Het influencertopic #25

Ik zie het. Dat is zijn eigen supplementenmerk en (gelukkig) niet in samenwerking met het Armoedefonds maar zo te zien doneren zij uit eigen beweging een geldbedrag aan het fonds. Alsnog iel :woozy_face:

4 likes

Ah, my bad
 uit frustratie niet eens verder gekeken.

8 likes

Snap ik :joy:

2 likes

Hebben jullie gezien wat er met de dahlias van groenemuts is gebeurd? Ik vind het een heel raar verhaal

Jessie Jazz is haar nieuwe grift gestart na met veel bombarie gestopt te zijn met SheFlore start ze nu Her Essence / Her Legacy. Ik had ergens verwacht dat zij ook op de Jezus-trein zou stappen net als menig spiritueel influencer tegenwoordig. Maar dit programma gaat over (haar woorden) lichaamswerk, innerlijk kind werk, systemisch werk, vrouwelijk magnetisme, tantra, energetisch werk en ademwerk. Kost maar 3900,- :smiling_face_with_tear: Wat bijzondere chatgpt teksten die in de nieuwsbrief stonden:

Maar hoe fijn en helpend kennis en inzicht ook is, in de diepte verandert er niets voor je. Zolang we niet belichamen, zullen we altijd blijven zoeken en kom je terecht in de ‘healingsloop’, van nog een cursus, nog een boek en nog meer kennis

Waneer je afdaalt als vrouw van hoofd naar hart, naar baarmoeder opent zich een poort naar jouw diepste vrouwelijke kracht. Daar woont jouw waarheid: rauw, wild, zacht, sensueel en verbonden met alles wat leeft.

Dan hoef je niet meer te zoeken buiten je, maar vind je de antwoorden die je zocht in jezelf. Wanneer je jezelf durft te voelen, zonder oordeel, ontwaakt de magie van jouw essentie die altijd al in jou leefde. Dit is geen pad van worden, van fixen of verbeteren maar van afdalen en herinneren, van thuiskomen in jezelf

6 likes

Wat vind je raar, geloof je ze niet?

8 likes

@JustinBieber

Überhaupt dat die cup er ineens bij wordt gehaald, voegt inhoudelijk niets toe, het is denigrerend en verschuift de oprechte toon van “leuk voor haar” naar een vijandige toon, terwijl het juist heel fijn voor haar is dat ze “eindelijk” zwanger is. En volgens mij nog, maar dat weet ik niet zeker, op een natuurlijke manier zonder speciale trajecten enz. Zal een hele opluchting voor haar zijn

15 likes

Ik vond het ook gek, maar je kan je vergissen toch? Die kweker/ondernemer laat nu ook niks meer horen en nu moeten ze iedereen terugbetalen wat ook veel tijd en geld kost. Denk niet dat er meer achter zit eigenlijk.
Vind ze verder wel oprecht overkomen. En mn Dahlia’s (die niet in de actie vielen) zijn deze week binnen gekomen!

6 likes

Leuk Jessie Jazz, maar dit komt echt als mosterd na de maaltijd aangezien Bonjoeriiiiii al heeft gedeeld dat je moet spoelen en voeden in dit soort situaties

21 likes

Ik haat die man zo erg, donatie of niet😂

5 likes

Ik vind het ook een raar verhaal, maar het lijkt vooral alsof ze heel naĂŻef zijn. Hoezo hebben ze geen contract met een kweker?

4 likes

Ja inderdaad, weer een les dat je als ondernemer dus niet van op goed vertrouwen uit moet gaan, maar vooraf heldere afspraken op papier moet maken.

Hij heeft het over de voorwaarden die veranderden in het proces, gevolgd door een zin van Merel dat ze op goed vertrouwen geen ‘gekke wurgcontracten’ willen maar het op hun manier (= op vertrouwen) doen. Hoe dan ook vervelend voor ze, maar je leert hier alleen maar van.

6 likes

Vind het vooral raar dat je je zakelijke gebeurtenissen zo ‘emotioneel’ toelicht op social media. Een ‘we hebben helaas alle orders moeten cancellen, iedereen krijgt zn geld terug’ in een mail was ook prima geweest

15 likes

“Moeilijkste video die ze ooit moesten maken”, ik dacht dat er iemand dood ging ofzo

11 likes

Hiervoor had ze ook al twee erg overdreven videos over grote ondernemersfouten ivm die dahlia’s ook. Iets met teveel besteld en teveel van bepaalde soorten ofzo, wat helemaal werd gebruikt voor bait. Toen dacht ik ook waaaaarom deel je dit zo uitgebreid behalve als het je marketingstrategie is voor pity points.

7 likes

Het is ook een marketingstrategie want dergelijke posts gaan (helaas) vaak viraal en levert het meer op. Niet alleen volgers maar misschien ook dat ze uiteindelijk wel een partij vinden die de deal kan overnemen. Je weet het nooit. Plus met haar bereik en deze actie was er geheid commentaar gekomen als ze dit niet had openbaar gedeeld.

Ik verdedig haar overigens niet hoor, maar ik werk voor iemand die ook een groot bereik heeft en de hoeveelheid vragen of opmerkingen die zij dagelijks krijgt van mensen die écht alles willen weten en dat ook verwachten, dat is echt niet normaal.

4 likes

Hahah ja ik moet nu op t forum lezen dat er een filmpje is waar blijkt dat mn dahlia’s niet meer gaan komen :rofl: dikke prima maar had dat prima gewoon in de mail gehad (die moet nog komen)

9 likes

:joy::joy: dat er gedoe is met een kweker en dat hij zn telefoon niet meer opneemt etc boeit niet toch? Supervervelend dat je als ondernemer gedoe met een leverancier hebt (been there) maar vind het best onprofessioneel om dan helemaal een dramavideo op insta te zetten

12 likes

Hahah dat idd, ‘hoi je order gaat niet door want geen levering hier is je 24 euro terug’.
Nu krijg ik er allemaal juice bij Ă©n ben ik als klant nog niet ingelicht terwijl de rest van de wereld (het forum) wel weet hoe t met m’n bloembollen is.

Kijk ik vind dit op 0 manieren erg hoor, en het hoort ook bij het format, maar moest wel lachen hoe influencer-achtig dit is ofzo, zo anders dan een bestelling bij de intratuin :joy:

18 likes

Vind die Merel sowieso erg dramatisch, ze is ook altijd zo over de zeik als iemand goedbedoeld advies geeft. Ja dat kan irritant zijn maar doe ff rustig. Ze had laatst ook al openbaar een andere “tuinfluencer” door het slijk gehaald. Vind haar zo onsympathiek :sweat_smile:

13 likes