Het influencertopic #25

Nee ik bedoel de kaasboer, die openbaar reageert.

2 likes

Die man heeft er niks mee te maken dus snap sowieso niet waarom hij zich hier in mengt met zn bedrijfsaccount

15 likes

Ik vind het dom om dat met je bedrijfsaccount te doen, maar zo’n schandalige opmerking was het nou ook weer niet. Gewoon onnodig.

5 likes

Nee van een groot bedrijf zou ik het ook raar vinden, maar ik moet stiekem wel een beetje lachen. Dat ene bericht waarin hij aan het eind ook nog even z’n eigen waar aanprijst is 10/10.

27 likes

Tbh ik zou als lokale winkel ook een beetje leip worden als zo’n influencer lekker dit soort gezeik online knalt omdat er iets totaal onbenulligs niet goed is gegaan. Dat is toch niet in verhouding. Ik vind dat echt verwend gedrag zonder oog voor de machtsverhouding met je platform. Stuur zo’n winkel zelf ff een berichtje als het je hoog zit. Zo’n influencer post ook vanaf haar bedrijfsaccount hè.

15 likes

Maar het gaat niet over zijn winkel! Hij had gewoon zin om zich ermee te bemoeien!

10 likes

Haha deze discussie gaat echt helemaal nergens over hier, de helft snapt volgens mij de context niet.

Als ik t goed begrijp: Veggilaine was op een prijsuitreiking waar Kwekkeboom ism Old Amsterdam bitterballen aanbood, die zij tegen de meeste gasten vegetarisch noemden, maar bewust niet tegen Veggilaine. Zij maakte hierover een tiktok om bevestiging te vragen, die ze ook kreeg. Wanttttt: Veggi heeft namelijk een jaar geleden al een soort klacht (? oid) hierover ingediend bij keuringsdienst van waarde, over de ‘misleidende’ verpakking in dit geval (indd beetje overdreven maar ok), omdat deze bitterballen rundergelatine bevatten, het gaat dus niet over stremsel.

Schijnbaar heeft de persoon, die destijds keuringsdienst van waarde hierover te woord heeft gestaan, op dit event aan gasten verteld dat deze ballen vega zouden zijn, dus geen random hostess. Dan is het natuurlijk wel gewoon fout om tegen alle gasten behalve veggi (die ze dus herkende van een jaar terug) hierover te liegen.

Deze kaaswinkel man mengde zich gewoon in deze discussie en snapt niet eens dat het om een evenement gaat waar je dus niet op een verpakking kan lezen wat er wel/niet in zit.

Edit: verdomme wat een lang verhaal maar ik krijg echt error van de discussie hierboven haha

46 likes

dank voor deze samenvatting

8 likes

Nog steeds team rellende kaaslimbo tbh

26 likes

Yooo wtf jongens. King Alert is terug.

4 likes

Wow memory unlocked

5 likes

Ik vind hem doodeng. Hij komt echt uit de hel neergedaald weer.

7 likes

Hij was toch gecanceld

6 likes

Net zo gecanceld als lil kleine

7 likes

mannen zijn immuun voor cancellen

10 likes

Monica post een nieuwe camera op haar stories, zou ze weer gaan vloggen?? :star_struck:

6 likes

Laf Mo, maar dat gaat toch nooit haar oude vlogs kunnen overtreffen.

6 likes

Nee daar heb je een punt… heb wel het idee dat vloggen langzaam weer populairder wordt overigens, bijv. Dee is weer begonnen en ook kleinere influencers als Isa Sitskoorn beginnen te vloggen

4 likes

En Noor (queenofjetlags) ook zag ik laatst!

4 likes

Geld zeker op, zal niet goed verdiend hebben op onlyfans

8 likes