#yalla hahaha
#socialsidekick
Wel fijn dat we weten dat zijn pilotenbril vintage is
Maar als je de zon niet buiten jezelf moet gaan zoeken want ɖɛ ʐօռ ʐɨȶ ɨռ ʝɛ ɦǟʀȶ waarom heb je dan in hemelsnaam nog die (ノಠ益ಠ)ノ ⓥⓘⓝⓣⓐⓖⓔp♥i♥l♥o♥t♥e♥n♥b♥r♥i♥l nodig??!!
Hahaha jij bent echt de beste internetdetective ![]()
De aanhouder zou nog best een kunnen winnen in the end. Kijken we niet juist massaal naar influencers om te cringen? Daar slaagt hij iig wel in…
Hij was sowieso master van de aparte MSN namen vroeger
#engnek
#LeefeenBeetje is ook een mooie
Ik ben werkzaam geweest in de insolventie (ondernemers met schulden) en ik kan je vertellen dat ik veel van dit soort types ben tegengekomen. Allemaal gebruikten ze veel woorden, veel zalvende taal, veel ik-zeg-net-niks en ze verkochten voornamelijk gebakken lucht. Ze deden altijd hun entree, tijdens een intake, met een beetje viezig zweterig haar en een lease Tesla. Echt van die mannen die gepiekt hebben op de middelbare en zichzelf willen vinden op Ibiza.
Mijn kaas verkoper zit openbaar ruzie te maken met sanneke en veggi lane. Love hem. Geen idee waar het over gaat maar kaas is 10/10.
Sorry we hebben een naam nodig.
Hoeeeeeee is Sanneke hier nou weer in terecht gekomen ![]()
Ik vind die profielfoto op insta van die kaashandel wel echt te schattig, zo’n oma met dr kaasjes 🥹🥹
Waar reageren veggilaine en Sanneke dan op?
(Dit moet in het impopulaire meningentopic maar ik vind Veggilaine echt tering irritant, ik heb geen specifieke reden)
Ze hadden kaasbitterballen gegeten die niet vega waren omdat er rundergelatine in zat. Op de TikTok van veggilaine staat een filmpje.
Hoe Sanne hier in terecht is gekomen weet ik niet overigens ![]()
Kaasboer vond dat Veggilaine niet moest zeuren om de vega bitterballen die niet 100% vega waren en dat ze zelf even de ingrediënten had moeten opzoeken.
Ik vond het vriiiiiij onprofessioneel van de kaasboer eigenlijk ![]()
Joeri is inmiddels ook vrij duidelijk op zoek naar klussen met spoed, dus misschien heb je binnenkort een nieuwe klant!. Ik denk dat het hem toch is tegengevallen hoe snel de influencer klussen binnen komen stromen met zijn galerijflat-aesthetics. Ook zo typisch duizend in een dozijn mannen die jarenlang doet alsof hij de gelukkigste gezinsman ooit is en dan patsboem scheiden en een jongere vriendin. Net als die engnek van Porterenee, is ook mn dagelijke kostje haat om die @blikjebeter instagram even te begluren.
Het is wel heel erg on brand voor hem in ieder geval
En een kaasboer die op een markt in zuid limburg staat verliest geen klanten als hij zegt dat veggi lane zeurt denk ik zo
Dan kan veggilaine eindelijks eens haar mond houden met: ik heb nog nooit vlees of dierlijk product gegeten !!!
Sorry vind haar echt helemaal niet meer leuk. Zie alleen maar die belerende irritante wijsvinger steeds in beeld.