Maar het gaat niet over zijn winkel! Hij had gewoon zin om zich ermee te bemoeien!
Haha deze discussie gaat echt helemaal nergens over hier, de helft snapt volgens mij de context niet.
Als ik t goed begrijp: Veggilaine was op een prijsuitreiking waar Kwekkeboom ism Old Amsterdam bitterballen aanbood, die zij tegen de meeste gasten vegetarisch noemden, maar bewust niet tegen Veggilaine. Zij maakte hierover een tiktok om bevestiging te vragen, die ze ook kreeg. Wanttttt: Veggi heeft namelijk een jaar geleden al een soort klacht (? oid) hierover ingediend bij keuringsdienst van waarde, over de ‘misleidende’ verpakking in dit geval (indd beetje overdreven maar ok), omdat deze bitterballen rundergelatine bevatten, het gaat dus niet over stremsel.
Schijnbaar heeft de persoon, die destijds keuringsdienst van waarde hierover te woord heeft gestaan, op dit event aan gasten verteld dat deze ballen vega zouden zijn, dus geen random hostess. Dan is het natuurlijk wel gewoon fout om tegen alle gasten behalve veggi (die ze dus herkende van een jaar terug) hierover te liegen.
Deze kaaswinkel man mengde zich gewoon in deze discussie en snapt niet eens dat het om een evenement gaat waar je dus niet op een verpakking kan lezen wat er wel/niet in zit.
Edit: verdomme wat een lang verhaal maar ik krijg echt error van de discussie hierboven haha
dank voor deze samenvatting
Nog steeds team rellende kaaslimbo tbh
Yooo wtf jongens. King Alert is terug.
Wow memory unlocked
Ik vind hem doodeng. Hij komt echt uit de hel neergedaald weer.
Hij was toch gecanceld
Net zo gecanceld als lil kleine
mannen zijn immuun voor cancellen
Monica post een nieuwe camera op haar stories, zou ze weer gaan vloggen?? ![]()
Laf Mo, maar dat gaat toch nooit haar oude vlogs kunnen overtreffen.
Nee daar heb je een punt… heb wel het idee dat vloggen langzaam weer populairder wordt overigens, bijv. Dee is weer begonnen en ook kleinere influencers als Isa Sitskoorn beginnen te vloggen
En Noor (queenofjetlags) ook zag ik laatst!
Geld zeker op, zal niet goed verdiend hebben op onlyfans
Jaaa omg ik kwam hier ook voor. Vind haar video’s/vlogs op TikTok nog steeds leuk dus zou het wel echt leuk vinden ![]()
Dit zou ik ZO leuk vinden!
Schaaaamteloos bijzonder dat zij zich online nog durft te vertonen. Publiekelijk je man bedriegen met zijn beste vriend (die zelfs je huwelijk vetrokken heeft) die ook nog eens veroordeeld zedendelinquent is. En dan nu je eigen dochtertje bij hem laten. Echt geen respect voor haar.
ja die twee zijn nu nog steeds samen ook
Ik zag voorbij komen dat zij ook omgaat met die Iris Zeilstra en dat vind ik nou echt types die voor elkaar gemaakt zijn