Het influencertopic #25

Ze heeft nog net twee hersencellen, 1 om te schijten en 1 om het niet in de keuken te doen.

16 likes

Kennen jullie Jeff Nippard en Stephanie Buttermore? Zij is schijnbaar plotseling overleden las ik net. Wat heftig lijkt me dat, zo jong.

5 likes

Ik ken Jeff niet maar Stephanie wel, wat tragisch zeg!

Wat een achterlijke doos is het. Ook die vraag aan chatgpt of het oorlog is.

9 likes

Een hele zou geen kind maken met Gio.

16 likes

Ik volg Gio en Lynn normaal niet, maar ik ben nu al wel even aan het kijken, en ze hebben nu 500 km afgelegd in twee taxi’s naar Muscat om daar te horen dat ze volgende week pas kunnen vliegen. Wat een hellende

7 likes

:pinching_hand:t3::violin:

42 likes

Ze wilden eerst ook nog een privejet nemen. Dat kost ongeveer 60k en dat verdient hij in een goede maand zo terug!

6 likes

Ik zou lekker in Oman blijven, is zelfs met raketten een prettigere omgeving dan Sint Willebrord.

32 likes

Wow wtf

5 likes

Ja, zo triest. Ik volgde een paar jaar geleden haar ‘all in’-video’s en vond haar zo leuk en slim.

4 likes

Ja zij maakte echt interessante video’s, ik keek laatst toevallig nog of ze recent nog iets had geupload, maar haar laatste video was toen al van een tijd geleden.

9 likes

:joy: :joy: :joy:

Ik ga stuk om die thumbnail, terwijl ze in realiteit gewoon werden vervoerd door een mega luxe Range Rover en alleen even moesten overstappen bij de grens

Die foto lijkt alsof ze een hele pelgrimstocht hebben gemaakt met die koffers mijngod

95 likes

Karma heeft al toegeslagen want hun vlucht is weer gecanceld. :relieved:

12 likes

Nee ze zitten nu in 't vliegtuig naar Thailand :smiling_face_with_tear:

9 likes

Hahahaha ja ik moest hier ook zo om lachen

5 likes

Pelgrimstocht :joy::joy::joy::laughing:

10 likes

Maar vanuit daar vliegt ook niks?

3 likes

Rechtstreeks toch wel?

Edit:
Met KLM wel voor een schamele 10K

6 likes

Oh dat is voor hen net alsof ze een brood kopen. Wedden dat ze dan ook nog business vliegen

10 likes