Maar ze ís ook influencer met Groenemuts, waar denk ik het gros van de klanten van Plukkers vandaan komen. Voor een ‘normaal’ bedrijf is zo’n persoonlijke video natuurlijk vrij bijzonder, maar als bedrijf dat is ontstaan vanuit het influencen over tuinieren (toch?), denk ik dat dit juist beter werkt voor haar achterban.
Ja ben ik helemaal met je eens hoor, je koopt ook een stukje influencer en daarom koop je ook het product in veel gevallen, ik volg ze alleen zelf niet
Haha ja dit heeft bij mij wel averechts gewerkt, want juist hierdoor ben ik die Angelo gaan volgen. Gratis reclame voor hem ![]()
Ik ook!!
Haha nice!
Ik ken die groene meid niet maar ik kijk soms weleens tuiniervideo’s van een Vlaamse Angelo op YT. Is dat hem? Wat zei ze over hem? / Waar kan ik dat zien?
Love zijn video’s!
Dat hij het concept borderpakketten gejat had van een ander bedrijf. Plus extra dingen dat niemand hem mocht en hij niet welkom was op een of andere moestuinbeurs. Het was oprecht heel onaardig.
Wat dom dit. En zo veel geld. Ik vraag mij dan echt af wie dit doen? Het zullen er vast genoeg zijn.
Waarom is ze gestopt met SheFlore?
Weet iemand waarom de moestuinadvies podcast nog niet is begonnen?
Dit deden ze toch samen met een of andere vriend? Volgens mij dropte Merel pas nog ergens in een post dat die vriendschap voorbij is sinds de vakantie naar Amerika.
Oh huh haha ik wilde dus eerst bij hun bestellen met die 1+1 actie maar toch niet gedaan (blij toe nu), ik heb ook bij angelo besteld😂
Oh ja?! Wat jammer! Ik vond hem altijd erg sympathiek overkomen.
Hahaha ja ik ook! Vind hem erg leuk!
Wow dit had ik ook gemist! Die vakantie dat ze naar allemaal pretparken gingen. Ze leken al erg lang bevriend, vaker samen op vakantie en er kwam ook veel content met hem samen voorbij.
Ik vind haar ook zo belerend met moestuin-advies geven, ook dat ze een reel had over dat je thuis helemaal niet kan voorzaaien nu zonder groeilamp, dat is zooo overdreven en ligt echt heel erg aan het licht in je huis. Tuurlijk een verkooppraatje voor haar groeilampen maar ja ik erger me er gewoon heel erg aan omdat het zo belerend gebracht wordt
Ze plaatste zostraks een reel waarin ze zich aan het klaarmaken is voor het aanzoek en toelicht dat ze het al vanaf 2/3 maanden daten hebben gehad over hun ‘timeline’ en afgesproken hebben dat hij haar in maart, na 9 maanden daten, ten huwelijk zou vragen. De details van het aanzoek zelf waren haar wel onbekend.
Nmsmvpe 🫠
Deze vrouw fascineert mij zo! De planmatigheid van alles. Die hele 21delige docu na 3 maanden verkering waarin ze uiteenzette dat ze ook goed aan hun conflict resolution skills hadden gewerkt. Ik ben al verbaasd door het enkele feit dat je in 3 maanden al conflicten hebt met elkaar.
Reddit (het is soms wel heel gemeen) staat vol analyses over hun.
Ja maar ik geloof nooit dat ze niet zelf alles heeft geregeld, ze is zo een controlfreak. Haar vriend werkt bij instacart en daar is niks mis mee maar dan ben je niet per se rijk ofzo. Dus hoe kan hij zo een dure ring voor haar kopen en zo een hele dure aanzoek regelen. En alsof hij Peoples magazine heeft gebeld om een fotoshoot te komen doen.
Ik vind het zo hypocriet van haar dat ze in het begin zegt dat ze echt gaat wachten met seks tot het huwelijk vanwege haar christelijke waarde en waarom dat zo belangrijk is en dat hij direct bij haar komt inwonen. En in haar podcast had ze ook echt hele conservatieve ideeen over dat een man alles moet betalen.
Ik krijg ineens de hele tijd Widya Soraya op mijn tijdlijn maar is zij tweetalig of gebruikt ze gewoon kneiterirritant veel Engels in haar zinnen?
Foodinfluencer sannevanlierop was op Bali/lombok afgelopen weken en deelt food tips. Je zou denken dat een foodinfluencer opzoek gaat naar de authentieke keuken of bijv een lokale kookworkshop gaat doen (ze heet zelfs meerdere kookboeken geschreven), maar ze tipt alleen hele westerse tentjes. Bijzonder want ze deelde eerder dat ze weg was gegaan uit canggu want dat voelde niet authentiek lol.
Dan staat er tussen de 582 concrete zuurdesembroden-hotspots als tip ‘Indonesisch eten bij een Warung’