Het influencertopic #25

Oh het is business want economy is niet beschikbaar haha
Wel goedkoper dan die privejet van 60K

4 likes

Ik heb al een tijdje geen vlogs meer gezien, maar wel de vlog van vorig jaar Dubai. En toen hadden ze het erover dat ze nooit business class vliegen, want zonde van het geld / onzin

5 likes

Wow deze aesthetic gaat hem vast snel een spondeal opleveren met Le Creuset!

Hupperdepup Bonjoeri!

16 likes

Wat lelijk :laughing::rofl::rofl:

8 likes

wat een heerlijkheid na wortel en fruitwerk lets gooooo

9 likes

ben eigenlijk gewoon een beetje jaloers dat hij momenteel de vrijheid heeft om niet te hoeven werken. (het lijkt er iig op dat hij geen fulltime baan heeft, missschien heb ik het mis)

10 likes

Dat ei :laughing:

11 likes

Scherm­afbeelding 2026-03-09 om 12.53.20

7 likes

Wel hilarisch hoe vaak er “waarom heb je mij geblokt Michelle” opmerkingen staan onder die thatsous podcast instagram posts. Deze mensen zijn echt aangedaan erdoor :smiling_face_with_tear:

14 likes

Haha maar het is toch ook wel erg sneu als je dit zo leest. Ze blokkeert mensen die een positieve comment hebben achtergelaten bij Jacqueline.

47 likes

Wat doe je hier precies met je negativiteit :heart::v:

Ga ik voortaan gebruiken in constructieve vergaderingen

73 likes

En dan wel vaste klant blijven hĂš, ik zou dan echt denken hoe gun jou geen euro meer.

16 likes

De parasociale relatie is echt intens, die mensen denken oprecht dat ze ergens recht op hebben en dat ze deel uitmaken van hun leven omdat ze comments plaatsen en zo met “hun meeleven”. In feite is zo’n influencer toch niet anders dan een zwetende volwassene in een disney pak die een act opvoert van relatable zijn om maar de rekeningen te kunnen betalen. Denken dat die karikatuur oprecht erom geeft of jij wel of niet comment is net zo dom als Mascha die gaat gillen en huilen als ze “haar favoriete disney prinses” ziet.

14 likes

Joeray!

6 likes

image
De digitale voetprint van deze man is een grote goudmijn, facebook, flickr, pinterest, heel het internet vol met onontdekte cringe zoals deze van “Showbink” Joeri uit 2006 (zijn eigen woorden en dit is geen AI). Deze man is gedoopt in Cringe en zijn leven lang was een grote voorbereiding om dĂ© meest vreselijke instagram boyfriend ooit te zijn.

20 likes

Oke deze man probeert echt al jaren en jaren lang influencer te worden met zn gejatte quotes en zijn eindeloze #daggedachte #hupperdepup #leef #letsgo #liriz #allesiseral #blijvenwaarnemen. Als je met iemand gaat daten en je ziet dat diegene al sinds 2017 bijna dagelijks de meest genante quotes post met consistent maar 2 tot 3 likes. Dan ren je toch gillend weg? Heeft die Lotte geen vriendinnen die dates een beetje digitaal stalken en haar hiervoor hadden kunnen behoeden??

20 likes

Hij heeft haar waarschijnlijk hier ook op uitgezocht en zit in haar zijn voorbeeld en vind haar daardoor megainteressant, wat zij dan weer leuk vindt en hij kan door haar zijn doel hopelijk ooit wel bereiken.

4 likes

Sorry ik kon me niet inhouden en heb even een voorbeeld gemaakt van wat je zoal tegenkomt. En dan laat ik bewust de tientallen posts buiten beschouwing met close-ups en persoonlijke details van de kinderen. Maximale griezel dit.

7 likes

#enthousiasme

6 likes

&joy :rage:

6 likes