Maar wel kappen met gelnagels? ![]()
Ja die, ik zie nu dat People Magazine het heeft vastgelegd, ik denk dat ze alles zelf geregisseerd heeft en de ring zelf gekocht.
Haha jaaa omg ik wilde dit net posten. Die hele relatie is zo… bijzonder, to say the least
Zou me zoooo niks verbazen
Ja lijkt me wel duidelijk als ze peoples magazine de scoop gaf!
Ik moet bij haar altijd denken aan dat ze zei dat god haar op de wereld had gezet om haar dateleven op instagram te delen ![]()
![]()
Vera is zwanger zie ik net, zo leuk voor ze!
Heel leuk voor ze
dan heeft de glibberige conceptie cup toch z’n werk gedaan
blij en dankbaar dat ze dat heeft gedeeld
Oh my, waar deelde ze dit? Klinkt ultiem goor hahaha
Had het laatst met iemand er over dat ik er van uit ging dat ze zwanger was want waar ze eerst álles uitmelkte op insta was het ineens geen woord meer er over.
in een van haar youtube videos, een volledige review terwijl ze in bed aan’t uitlekken is (of naja eigenlijk niet)
Ben ik de enige die dit een onnodige opmerking vindt?
Nee, zeker niet
Ah joh ze deelt het zelf met heel YouTube en was er zelf vrij luchtig en lacherig over, ik bedoel er verder niks mee
Ik zag het, heel leuk voor ze!
Vind de comments hier ook echt onnodig onaardig (en ja ik weet dat ze zelf over die cup vertelde, maar come on gun het een mens met een kinderwens na een miskraam gewoon).
Een opmerking over een cup betekent toch niet dat je het vera niet gunt? Zijn 2 op zichzelf staande dingen.
tering
Ja eens. Maar reageren met een kots smiley tegelijk naast een felicitatie is niet heel aardig en best onnodig toch?
.
Waaaaaarom moet Joep fucking Rovers een van de gezichten zijn voor menstruatie armoede?! What the helllly.
Huh? Wie wat waar?
Op zijn insta, voor het merk Elvou (never heard of).