Oh my, waar deelde ze dit? Klinkt ultiem goor hahaha
Had het laatst met iemand er over dat ik er van uit ging dat ze zwanger was want waar ze eerst ĂĄlles uitmelkte op insta was het ineens geen woord meer er over.
in een van haar youtube videos, een volledige review terwijl ze in bed aanât uitlekken is (of naja eigenlijk niet)
Ben ik de enige die dit een onnodige opmerking vindt?
Nee, zeker niet
Ah joh ze deelt het zelf met heel YouTube en was er zelf vrij luchtig en lacherig over, ik bedoel er verder niks mee
Ik zag het, heel leuk voor ze!
Vind de comments hier ook echt onnodig onaardig (en ja ik weet dat ze zelf over die cup vertelde, maar come on gun het een mens met een kinderwens na een miskraam gewoon).
Een opmerking over een cup betekent toch niet dat je het vera niet gunt? Zijn 2 op zichzelf staande dingen.
tering
Ja eens. Maar reageren met een kots smiley tegelijk naast een felicitatie is niet heel aardig en best onnodig toch?
.
Waaaaaarom moet Joep fucking Rovers een van de gezichten zijn voor menstruatie armoede?! What the helllly.
Huh? Wie wat waar?
Op zijn insta, voor het merk Elvou (never heard of).
Ik zie het. Dat is zijn eigen supplementenmerk en (gelukkig) niet in samenwerking met het Armoedefonds maar zo te zien doneren zij uit eigen beweging een geldbedrag aan het fonds. Alsnog iel ![]()
Ah, my bad⊠uit frustratie niet eens verder gekeken.
Snap ik ![]()
Hebben jullie gezien wat er met de dahlias van groenemuts is gebeurd? Ik vind het een heel raar verhaal
Jessie Jazz is haar nieuwe grift gestart na met veel bombarie gestopt te zijn met SheFlore start ze nu Her Essence / Her Legacy. Ik had ergens verwacht dat zij ook op de Jezus-trein zou stappen net als menig spiritueel influencer tegenwoordig. Maar dit programma gaat over (haar woorden) lichaamswerk, innerlijk kind werk, systemisch werk, vrouwelijk magnetisme, tantra, energetisch werk en ademwerk. Kost maar 3900,-
Maar hoe fijn en helpend kennis en inzicht ook is, in de diepte verandert er niets voor je. Zolang we niet belichamen, zullen we altijd blijven zoeken en kom je terecht in de âhealingsloopâ, van nog een cursus, nog een boek en nog meer kennis
Waneer je afdaalt als vrouw van hoofd naar hart, naar baarmoeder opent zich een poort naar jouw diepste vrouwelijke kracht. Daar woont jouw waarheid: rauw, wild, zacht, sensueel en verbonden met alles wat leeft.
Dan hoef je niet meer te zoeken buiten je, maar vind je de antwoorden die je zocht in jezelf. Wanneer je jezelf durft te voelen, zonder oordeel, ontwaakt de magie van jouw essentie die altijd al in jou leefde. Dit is geen pad van worden, van fixen of verbeteren maar van afdalen en herinneren, van thuiskomen in jezelf
Wat vind je raar, geloof je ze niet?
Ăberhaupt dat die cup er ineens bij wordt gehaald, voegt inhoudelijk niets toe, het is denigrerend en verschuift de oprechte toon van âleuk voor haarâ naar een vijandige toon, terwijl het juist heel fijn voor haar is dat ze âeindelijkâ zwanger is. En volgens mij nog, maar dat weet ik niet zeker, op een natuurlijke manier zonder speciale trajecten enz. Zal een hele opluchting voor haar zijn