Jaaa omg ik kwam hier ook voor. Vind haar video’s/vlogs op TikTok nog steeds leuk dus zou het wel echt leuk vinden ![]()
Dit zou ik ZO leuk vinden!
Schaaaamteloos bijzonder dat zij zich online nog durft te vertonen. Publiekelijk je man bedriegen met zijn beste vriend (die zelfs je huwelijk vetrokken heeft) die ook nog eens veroordeeld zedendelinquent is. En dan nu je eigen dochtertje bij hem laten. Echt geen respect voor haar.
ja die twee zijn nu nog steeds samen ook
Ik zag voorbij komen dat zij ook omgaat met die Iris Zeilstra en dat vind ik nou echt types die voor elkaar gemaakt zijn
Context:
Het gerucht blijkt waar: Noor en Thijs hebben inderdaad met elkaar afgesproken in een hotel in Limburg. “Het klopt dat Noor in het hotel in Limburg is vreemdgegaan met Thijs”, vertelt Sander aan RTL Boulevard. “Daar is achttien maanden geleden onrust door ontstaan tussen mij en Noor toen ze het meteen aan mij opbiechtte.” Of er ook sprake is geweest van seks, is Sander naar eigen zeggen nog steeds ‘onduidelijk’: “Want ik was er niet bij. Het vreemdgaan is bij één keer gebleven. Ik vond het het niet waard om daarvoor mijn huwelijk en mijn kind voor de bus te gooien. Dat is mijn persoonlijke afweging geweest.”
Sander kijkt vooral Thijs aan op de scheve schaats. De in opspraak geraakte Römer was in 2019 nog getrouwd met Igone de Jongh. “Thijs is wie hij is”, zegt de dj, die bevriend was met de acteur, die als trouwambtenaar ook nog eens hun huwelijk voltrok in 2021. “Dat is bij iedereen duidelijk en dat mijn vrouw daar in is getrapt is supertragisch. Dat is wat het is. Wij hebben hier achttien maanden geleden al een punt achter gezet.”
Sander beaamt dat hij Thijs heeft ontvolgd op Instagram, maar meer vanwege de zedenzaak waarin Thijs is veroordeeld [tot twee maanden cel] en een taakstraf. “Ik wilde een signaal afgeven, omdat ik mij distantieer van wat hij heeft aangericht. Ik vind het persoonlijk erg moeilijk om naast iemand te staan die dit op zijn geweten heeft. Wij waren goede vrienden van Thijs en hebben dit nooit geweten.”
Dus ze waren in 2022 getrouwd (waren al samen sinds 2011) en in 2023 was het vreemdgaanschandaal bekend maar het was dus zogenaamd maar 1 keer gebeurd in 2019. Dus in eerste instantie had die Sander Kleinenberg haar nog vergeven, maar uiteindelijk heeft ze hem in 2024 via een email gedumpt en is ze direct terug in de armen van die griezel Thijs Romer gerend. Terwijl die man veroordeeld is voor het groomen en misbruiken van drie minderjarige meisjes. Hoe de fuck laat je daar je kind bij.
Ook de hele pyjama drama met Monica toen waardoor die vriendschap dus geëindigd is omdat Noor weigerde Monica haar helft te betalen van de Pyjama opbrengst.
Echt Queen of Red Flags.
Ik ken Sander natuurlijk niet persoonlijk, maar hij kwam wel eens op mijn werk en hij lijkt mij een hele aardige vent. Net als Bibi zijn dochter. Noor was altijd al een koude kikker met een zuur gezicht.
Maar dat vreemdgaan zal van Noor met Thijs zal toch niet in 2019 geweest zijn? Dat zou betekenen dat Thijs nadat hij met Noor is vreemdgegaan nog de trouwambtenaar van Noor en Sander is geweest? Zo vergevingsgezind is toch niemand?
Hè oké ik ken dit hele verhaal niet, maar zeg je nu dat een man die een veroordeelde misbruiker van minderjarige meisjes is een “hele aardige vent” is en een vrouw die vreemdgaat is een “koude kikker met een zuur gezicht” ??? ![]()
Nee ze zegt Sander is aardig, Thijs is de veroordeelde pedo
Ohhhhhh Jezus ik dacht al
Kan je al lezen?
Hahha nee die thijs liep altijd met een dwars gezicht door naar Noor’s huis
@tskkie goed dat ze opheldering vraagt toch.
Als het in andere situaties/influencers over driehoeksverhoudingen gaat enz, dan houd ik het zelf ook totaal niet bij
Hij kan het ook toen nog niet geweten hebben.
Maar er staat dat ze het meteen aan Sander opbiechtte? Dat artikel is van aug '23, en hij zei toen dat het 18 maanden geleden gebeurde, dus begin '22. Hoe kwam je bij 2019 @Sundance ?
Edit: oh zie nu in de tekst staan dat Thijs toen nog getrouwd was, vage omschrijving ![]()
Als het goed is heeft de affaire dus plaatsgevonden voor de bruiloft, maar ik kan me niet voorstellen dat die Sander nog zich zou laten trouwen door die Thijs als hij had geweten dat die had liggen krikken met Noor…
Bij Dee heb ik ook het gevoel dat er geld moest komen. Heel verhaal over dat ze het mist, geloof daar echt niks van
Ja same, zeker ook omdat ze zei dat OOTD (nog) niets echt oplevert. En ze gaat natuurlijk bijna trouwen, misschien kan ze er nog een huwelijksreis uitslepen van TUI
Ik dacht 1 seconde dat dit over Monica’s vlog comeback ging