwartje eerder.

9 likes

Hahahaha te dom om te kakken ik moet er om gieren

3 likes

Ze konden gelukkig nog altijd met een omweg vliegen toen het luchtruim gesloten was.

13 likes

Oh die Nira vind ik toch zo irritant. Klagen dat mensen influencers die in UAE zitten bashen, maar hun ‘vastzitten’ ondertussen wel lekker uitmelken in content.

11 likes

Ze heeft nog net twee hersencellen, 1 om te schijten en 1 om het niet in de keuken te doen.

16 likes

Kennen jullie Jeff Nippard en Stephanie Buttermore? Zij is schijnbaar plotseling overleden las ik net. Wat heftig lijkt me dat, zo jong.

5 likes

Ik ken Jeff niet maar Stephanie wel, wat tragisch zeg!

Wat een achterlijke doos is het. Ook die vraag aan chatgpt of het oorlog is.

10 likes

Een hele zou geen kind maken met Gio.

16 likes

Ik volg Gio en Lynn normaal niet, maar ik ben nu al wel even aan het kijken, en ze hebben nu 500 km afgelegd in twee taxi’s naar Muscat om daar te horen dat ze volgende week pas kunnen vliegen. Wat een hellende

7 likes

:pinching_hand:t3::violin:

42 likes

Ze wilden eerst ook nog een privejet nemen. Dat kost ongeveer 60k en dat verdient hij in een goede maand zo terug!

8 likes

Ik zou lekker in Oman blijven, is zelfs met raketten een prettigere omgeving dan Sint Willebrord.

32 likes

Wow wtf

6 likes

Ja, zo triest. Ik volgde een paar jaar geleden haar ‘all in’-video’s en vond haar zo leuk en slim.

5 likes

Ja zij maakte echt interessante video’s, ik keek laatst toevallig nog of ze recent nog iets had geupload, maar haar laatste video was toen al van een tijd geleden.

10 likes